campusshop.nl

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.007 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 jul 2019
campusshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

1 sep 2023
Goede beschrijving van de laptop (refurbished) op de site. Mooie laptop, werkt top. Enige verbeterpunt is dat je direct een mail krijgt dat het pakketje bij post is afgegeven, maar op vrijdag wordt het na het weekend verwerkt. Geen probleem om een paar dagen te wachten, maar als je te lezen krijgt dat het pakket nog niet bij het verzendbedrijf bekend is (bij track and trace) maak ik met toch ongerust. Tip; laat weten dat het pakket na het weekend in behandeling wordt genomen. Ik hoef het echt niet direct na bestelling de volgende dag in huis, maar als dat beloofd wordt dan verwacht je dat ook.

12 jul 2023
Campusshop levert via school laptops. De informatie in de brochure blijkt niet bij alle laptops conform de waarheid te zijn. Specificaties zijn in het echt minder dan de brochure doet geloven. Contact met Campusshop hierover gehad en het bleek inderdaad dat de specificaties in de brochure niet klopten. Bij de presentatie van Campusshop op de school werden weer de onjuiste specificaties getoond. Gevraagd hoe dat zat. Werd vrolijk verteld dat de specificaties na het drukken van de folder waren gewijzigd. Waarom dan niet de eerlijke informatie vertellen aan de ouders? De betreffende laptops blijken alleen maar verkrijgbaar met de verminderde specificaties. Er is dus niet gewijzigd ná het opstellen van de brochure! Uiteindelijk een andere laptop gekocht die wel voldoet aan de wensen. Pluspunt van Campusshop: zeer snelle levering.

Beoordelingen voor campusshop.nl

16 jul 2023
We hebben er dagen over gedaan om eindelijk een laptop te bestellen. Het lukte elke keer niet om te bestellen
1 sep 2023
Het duurt erg lang voordat de laptop wordt geleverd, ook was het bestellen niet klantvriendelijk.
6 sep 2023
Goedemorgen V. Koster. Bedankt voor je berichtje. Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat de laptop die je bestelde op het moment van bestellen een verwachte levertijd had van 20 dagen. Dit stond bij het bestellen op onze website aangegeven. Die datum is tot op heden niet meer gewijzigd en diezelfde datum verwachten wij de laptops op dit moment ook nog steeds binnen te krijgen. Zodra wij de laptop binnen hebben zullen wij je bestelling natuurlijk zo snel mogelijk naar je toesturen. Met vriendelijke groet, Rob Team CampusShop
25 aug 2023

Niet zeggen” Op vrrd , morgen in huis”. Wacht nu al bijna 2 weken en heb nog steeds niks
3 aug 2023
We ontvingen een beschadigde laptop en konden wel retour sturen maar moesten wel betalen
Antwoord van campusshop.nl
Beste precyll@live.nl, Bedankt voor je bericht. Wanneer een product binnen 14 dagen naar ons retour stuurt en de aanmelding doet via onze website zal de retourzending gratis zijn. Afhankelijk van de reden van de retour zullen er inderdaad €4,95 retourkosten in rekening gebracht kunnen worden, maar bij beschadiging hoeft dit niet het geval te zijn. Ik zie op dit moment nog geen aanmelding in ons systeem, je kunt de aanmelding voor retour doen via www.campusshop.nl/service. We zien je aanmelding graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Rob Team Paradigit
5 sep 2023
Fout op fout en geen passende oplossing, niet klantgericht maar organisatie gericht!
21 jun 2023
Laptop besteld zou maandag binnen komen ik heb deze nog niet Geen update niets
13 jul 2023
Laptop nog steeds niet ontvangen. Wordt weinig ondernomen door Campusshop...
7 sep 2023
Reactie duurt te lang en er wordt geen oplossing geboden.
13 sep 2023
Bestelling nog steeds niet binnen na anderhalve week
24 aug 2023
Probeer al voor de 3e keer een laptop te bestellen
Laptop doet het na 3 keer gebruiken niet meer
25 sep 2023
Beste Luke, Bedankt voor je bericht. Ik heb even gekeken en ik zie dat je nog geen contact met ons hebt gezocht via onze kanalen. Vervelend om te lezen dat je laptop het niet meer doet. Ik zie dat je de laptop in de tussentijd wel hebt aangemeld voor retour en dat deze inmiddels omgeruild en onderweg is. Alvast heel veel plezier met de vervangende laptop! Mocht je in de tussentijd nog vragen hebben laat het ons dan zeker weten, je kunt ons bereiken via email, chat, whatsapp en telefonisch. Groet, Rob Team CampusShop
8 sep 2023
Sneller op de hoogte van leveringstijden
4 sep 2023

Mijn bestelling wordt 3 keer granulerr

Mijn bestelling wordt 3 keer geannuleerd
3 sep 2023
afspraken nakomen en klant informeren.
6 sep 2023
Beste Gaston, Bedankt voor je feedback. Wij zullen je feedback ter harte nemen en deze doorzetten naar de betreffende afdelingen zodat hier intern naar gekeken kan worden. Ik zie dat je je bestelling inmiddels in ontvangst hebt genomen, via deze weg zouden we je heel veel plezier willen wensen met je nieuwe laptop! Groet, Rob Team CampusShop Desondanks
5 jul 2023
Iets meer met de klant meedenken
8 sep 2023
Geeb pakket ontvangen