stort-slurf.nl- Logo - Beoordelingen

stort-slurf.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden689 beoordelingen in totaal

3 sep 2024
Het product zelf okay and compleet geleverd. Zou het zelf net iets anders ingepakt/verstuurd hebben. Een van de "zakken" zelf was door iets te strak op te vouwen blijkbaar al iets verzwakt. Halverwege de klus moest er bij 1 van 3 "zakken" duct tape aan te pas komen. Toch maar liefst 3 kuub dakgrind 9 Meter lager in afvalbak gekregen hiermee. Verpakken misschien in 2 dozen? 1 met de vultrechter en spanbanden etc. een platte doos erbij met de zakken? Toch zeer tevreden.

24 apr 2024
Na kort gebruik, en niet eens zulke rare objecten en of scherp puin, zat er al een scheurtje in 1 van de slurven. Stort emmer word verkocht als een speciaal product en is gewoon een specie kuip waar een gat is in gefreest. En natuurlijk begrijp ik dat het werkt en natuurlijk weet ik dat het voor jullie de kortste klap is. Maar dat valt mij tegen. Voor de rest is het echt een geniaal idee en een super handig ding om te gebruiken. Ik en mijn collega zijn er erg tevreden over... zeker als je 1e,2e,3e verdieping werk doet. Ik hoop dat ik een terug koppeling krijg invb de Duurzaamheid, misschien productie foutje ofzo, maar hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

15 jul 2024
4 jul 2024
1 jul 2024
26 jun 2024
18 jul 2024
Gaat heel snel kapot helaas. Ik heb een hoop geld uitgegeven voor 8 stuks en die waren er binnen een uur al doorheen. Compleet uitgescheurd helaas. Goed idee maar jammer dat het zo snel kapot gaat. Geld weg. Niet kopen
PB
Paul B.
Nijmegen
1 jun 2024
Ik had onlangs een alternatief besteld maar deze was na een dag al stuk dus nu die van jullie gekocht maar dit is pas kwaliteit, vooral zo doorgaan.
26 mei 2024
Makkelijk om mee te werken ,zie wel uit naar een soort verstelbare beugel die je om de stortbak zou kunnen plaatsen
1 jun 2024
Helemaal top dit
2 jun 2024
27 mei 2024
27 mei 2024
21 jun 2024

Stortslurf

na een paar keer wat puin er door heen was de zak al lek , jammer , alsnog een stortkoker kunnen huren
3 dec 2023
Materiaal is stevig, goed verpakt in de doos. Je krijgt er tie-wraps bij, maar ik mis toch nog een aantal rekkende haakjes of een paartje of 2 spanbandjes binnen de prijs ipv dan de tie wraps, dat had wel de koop mooi afgerond. Het is ondertussen al handig werken geweest met dit materiaal. In de toekomst misschien slurfen van 2m zou ook wel handig wezen. 3m was net te lang voor mijn hoogte.
uitermate bruikbaar product gemakkelijk en goed te monteren. verbeterpunt is wel : 'iets' om de slurf bovenaan open te houden. Nu hebben we een grote plastieken bloempot gebruikt : daar de bodem uitgehaald en zo blijft de slurf bovenaan open. je kan het op de foto een beetje zien : die zwarte rand is de plastieken bloempot om de slurf open te houden

Goede ervaring

Alles was heel snel en op tijd geleverd. Netjes ingepakt en de spullen waren van goede kwaliteit. Ik zou hier zeker nogmaals bestellen

Snelle levering, wat aan de hoge prijs.

Besteld en levering volgde binnen 2 dagen. Stort slurf heeft zijn werk prima gedaan. Prijs is wel wat hoog.
Hij functioneerde prima, helaas raakte hij een horizontale steiger pijp waar hij op stukging .

prettige samnwerking

prettig om eerst te ontvangen en na controle en tevredenheid te voldoen aan betaling.
15 nov 2023
Snelle levering. Makkelijk installeren. Geen enkele hapering, product werkt perfect.
31 mrt 2024
Ik ga hem deze week gebruiken maar de doos open gemaakt, ziet er goed en stevig uit