stort-slurf.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden653 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 mei 2021
stort-slurf.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 aug 2023
De stortslurf voor het eerst gebruikt bij een huisontruimbedrijf 4 stukken gekoppeld de koker is superhandig alleen doordat je de stukken aan elkaar moet maken blijven er toch regelmatig dingen hangen in de overgangen en er kwamen snel scheuren in het onderste stuk die toch de grootste klappen opvangt er zaten Tyreps bij om de delen aan elkaar te maken voldeed prima maar haken zouden beter zijn maar die ga ik zelf kopen kan dat ook niet allemaal verwachten voor het geld ook een beter ophangsysteem oplossing voor aan het kozijn zou fijn zijn: Alles bij elkaar topproduct! Met wat kleine verbeter puntjes !

Na kort gebruik, en niet eens zulke rare objecten en of scherp puin, zat er al een scheurtje in 1 van de slurven. Stort emmer word verkocht als een speciaal product en is gewoon een specie kuip waar een gat is in gefreest. En natuurlijk begrijp ik dat het werkt en natuurlijk weet ik dat het voor jullie de kortste klap is. Maar dat valt mij tegen. Voor de rest is het echt een geniaal idee en een super handig ding om te gebruiken. Ik en mijn collega zijn er erg tevreden over... zeker als je 1e,2e,3e verdieping werk doet. Ik hoop dat ik een terug koppeling krijg invb de Duurzaamheid, misschien productie foutje ofzo, maar hoop wel dat er iets geregeld kan worden.

Beoordelingen voor stort-slurf.nl

12 sep 2023
Hele snelle levering. Super goed zelf te installeren, een echte aanrader. Enige nadeel is, dat de zakken kapot gaan tijdens het storten van bakstenen.
30 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling

Weeral een perfecte verwerking van mijn bestelling

Het bestellen op de website verliep heel vlot. Levering binnen de opgegeven termijn. Verpakking was oké. Geleverd product was exact wat ik verwachtte.
27 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel besteld en snel geleverd! Het scheelde heel veel emmertjes via de trappen naar beneden lopen! Ligt opgevouwen te wachten tot de volgende klus.
9 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snel geleverd en het werkt zials ze zeggen. 1 minpuntje. Na 1 dag zat er al een gaatje in de slurf. Je kunt het nog wel gebruiken gelukkig
31 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering, stortslurf werkt perfect. Na verwijderen van 3 lagen tegels wanden en vloer van onze badkamer was de slurf wel op.
1 jul 2023
Geïmporteerde beoordeling
Een ideale manier om grind van het dak te krijgen, zonder tillen of sjouwen. Het glijdt zo van het dak de container in. Top!
12 jul 2023
Goed artikel, had echter iets meer verwacht van de vultrechter. De musketon haken zaten niet lekker in de rand
5 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Mooie koffie besteld en snel in huis gekregen met een lekkere pak koekjes erbij als verrassing
Geïmporteerde beoordeling
Stortslurf doet zijn werk! We hebben m ingezet voor afvoeren van grind/kiezels van een platdak
Geïmporteerde beoordeling
Het is gewoon super klantenservice werkt goed en alles is gewoon zo als het behoord te zijn.
26 jun 2023

Goede service

Snelle levering, duidelijke communicatie, goede prijs-kwaliteitverhouding, fijn retourbeleid

Eenvoudig monteren en gebruiken

De slurf is super handig en veel minder stof. Het ophangen kan zelfs zonder het hulpstuk..
15 nov 2023
Snelle levering. Makkelijk installeren. Geen enkele hapering, product werkt perfect.
24 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Simpel te boeken zonder poespas

Duidelijke site, goeie informatie, extra opties overzichtelijk, makkelijk te boeken!
31 mrt 2024
Ik ga hem deze week gebruiken maar de doos open gemaakt, ziet er goed en stevig uit
25 okt 2023
Prima ervaring voor grind storten. Wel in kleine hoeveelheden maar verliep prima.
19 aug 2023

Top bij verbouwen badkamer

Ideaal voor tijdens het verbouwen van de badkamer. Goede communicatie en service.
11 jul 2023

Top Lease Maatschappij

Goede begeleiding in het hele proces en goede service, Top Lease Maatschappij.
5 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Die slurf werkt echt super!! Makkelijk op te hangen en goed vast te zetten.
Geïmporteerde beoordeling
Werkt perfect , weinig traplopen en meteen in aanhanger of container 👍👍😊