debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden869 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.

27 sep 2023
VerzendAdres kon ik niet invoeren omdat het een postbus was. Bij de notities adres bijgevoegd met de vraag het daarheen te sturen. Toch naar mijzelf verstuurd. Daardoor dubbele verzendkosten voor mij. Mail na gestuurd maar tot op heden geen reactie. Slechte service

Beoordelingen voor debestelbox.nl

4 sep 2023
4 sep 2023
Dank je wel voor de mooie review! 💪🏻
17 aug 2023
25 aug 2023
Dank je wel voor je mooie review!
9 aug 2023
Dank je wel voor he mooie review!
1 aug 2023
Fijn om te horen dat ons assortiment genoeg keuze heeft!
9 aug 2023
Super bedankt voor jullie mooie review. Hier zijn wij erg blij mee.
27 sep 2023

Slechte service

12 aug 2023

Niet geleverd

Helaas besteld, betaald en nadien niets meer... Lang niet toegekomen op gevraagde datum... Begin van de week werd het geleverd, maar ondertussen weekend en nog steeds niets geleverd. Contact opgenomen via WhatsApp... Geen reactie...
14 aug 2023
Jammer om te horen. Helaas is dit gekomen door een fout in ons systeem, gelukkig heeft mijn collega het met jou opgelost en komt het pakket jou kant op! :)
2 aug 2023

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en gesmolten producten

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en de producten waren zo goed als allemaal gesmolten. Misschien handig om met warm weer iets van koelelementen in de box te doen.
2 aug 2023
Bedankt voor je bericht! Wij hebben de box op 27 juli verstuurd en de gewenste leverdag was 28 juli. De box is uiteindelijk op 29 juli bezorgd. Onze vervoerder DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Wat betreft de gesmolten producten: Goed dat je met de tip over koelelementen komt! Bij extreem hoge temperaturen doen wij altijd een coolpack bij onze boxen met verse producten maar de temperatuur van vorige week gaf geen aanleiding om dit te doen want het was slechts 19 graden dus niet extreem hoog. Helaas kan het altijd zo zijn dat de chocolade een beetje smelt maar dat doet niks af aan de heerlijke smaken. Hopelijk heeft de ontvanger er alsnog van genoten!
30 aug 2023
De doos was van slechte kwaliteit en zag er niet mooi uit. Daarom een nieuwe cadeauverpakking gekocht bij de Hema. Daarnaast weinig inhoud voor veel geld.
14 aug 2023
Ik heb extra betaald voor zelfde dag bestelling, het pakket is 6 dagen later geleverd.
15 aug 2023
Inmiddels hebben wij contact gehad. Ondanks dat het een vertraging bij DHL is geweest. Hebben wij geheel kosteloos een nieuwe extra box gestuurd om het netjes op te lossen.
3 okt 2023
Ik heb helaas niks ontvangen ik wacht nog steeds op mijn pakketje
4 okt 2023
Goedendag, je hebt op 25 sept een bestelling gedaan voor levering 27 sept. In ons systeem staat dat hij op 27 sept om 14.02 uur is geleverd. Mocht dit niet zo zijn kan je ons dan mailen naar info@debestelbox.nl?/
23 mrt 2024
Te klein voor het geld