debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl
Beoordelingen:

117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden867 beoordelingen in totaal  

4,24
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.

Meest relevante negatieve beoordeling

25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 11 juni een bestelling geplaatst om te laten bezorgen op 15 juni. Bestelling is nooit aangekomen. Na een telefoontje blijkt dat het pakket zoek is, Bestelbox wacht tot het pakket bij hun retour komt en ik daarna pas mijn geld terug kan krijgen. Bezorgen hoeven ze niet meer aangezien het een verjaardags verrassingsbestelling was. Na 3 telefoontjes is het pakket nog steeds niet terug waardoor ik nog steeds geen geld terug heb. Inmiddels is het 25 juni.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Dank je wel!!
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ontevreden

Op 11 juni een bestelling geplaatst om te laten bezorgen op 15 juni. Bestelling is nooit aangekomen. Na een telefoontje blijkt dat het pakket zoek is, Bestelbox wacht tot het pakket bij hun retour komt en ik daarna pas mijn geld terug kan krijgen. Bezorgen hoeven ze niet meer aangezien het een verjaardags verrassingsbestelling was. Na 3 telefoontjes is het pakket nog steeds niet terug waardoor ik nog steeds geen geld terug heb. Inmiddels is het 25 juni.
Beoordeling melden
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Cadeau niet volgens afspraak geleverd, erg jammer, verrassing is eraf. Volgende keer toch maar weer naar anderen die dit wel geregeld krijgen. DHL is uiteraard ook niet de beste bezorger.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Wij hebben geconstateerd dat de door jou bestelde cadeaubox op vrijdag is teruggekomen uit de rit van de betreffende bezorger. Ondanks dat wij zelf graag 100% aflevergarantie op de gewenste bezorgdag zouden willen geven, is er geen enkele vervoerder die dit kan garanderen. Gelukkig is de box de dag erna alsnog bezorgd. Excuus voor het ongemak en hopelijk voelde de jarige zich alsnog 'Goud Waard' :)
12 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Komen afspraken niet na

Bestelling werd op verkeerde dag geleverd, veel te vroeg. Na contact te hebben opgenomen werd beloofd nogmaals bestelling te bezorgen en dan op de juiste dag. Het was immers voor een speciale gelegenheid. Helaas is dit niet gebeurd en wordt er niet meer gereageerd op mijn klacht hierover. Dit bedrijf heeft duidelijk zijn zaken niet op orde.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
13 jul 2023
Fijn dat we elkaar telefonisch even gesproken hebben en nogmaals excuus voor de vertraging. Na eerder te ijverig te zijn geweest om vóór de gewenste bezorgdatum te leveren. Hoogst uitzonderlijk en niet in lijn met onze service! Er komt nog een verrassing jouw kant op :)
11 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

late levering

ik heb de bestelbox besteld en het bezorgmoment afgestemd dat het een dag voor de jaardag van mijn collega zou arriveren en mijn collega dan gezellig in het weekend ervan kon genieten met het warme weer. zonder enig bericht is het pakket 4 dagen later geleverd. Dit valt natuurlijk niet goed bij mij in de smaak.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
12 jul 2023
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de Tapas Zomerbox alsnog 'in de smaak' is gevallen :) Excuus voor het ongemak!
27 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

VerzendAdres kon ik niet invoeren omdat het een postbus was. Bij de notities adres bijgevoegd met de vraag het daarheen te sturen. Toch naar mijzelf verstuurd. Daardoor dubbele verzendkosten voor mij. Mail na gestuurd maar tot op heden geen reactie. Slechte service
Beoordeling melden
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverd

Helaas besteld, betaald en nadien niets meer... Lang niet toegekomen op gevraagde datum... Begin van de week werd het geleverd, maar ondertussen weekend en nog steeds niets geleverd. Contact opgenomen via WhatsApp... Geen reactie...
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
14 aug 2023
Jammer om te horen. Helaas is dit gekomen door een fout in ons systeem, gelukkig heeft mijn collega het met jou opgelost en komt het pakket jou kant op! :)
18 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een brievenbus pakketje dat niet door de brievenbus word gedaan waardoor de ontvanger deze moet gaan halen. Zo is de hele verrassing eraf. En dan ook nog een verkeerde tekst op de kaart. Heel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
18 jul 2023
Goed dat we elkaar vandaag even gesproken hebben en er wordt nog iets lekkers verstuurd. Ondanks dat je aangaf dat niet nodig te vinden :) Het kan voorkomen dat een brievenbuspakketje onverhoopt niet door de brievenbus past. Dit heeft dan vaak te maken met de afmeting van de brievenbus van de ontvanger. Die kan bijvoorbeeld taps toelopen naar binnen of vol zitten. Een verkeerde tekst op het kaartje trekken wij ons echter persoonlijk aan, dus mede daarom ook het 'goedmakertje'. Excuus voor het ongemak!
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Levering veel te langzaam en fout op de website…

Volgens Website zou bestelling (5 x) op zaterdag zijn maar dat bleek fout. Ik werd gebeld maar dan geef je toch korting oid. Twee van de 5 kwamen pas op woensdag ipv maandag.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Door een kleine bug in ons systeem is het soms mogelijk om op zaterdag een bestelling te plaatsen voor levering op dezelfde dag, terwijl dit helemaal niet kan aangezien wij op zaterdag gesloten zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend maar hier kunnen wij niks aan doen omdat dit in een plug-in van DHL zit. Wanneer dit gebeurt bellen wij onze klanten om ze er van op de hoogte te stellen dat de levering wordt verplaatst naar maandag (als ze dit willen uiteraard). Wat betreft de vertraagde leveringen: Ondanks dat wij er alles aan hebben gedaan om de Cadeaubox op tijd bij DHL aan te melden, zijn wij vanaf dat punt geheel afhankelijk van het bezorgtraject van DHL en komt het in enkele gevallen helaas voor dat DHL het pakket niet binnen 24 uur bezorgd. Om je een passende oplossing hiervoor te bieden heeft u op woensdag 21-06 van ons een mailtje gekregen betreffende een vertraagde levering met daarbij een mooie kortingscode t.w.v. 25% op een volgende bestelling.
2 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en gesmolten producten

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en de producten waren zo goed als allemaal gesmolten. Misschien handig om met warm weer iets van koelelementen in de box te doen.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
2 aug 2023
Bedankt voor je bericht! Wij hebben de box op 27 juli verstuurd en de gewenste leverdag was 28 juli. De box is uiteindelijk op 29 juli bezorgd. Onze vervoerder DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Wat betreft de gesmolten producten: Goed dat je met de tip over koelelementen komt! Bij extreem hoge temperaturen doen wij altijd een coolpack bij onze boxen met verse producten maar de temperatuur van vorige week gaf geen aanleiding om dit te doen want het was slechts 19 graden dus niet extreem hoog. Helaas kan het altijd zo zijn dat de chocolade een beetje smelt maar dat doet niks af aan de heerlijke smaken. Hopelijk heeft de ontvanger er alsnog van genoten!
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De doos was van slechte kwaliteit en zag er niet mooi uit. Daarom een nieuwe cadeauverpakking gekocht bij de Hema. Daarnaast weinig inhoud voor veel geld.
Beoordeling melden
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte kwaliteit ik ga het iedereen afraden alles kwam gesmolten binnen en onprofessionele reactie toen ik via whats ap dit heb aangegeven
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Een vervelende samenloop van omstandigheden, wanneer er een box met semi-verse producten wordt besteld en de gewenste bezorgdag een zaterdag is... De betreffende bezorger is die dag met de cadeaubox aan de deur geweest en heeft zijn best gedaan om deze te bezorgen. Dit is echter niet gelukt, waardoor de eerstvolgende bezorgdag automatisch de maandag wordt. In de zomerperiode zijn wij zelf voorzichtiger met het aanbieden van boxen die niet té lang onderweg mogen zijn maar wanneer de box niet geleverd kan worden, is dat voor ons ook overmacht. Wel proberen wij altijd voor een passende oplossing te zorgen. Excuus voor het ongemak!!
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een kaartje met een boodschap erbij gedaan de kaartje is zonder boodschap aangeleverd erg slecht
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik heb even teruggekeken in onze mailbox en ik zie dat je ons hier niet over hebt ingelicht, jammer! Dan hadden we het op een positieve manier kunnen oplossen samen en ervoor kunnen zorgen dat de ontvanger alsnog jouw persoonlijke boodschap had ontvangen.
25 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De box is nooit aangekomen, het was voor een verjaardag en die is natuurlijk al lang geweest.
Beoordeling melden
14 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb extra betaald voor zelfde dag bestelling, het pakket is 6 dagen later geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
15 aug 2023
Inmiddels hebben wij contact gehad. Ondanks dat het een vertraging bij DHL is geweest. Hebben wij geheel kosteloos een nieuwe extra box gestuurd om het netjes op te lossen.
3 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb helaas niks ontvangen ik wacht nog steeds op mijn pakketje
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
4 okt 2023
Goedendag, je hebt op 25 sept een bestelling gedaan voor levering 27 sept. In ons systeem staat dat hij op 27 sept om 14.02 uur is geleverd. Mocht dit niet zo zijn kan je ons dan mailen naar info@debestelbox.nl?/
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling kwam 2 dagen te laat aan
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Het is nooit leuk wanneer een box niet op de gewenste bezorgdatum geleverd kan worden! Vanaf het moment dat de boxen bij ons het warehouse verlaten, vertrouwen wij op onze vervoerder. Zij leveren in ruim 95% van de gevallen netjes op tijd. Van de vertraging hebben wij netjes de ochtend na de gewenste bezorgavond melding gemaakt en nog diezelfde avond is de Filmbox alsnog bezorgd. Een dag later dan gewenst maar hopelijk heeft de jarige er alsnog van kunnen genieten! Excuus voor het ongemak.
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Te laat geleverd dan gekozen datum
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de ontvangers een fijne vakantie hebben gehad en alsnog van de snoepbox hebben genoten :) Excuus voor het ongemak!
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van debestelbox.nl
17 jul 2023
Ongelooflijk vervelend dat de door jou bestelde box niet geleverd kon worden en deze retour wordt gestuurd naar ons. Wij nemen telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Excuus voor het ongemak!