debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden866 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.

13 jun 2023
Het is lastig om contact te krijgen. En ook vooral reactie te ontvangen op je klacht/vraag. Bij een bestelling op dinsdag met het verzoek voor levering op zaterdag, op de verjaardag van mijn zus gaat het nog mis. Waarschijnlijk (wat ik uit de track en trace kon halen is het pakketje vrijdag te laat afgegeven op een DHL-servicepunt, waardoor het pakketje niet zaterdag maar pas op maandag is bezorgd. En daarna ook geen tegemoetkoming ontvangen voor in mijn ogen mijn gegronde klacht.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

23 jun 2023

Levering veel te langzaam en fout op de website…

Volgens Website zou bestelling (5 x) op zaterdag zijn maar dat bleek fout. Ik werd gebeld maar dan geef je toch korting oid. Twee van de 5 kwamen pas op woensdag ipv maandag.
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Door een kleine bug in ons systeem is het soms mogelijk om op zaterdag een bestelling te plaatsen voor levering op dezelfde dag, terwijl dit helemaal niet kan aangezien wij op zaterdag gesloten zijn. Dit is natuurlijk erg vervelend maar hier kunnen wij niks aan doen omdat dit in een plug-in van DHL zit. Wanneer dit gebeurt bellen wij onze klanten om ze er van op de hoogte te stellen dat de levering wordt verplaatst naar maandag (als ze dit willen uiteraard). Wat betreft de vertraagde leveringen: Ondanks dat wij er alles aan hebben gedaan om de Cadeaubox op tijd bij DHL aan te melden, zijn wij vanaf dat punt geheel afhankelijk van het bezorgtraject van DHL en komt het in enkele gevallen helaas voor dat DHL het pakket niet binnen 24 uur bezorgd. Om je een passende oplossing hiervoor te bieden heeft u op woensdag 21-06 van ons een mailtje gekregen betreffende een vertraagde levering met daarbij een mooie kortingscode t.w.v. 25% op een volgende bestelling.
2 aug 2023

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en gesmolten producten

Niet afgeleverd op het gekozen tijdstip en de producten waren zo goed als allemaal gesmolten. Misschien handig om met warm weer iets van koelelementen in de box te doen.
2 aug 2023
Bedankt voor je bericht! Wij hebben de box op 27 juli verstuurd en de gewenste leverdag was 28 juli. De box is uiteindelijk op 29 juli bezorgd. Onze vervoerder DHL streeft ernaar jouw bestelling binnen 1 werkdag te bezorgen. 99% van onze bestellingen wordt binnen 1 werkdag afgeleverd. De overige 1% loopt helaas vertraging op. Wij vinden dit vanzelfsprekend heel vervelend, maar hebben hier helaas geen enkele invloed op. Wat betreft de gesmolten producten: Goed dat je met de tip over koelelementen komt! Bij extreem hoge temperaturen doen wij altijd een coolpack bij onze boxen met verse producten maar de temperatuur van vorige week gaf geen aanleiding om dit te doen want het was slechts 19 graden dus niet extreem hoog. Helaas kan het altijd zo zijn dat de chocolade een beetje smelt maar dat doet niks af aan de heerlijke smaken. Hopelijk heeft de ontvanger er alsnog van genoten!
30 aug 2023
De doos was van slechte kwaliteit en zag er niet mooi uit. Daarom een nieuwe cadeauverpakking gekocht bij de Hema. Daarnaast weinig inhoud voor veel geld.
13 jul 2023
Slechte kwaliteit ik ga het iedereen afraden alles kwam gesmolten binnen en onprofessionele reactie toen ik via whats ap dit heb aangegeven
17 jul 2023
Een vervelende samenloop van omstandigheden, wanneer er een box met semi-verse producten wordt besteld en de gewenste bezorgdag een zaterdag is... De betreffende bezorger is die dag met de cadeaubox aan de deur geweest en heeft zijn best gedaan om deze te bezorgen. Dit is echter niet gelukt, waardoor de eerstvolgende bezorgdag automatisch de maandag wordt. In de zomerperiode zijn wij zelf voorzichtiger met het aanbieden van boxen die niet té lang onderweg mogen zijn maar wanneer de box niet geleverd kan worden, is dat voor ons ook overmacht. Wel proberen wij altijd voor een passende oplossing te zorgen. Excuus voor het ongemak!!
13 jun 2023
Het duurde 6 dagen voor hen om de bestelbox te versturen … waardoor het cadeau te laat aankomt. En je kan de bestelling niet tracker.
23 jun 2023
Wij geven de cadeauboxen altijd een dag vóór de gewenste levering mee aan onze vervoerder en wanneer er in het buitenland geleverd moet worden meestal nog iets eerder. In overleg kan een bezorgdatum uiteraard altijd aangepast worden. De besteller krijgt altijd een track & trace mail in het opgegeven e-mailadres. Ondanks dat wij er alles aan doen om de boxen bijtijds mee te geven kan er weleens vertraging in het bezorgproces ontstaan. Excuus dan ook voor het ongemak in deze en wij hopen dat de Bierproeverij alsnog heeft gesmaakt!
13 jun 2023
Nog steeds niet geleverd. Ik zou van Nikki’s feedback krijgen wat er mis is gegaan. Niks gehoord. Heeeeel jammer.
13 jun 2023
Goedenavond, vreemd en bovenal vervelend dat het pakketje nog niet boven water is. onze collega Nikki heeft gisteren contact gehad met DHL. Zij gaven eveneens de melding dat de cadeaubox netjes op tijd bezorgd is. Dan kan het weleens zo zijn dat deze op een verdekte plek wordt gelegd of bij buren wordt bezorgd maar het gaat in ieder geval niet mee terug met de bezorger. Wij zijn in afwachting van het DHL onderzoek en zullen jou erna uiteraard een passende oplossing bieden. Excuus voor het ongemak!
22 jun 2023
Ik heb een kaartje met een boodschap erbij gedaan de kaartje is zonder boodschap aangeleverd erg slecht
26 jun 2023
Bedankt voor je feedback! Dit is natuurlijk niet de bedoeling maar een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren. Ik heb even teruggekeken in onze mailbox en ik zie dat je ons hier niet over hebt ingelicht, jammer! Dan hadden we het op een positieve manier kunnen oplossen samen en ervoor kunnen zorgen dat de ontvanger alsnog jouw persoonlijke boodschap had ontvangen.
25 jun 2023
De box is nooit aangekomen, het was voor een verjaardag en die is natuurlijk al lang geweest.
14 aug 2023
Ik heb extra betaald voor zelfde dag bestelling, het pakket is 6 dagen later geleverd.
15 aug 2023
Inmiddels hebben wij contact gehad. Ondanks dat het een vertraging bij DHL is geweest. Hebben wij geheel kosteloos een nieuwe extra box gestuurd om het netjes op te lossen.
3 okt 2023
Ik heb helaas niks ontvangen ik wacht nog steeds op mijn pakketje
4 okt 2023
Goedendag, je hebt op 25 sept een bestelling gedaan voor levering 27 sept. In ons systeem staat dat hij op 27 sept om 14.02 uur is geleverd. Mocht dit niet zo zijn kan je ons dan mailen naar info@debestelbox.nl?/
14 jul 2023
Mijn bestelling kwam 2 dagen te laat aan
17 jul 2023
Het is nooit leuk wanneer een box niet op de gewenste bezorgdatum geleverd kan worden! Vanaf het moment dat de boxen bij ons het warehouse verlaten, vertrouwen wij op onze vervoerder. Zij leveren in ruim 95% van de gevallen netjes op tijd. Van de vertraging hebben wij netjes de ochtend na de gewenste bezorgavond melding gemaakt en nog diezelfde avond is de Filmbox alsnog bezorgd. Een dag later dan gewenst maar hopelijk heeft de jarige er alsnog van kunnen genieten! Excuus voor het ongemak.
13 jul 2023
Te laat geleverd dan gekozen datum
17 jul 2023
Vervelend dat de levering van de cadeaubox is vertraagd. Er kon helaas niet worden bezorgd op zaterdag, waardoor het eerste bezorgmoment pas weer ná het weekend is. Wij begrijpen heel goed dat dit teleurstellend is, zeker wanneer het een verjaardag betreft, maar dit is ook een stukje overmacht. Wij hopen dat de ontvangers een fijne vakantie hebben gehad en alsnog van de snoepbox hebben genoten :) Excuus voor het ongemak!
17 jul 2023
Ongelooflijk vervelend dat de door jou bestelde box niet geleverd kon worden en deze retour wordt gestuurd naar ons. Wij nemen telefonisch contact met je op om tot een passende oplossing te komen. Excuus voor het ongemak!