debestelbox.nl- Logo - Beoordelingen

debestelbox.nl

111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden867 beoordelingen in totaal

28 jul 2023
Goede en snelle klantenservice. Het pakketje was in eerste instantiehelaas niet aangekomen of verkeerd bezorgd. De medewerker van bestelbox heeft de nodige naspeuring gedaan, maar nadat DHL kennelijk niet in staat is geweest om het pakketje te traceren heeft de bestelbox meteen een nieuw pakketje geregeld, waarvoor dank. Het contact met de medewerker van de bestelbox was prettig snel en adequaat.

25 jun 2023
Op 11 juni een bestelling geplaatst om te laten bezorgen op 15 juni. Bestelling is nooit aangekomen. Na een telefoontje blijkt dat het pakket zoek is, Bestelbox wacht tot het pakket bij hun retour komt en ik daarna pas mijn geld terug kan krijgen. Bezorgen hoeven ze niet meer aangezien het een verjaardags verrassingsbestelling was. Na 3 telefoontjes is het pakket nog steeds niet terug waardoor ik nog steeds geen geld terug heb. Inmiddels is het 25 juni.

Beoordelingen voor debestelbox.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters