Lucardi Juwelier Woerden

82 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden160 beoordelingen in totaal

23 aug 2023
Ik wordt altijd snel geholpen in deze winkel, ook als er een rij staat. Het personeel is altijd vriendelijk en wil altijd een zo goed mogelijke service inclusief eventueel advies geven. Ik hoefde nu alleen een reinigingsmiddel te hebben voor mijn oorbellen. Ze wist precies wat ik bedoelde en pakte dit direct voor mij.

8 nov 2023
Te lang moeten wachten op hulp

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Woerden

23 aug 2023

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ondanks dat het erg druk was in de winkel (ivm de aankomende kerstdagen) nam de dame in de winkel alle tijd om mij goed van dienst te zijn en nam ook voldoende tijd om mijn dochtertje te helpen met het indoen van haar nieuw gekregen oorbelletjes. Complimenten voor deze jonge dame.
20 mei 2023

Lucardi Woerden top winkel.

Ik werd keurig door een nette jonge dame geholpen en ze heeft dat ook top afgehandeld en mij vragen beantwoord. Daarna werd mijn gekochte cadeautje leuk ingepakt. Ben weer tevreden naar buiten gewandeld!
13 jan 2024
de winkel pui staat in z'n geheel open. Dat mag dan verwelkomend genoemd worden, maar in mijn ogen dis dit in deze tijd van het jaar eigenlijk van de gekke. Wat een ontzettende verspilling van energie.
18 jun 2023

Verpakken

Ik had 3 verschillende items voor een verjaardag en vroeg of de medewerker er iets leuks van kon maken! Uiteindelijk een prachtig cadeautje van weten te maken in een cadeau verpakking. Heel erg fijn!
20 aug 2023

Super goede en snelle service!!

Super goed geholpen. Fijne en snelle service, cadeautjes voor het kinderfeestje waren prachtig ingepakt en we hadden 8 blije meiden :-) kom zeker nog eens terug!
Fijne en vriendelijke verkoopster die de tijd nam en goed advies gaf. Ook het ruilen van ketting, die in een ander filiaal was gekocht, ging zonder problemen.
3 aug 2023
Zeer goede servise we hebben een moeilijje tijd ivm verlies en hoe de mensen die daar werken alle begrip en heel veel zorg en zeer snelle sevive top bedrijf
Ik werd fijn geholpen Ze vertelde mij goed t verschil Tussen echt zilver en ander zilverkleurige . Ook de 10% korting hielp ze mij mee.
PS
Petra S.
Woerden
14 jul 2023
Zeer vriendelijk geholpen. Ik was lekker vroeg,dus de verkoopster had lekker de tijd. Overzichtelijke winkel,schoon,netjes. Kortom top
7 sep 2023
Snel en korrekt geholpen. Komt goed uit. Mijn partner houdt niet van winkelen, maar als hij wat nodig heeft, moet hij toch mee.
3 jun 2023
Zo fijn en goed geholpen met gaatjes schieten bij ons meisje van 3 maanden oud de meiden in de winkel waren lief en behulpzaam
27 mei 2023
Mijn dochtertje wilde een ringetje passen en deze wilden ze voor ons apart houden. Heel vriendelijk geholpen en goede service
13 aug 2023
Een nette en overzichtelijke winkel. Vriendelijk personeel. Het personeel neemt echt de tijd om je goed te kunnen helpen.
26 nov 2023
Mijn dochter is geweldig geholpen met het zetten van nieuwe oorbellen en een helix. Klantvriendelijk en kundig.
Ik werd gewoon fijn geholpen zelfs nadat ik dacht dat het goedkoper was en ik me dus had vergist
20 sep 2023

Armbandje werd meteen gerepareerd…

Mijn armbandje werd meteen gerepareerd terwijl ik kon wachten. Heel fijn dat dat zo snel kon.
RV
R V.
Oudewater
24 dec 2023

Zilveren heren armband

Armband online en in de winkel niet op voorraad. Keurig laten komen uit een ander filiaal.
4 jul 2023
Werd heel vriendelijk geholpen door een aardige verkoopster. Nam ook echt de tijd voor je.
Super vriendelijke medewerkster(s) ,duidelijke uitleg en leuke korting ivm member zijn