Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 58 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 91 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Ik vond het heel prettig hoe de mensen van artic secrets met mij omgingen en hielden mij netjes op de hoogte als er wat mis was met mijn computer.
8/10
4.67

Levering, producten en service zijn erg goed. Je wordt op de hoogte gehouden van je levering terwijl je pc wordt gebouwd. En vanwege het bouwen vindt ik de 3 dagen levering erg snel. Mijn pc werd geleverd in een gigantische doos met ruim voldoende bescherming. Ook klinken de reparatie en upgrade services erg veelbelovend.
5.00

Wij (Mijn zoon(17) en ik) hebben gekozen voor levering van een Gaming-computer via deze site/leverancier. Omdat 1.het een site is waar je duidelijke keuze(voor ieders budget) kunt maken 2.er een computer check(opbouw check) kan worden gedaan 3.de zowel telefonische als-ook de Chat assistentie zeer goed helpt. 4. betaal mogelijkheid- Visa 5. het product zeer goed verpakt wordt verzonden. etc. etc.
5.00

het product is van zeer goede kwaliteit en dat voor een redelijke prijs
4.33

Uitstekende aanschaf, goed site en voorgelicht voor de verkoop, nette en vlotte bezorging, hij doet het prima en meteen. Waarom service slechts 4 sterren? Omdat bij uitleg voor de verkoop maar ook bij probleem uitlegging in het algemeen, lekenspraak nodig is Daar bedoel ik mee dat jullie in moeten gaan op mijn lekentaal(domheid,onwetenheid)
4.67

I ordered a custom PC from Arctic Secrets. I had some technical questions which I asked over email and over the chat function on the website. Both times Andy was very helpful. I placed my order and received the delivery within a few days. I have been gaming now for 2 weeks without any issues. Just plug and play. Very happy with the service and the range of products. Will recommend to friends

Alles perfect verlopen.
Goede snelle helpdesk foutloze levering en het product bevalt ook.
5.00

Ordered new computer @ arctic. Fast delivery, super service (when we called to ask for support). Really recommended supplier
5.00

Een tijdje geleden heb ik voor het eerst een game-pc zelf samengesteld. Hiervoor had ik geen tot weinig verstand hierover en had zelf iets in elkaar gevlanst. Hier had ik vervolgens weer feedback om gevraagd waar ik ontzettend veel hulp bij kreeg Ik had meerdere tips gekregen en werd steeds erg snel geholpen. Niks op aan te merken, echt geweldig
5.00

De website was heel overzichtelijk en makkelijk te navigeren. Daarnaast was de levering er heel snel en kregen we de PC binnen 30 minuten al 'up and running'
5.00

Erg mooie en duidelijke site. het gaf mij een goed gevoel om er mijn eigen game pc samen te stellen.
pc was zo goed verpakt dat ik niet eens meer op schade heb gecontroleerd. en het resultaat ziet er net zo mooi uit als op het plaatje. gewoon ingeplugd en gelijk zonder problemen gaan gamen.
De klantenservice is heel behulpzaam en nam zelfs contact met mij op om een betere combinatie voor mijn pc
5.00

zeer tevreden over, de door mij, aangekochte P.C.
Goede communicatie met arctic secrets
Minpunt is de aflevering, door de firma DHL, ik zou graag een alternatieve vervoerder zien bij bestellen, desnoods tegen meer betaling.
4.00

Na een zeer betreurenswaardige ervaring met de service van gamepc.nl ben ik verder gaan zoeken naar een website om een dik systeem te bestellen.
Na even zoeken ben ik uitgekomen bij de website van Arctic Secrets. Hier heb ik op een zeer gebruikersvriendelijke manier mijn systeem samen kunnen stellen.
Na het bestellen kon ik op ieder moment vragen wat de status van mijn pc was. Wat een luxe
5.00

Selected a workstation for my 3D animation and 4K video editing work. The PC looks and works great. And the guys from Arctic Secrets helped me perfectly to make the right choices. great service
4.67

Snelle levering en een uitstekende service.
5.00

Perfecte service, erg klantvriendelijke website, en via de chat zeer goed geholpen Nogsteeds elke dag plezier van mijn aankoop.
5.00

Ik wilde graag een sterke PC kopen ( vooral voor gamen).
Dus ik zocht naar bedrijven in Nederland en kwam Arctic Secrets tegen. Toen ik op hun site kwam kon ik meteen beginnen. Ik had een paar vraagjes over bepaalde onderdelen waarbij de klantenservice meteen reageerde Echt top werk van deze werknemers. Ik heb samen met hun een PC kunnen samenstellen. Echt een tof bedrijf

Super
Ik had vorige week mijn game pc samengesteld via de live chat functie ik sprak met een vriendelijke medewerker hij had voor mij een mooie game pc samen gesteld ik had graag alles RGB en dat kon bij Arctic Secrets ik had de kleuren door gegeven hoe ik het graag had en dat heeft de installateur netjes gedaan voor mij ook fijn dat je een A4 erbij krijgt met de installatie
5.00

Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar een website waar ik een gamepc kan laten bouwen. Na een tijdje goed te zoeken en reviews te hebben gelezen. Kwam ik uit bij Arctic Secrets. Op de website viel mij op dat ik gemakkelijk een eigen systeem kon configureren. Alles was goed en duidelijk te vinden. Het systeem werd zorgvuldig en snel naar mij opgestuurd. Ik kon meteen beginnen met gamen.

Algemeen

Na een lange tijd te hebben gezocht naar een website waar ik een mooi, high-end gamesysteem kon samenstellen, kwam ik terecht bij Arctic Secrets. Eenmaal op de website aangekomen was het heel erg simpel om een systeem samen te stellen, mede door hun heel duidelijke en vooral simpele configurator die ik overigens aan iedereen aan kan raden, zelfs al ben je een leek wat pc's betreft, hie
5.00

Zeer te vreden met Arctic Secrets was al een hele tijd aan het zoeken voor een goede site voor mijn eerste game pc te kopen ben al langs veel sites gegaan maar geen enkele zag er zo geweldig uit als die van Arctic Secrets. fijne lay-out en alles super snel te vinden.
5.00

Het is een hele goeie computer. Dit is alleen omdat ze mij weizing hebben gegeven voor de build. Ze geven je goeie informatie over de build.
5.00

Levering was een tegenvaller, maar het uiteindelijk geleverde product was het wachten waard. Zeker aanbevolen.
3.67

Ik heb mijn bestelling bij Arctic Secrets goed beleefd, spijtig was er vertraging bij de feestdagen. Daar heb natuurlijk geen rekening mee gehouden bij het schrijven van deze beoordeling. De producten vind ik ook goed. Het enige waar ik een beetje ontevreden over was is dat er geen beschermende folie in mijn computer zat voor verzending. Ook kwam mijn computer aan met beschadigde verpaking.
3.67

de pc werkt goed en ik kreeg ook hulp met aansluiten. alleen duurde de bezorging wat langer
4.67

Ik heb heel lang op mijn pc moeten wachten.
Ik wou geen windows 10.
Omdat de processor koeler niet goed was gemonteerd en de processor heet werd en de installatie steeds afgebroken werd kon ik windows niet meer op de daarvoor bestemde ssd installeren.
Een mail naar Andy van klantenservice werd niet beantwoord.
1.33
Slecht

Online besteld bij Arctic Secrets, prima interface die je alle onderdelen zelf laat kiezen. Bij vragen geven ze prima en eerlijk advies op maat. Je kan perfect het hele proces volgen op je accountpagina. Onderweg zijn er aan de bestelling nog wel wat aanpassingen gebeurd, maar daar heeft de firma me prima over ingelicht en heel snel opgelost Prima producten, prima service Een echte aanrader
5.00

Beste site die ik kon vinden om mijn game pc te laten maken primaaaaa bedrijf
5.00

Uitstekend geholpen bij het samenstellen van mijn Game PC. De adviseur heeft mij via de chat een computer samengesteld die past bij de games die ik speel. Ze proberen niet je portemonnee leeg te roven je krijgt echt advies op maat, ook wanneer dit goedkoper uitpakt Super tevreden met de service, levering en manier van verpakken. Mijn volgende PC bestel ik zeker weer bij Artic Secrets.
5.00

product was van goede kwaliteit en snelle service maar product was gwn bij de deur achter gelaten
4.33

Ik heb laatst een pc besteld en ik had nogal wat vraagjes maar gelukkig zijn de medewerkers heel goed met vraagen en natuurlijk ook klantvriendelijk en de levering was ook top want alles zat perfect verpakt heel veilig ook maar het enige nadeel over deze verkopers was dat het lang duurde en zeiden dat hij kwam en ze bleven uitstellen maar uuteindlijk was dat goed want ze moesten nog eat te testen.

4.67

Snelle levering ook tijdens de feestdagen. Systeem loopt nog als een zonnetje. Erg tevreden.
4.33

bij Arctic secrets was de website al veelbelovend.
Snelle bezorging, hulp bij keuze uit onderdelen, een goede prijs/Kwaliteitsverhouding en plug&play service.
Na in het handige selecteersysteemde juiste onderdelen gekozen te hebben
Merkte ik dat het inderdaad een duidelijk en precies systeem. De bezorging was een week te laat. De pc was in perfecte staat en geoptimaliseerd
4.33

great product and service :)
4.67

De PC die ik had samengesteld kwam, ondanks de kerstdagen, heel snel bij mij thuis aan, zodat ik gelijk kon genieten van mijn eigen kerstcadeau.
De producten die ze leveren zijn in uitstekende staat voor de prijs die word geleverd. wel moest ik wat aanpassingen maken, maar dat was enkel vanuit mijn eigen voorkeur. Ook de service is snel en goed, wat het bedrijf nog meer van een aanrader maakt
4.33

Ik heb aan het begin van het jaar een Game-Computer samengesteld en gekocht bij Arctic Secrets en ben hier erg blij mee
De website is overzichtelijk, de bestelling is duidelijk en aan het eind is het ook nog betaalbaar (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk).
De levering duurde naar mijn gevoel iets langer dan verwacht, maar toen ik hier de service over benaderde kreeg ik direct antwoord To
4.67

alles is perfect behalve de levering want die kwam inplaats van 2-3 dagen bijna een week later maar dat ligt misschien gewoon aan mij
4.33

Ik heb een game PC besteld. De prijs van deze PC was niet veel hoger dan wanneer ik de onderdelen los zou bestellen. De computer kwam snel bij mij aan, cable management was tip top en de verpakking was ook goed. Stroom er in en gamen maar.

Ik zou Arctic Secrets aan iedereen aanraden die een custom game PC wilt bestellen
5.00

Er is geen nadeel eigenlijk bij arctic secrets, het word perfect geleverd met alles erop en eraan en de website helpt ook goed met de juiste keuzes maken en tips geven ook hebben ze goeie kortingen die erg handig kunnen zijn als je budget minder groot is.
Ik zelf zou weer een pc bij hun kopen zelfs als het geen game pc zou zijn.

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Winkel-exploitant
Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. De beoordelingen hebben betrekking op ervaringen die niet ouder zijn dan 6 maanden. Het tijdstip dat de beoordeling afgegeven is bevindt zich tevens in deze periode. Voor iedere afgegeven beoordeling berekenen we aan de hand van de individuele scores de gemiddelde score (rekenkundige methode). De eindbeoordeling van de shop is het gewone gemiddelde van de gemiddelde scores van alle Trusted Shops-beoordelingen in de afgelopen 12 maanden. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen