Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 6 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 39 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Levering om savonds om 23.45 uur door de koerier "omdat er teveel adressen in een tekort tijdsbestek dienen te worden geleverd" doet afbreuk aan de verder perfecte levering en kwaliteit.
4.00

Super levering, product en service
5.00

Na zoeken op internet uiteindelijk bij arctic secrets terecht gekomen. Goede prijs en als je vragen hebt krijg je daar snel en goed antwoord op. Ben zelf geen fan van DHL, maar ondanks dat netjes geleverd. Ben erg blij met mijn systeem.
4.67

Hallo, ik ben 15 jaar oud en heb lang gespaard voor een game-pc.
De klantenservice was mijn motivatie om deze review te schrijven. Het is een hoop geld en met deze online chat-ondersteuning ben je zeker van je zaak. De computer werkt geweldig en ik zal er nog heel lang plezier mee hebben. Als je een computer zoek is dit een aanrader
4.33

K heb een intel game pc besteld hier en werd goed geholpen, vond het ook een overzichtelijke site met goede functies. de computer werd al heel snel geleverd en werkt fcking goed ben er blij mee
5.00

Ik ben 15 jaar en heb gespaard voor deze computer. Daarom heb ik uitgebreid vergeleken om uit te zoeken welke computer ik zou bestellen. Ik heb af en toe gechat met de medewerkers van arctic secrets en zij hebben me prima geadviseerd. De computer werd binnen een week keurig verpakt thuis bezorgd. Deze computer voldoet helemaal aan mij verwachtingen en direct gebruiksklaar. UITSTEKEND

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Winkel-exploitant
Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen