Beoordelingen voor arcticsecrets.nl

• 4 sterren
    • 3 sterren
    • 2 sterren
    • 1 ster

De score is gebaseerd op de 30 Trusted Shops beoordelingen van de laatste 12 maanden.
Sinds de aanmelding zijn in totaal 63 beoordelingen verzameld.

• Levering
    • Producten
    • Service

Klantbeoordelingen

Uitstekend geholpen bij het samenstellen van mijn Game PC. De adviseur heeft mij via de chat een computer samengesteld die past bij de games die ik speel. Ze proberen niet je portemonnee leeg te roven je krijgt echt advies op maat, ook wanneer dit goedkoper uitpakt Super tevreden met de service, levering en manier van verpakken. Mijn volgende PC bestel ik zeker weer bij Artic Secrets.
5.00

product was van goede kwaliteit en snelle service maar product was gwn bij de deur achter gelaten
4.33

Ik heb laatst een pc besteld en ik had nogal wat vraagjes maar gelukkig zijn de medewerkers heel goed met vraagen en natuurlijk ook klantvriendelijk en de levering was ook top want alles zat perfect verpakt heel veilig ook maar het enige nadeel over deze verkopers was dat het lang duurde en zeiden dat hij kwam en ze bleven uitstellen maar uuteindlijk was dat goed want ze moesten nog eat te testen.

4.67

Snelle levering ook tijdens de feestdagen. Systeem loopt nog als een zonnetje. Erg tevreden.
4.33

bij Arctic secrets was de website al veelbelovend.
Snelle bezorging, hulp bij keuze uit onderdelen, een goede prijs/Kwaliteitsverhouding en plug&play service.
Na in het handige selecteersysteemde juiste onderdelen gekozen te hebben
Merkte ik dat het inderdaad een duidelijk en precies systeem. De bezorging was een week te laat. De pc was in perfecte staat en geoptimaliseerd
4.33

great product and service :)
4.67

De PC die ik had samengesteld kwam, ondanks de kerstdagen, heel snel bij mij thuis aan, zodat ik gelijk kon genieten van mijn eigen kerstcadeau.
De producten die ze leveren zijn in uitstekende staat voor de prijs die word geleverd. wel moest ik wat aanpassingen maken, maar dat was enkel vanuit mijn eigen voorkeur. Ook de service is snel en goed, wat het bedrijf nog meer van een aanrader maakt
4.33

Ik heb aan het begin van het jaar een Game-Computer samengesteld en gekocht bij Arctic Secrets en ben hier erg blij mee
De website is overzichtelijk, de bestelling is duidelijk en aan het eind is het ook nog betaalbaar (ook niet geheel onbelangrijk natuurlijk).
De levering duurde naar mijn gevoel iets langer dan verwacht, maar toen ik hier de service over benaderde kreeg ik direct antwoord To
4.67

alles is perfect behalve de levering want die kwam inplaats van 2-3 dagen bijna een week later maar dat ligt misschien gewoon aan mij
4.33

Ik heb een game PC besteld. De prijs van deze PC was niet veel hoger dan wanneer ik de onderdelen los zou bestellen. De computer kwam snel bij mij aan, cable management was tip top en de verpakking was ook goed. Stroom er in en gamen maar.

Ik zou Arctic Secrets aan iedereen aanraden die een custom game PC wilt bestellen
5.00

Er is geen nadeel eigenlijk bij arctic secrets, het word perfect geleverd met alles erop en eraan en de website helpt ook goed met de juiste keuzes maken en tips geven ook hebben ze goeie kortingen die erg handig kunnen zijn als je budget minder groot is.
Ik zelf zou weer een pc bij hun kopen zelfs als het geen game pc zou zijn.
4.67

Alles was netjes en degelijk verpakt met weinig risico op transportschade, en er werd goed gezegd hoe uit te pakken en verder was het plug en play Ik ben zeer tevreden met mijn high end systeem, zeker een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een puik systeem voor een vriendelijke prijs
5.00

Snelle service en hulp via chat was makkelijk en duidelijk Top spul
5.00

Net voor de kerst (het was razend druk) bestelde ik mijn game pc. De vriendelijke en deskundige medewerker deelde mij mede, dat de pc echt op tijd zou arriveren. En men hield zich aan zijn woord. Ik kreeg zelfs nog een alleraardigst telefoontje: Je pc is onderweg. Fantastische service dus en het allerbelangrijkste: de game pc is een juweeltje voor een heel redelijke prijs.
5.00

Deed verzoek voor specs voor computer. Kreeg snel een helder en betaalbaar advies. Zelfde dag besteld en vervolgens vlot afgeleverd. Werkt super en after sales prima nadat bleek dat ik nog een paar vragen had. Hier kom je graag nog een keer terug.
5.00

ik ben zeer tevreden met jullie werk. zodra ik mijn pc wil verbeteren zal het waarschijnlijk weer bij jullie zijn. blijf dit werk verder zetten
5.00

Ik had voordat ik mijn computer ging bestellen erg veel vragen over hoe ik het best mijn computer kon samen stellen gebaseerd op wat ik op mijn computer zou doen.
Ik heb dus met een van de medewerkers via de live chat gepraat en toen zijn we samen tot een samenstelling voor de computer gekomen.
De computer deed het perfect, ook de levering was redelijk snel.
Kortom: ik ben heel erg tevreden.
4.67

Erg tevreden met de service van Arctic Secrets.

Ten eerste was de levering binnen de verwachte tijdperiode en dus lekker snel.
Daarnaast werken producten die ik besteld heb erg goed: De PC is snel en ik ben nog geen problemen tegengekomen.
Als laatste heeft Arctic Secrets een uitstekende service. Al wanneer je jouw PC in elkaar aan het zetten bent staan ze klaar om je te helpen.

uitstekende service
4.67

Zeer nette en overzichtelijke online shop. Allemaal erg duidelijk en up tot date beschreven samenstelling programma.
Had problemen de gekozen kast (door eigen slechte research). Ben de volgende werkdag meteen gebeld om hiervoor een oplossing bestaande uit meerdere opties te vinden. Allemaal snel en keurig netjes afgehandeld. Prima kast loopt als een zonnetje
5.00

Super vriendelijke mensen waar je altijd bij terecht kan voor vragen en problemen. Bij problemen kijken ze via teamviewer met jou samen in je pc of ze de oorzaak van je problemen vinden, dan zeggen ze je ook wat je kan doen om het te herstellen en ook als het nodig om hem effe terug te sturen laten ze je het ook weten zo hebben ze mij nog niet zolang geleden geholpen
5.00

Een Custom PC besteld van Arctic Secrets. Kleine fout gemaakt met het moederboard en de video kaart maar na een snel telefoontje dezelfde week nog keurig opgelost. Staan mij altijd keurig te woord en veel baad gehad bij online hulp. Wordt goed en stevig verpakt geleverd zonder schade. Prima service en vakkundig gebouwde producten
4.67

Ik ben blij met de PC die ik heb gekocht. De service bij arctic is ook uitstekend. Prettig en ZEER professioneel.
5.00

Levering om savonds om 23.45 uur door de koerier "omdat er teveel adressen in een tekort tijdsbestek dienen te worden geleverd" doet afbreuk aan de verder perfecte levering en kwaliteit.
4.00

Super levering, product en service
5.00

Na zoeken op internet uiteindelijk bij arctic secrets terecht gekomen. Goede prijs en als je vragen hebt krijg je daar snel en goed antwoord op. Ben zelf geen fan van DHL, maar ondanks dat netjes geleverd. Ben erg blij met mijn systeem.
4.67

Hallo, ik ben 15 jaar oud en heb lang gespaard voor een game-pc.
De klantenservice was mijn motivatie om deze review te schrijven. Het is een hoop geld en met deze online chat-ondersteuning ben je zeker van je zaak. De computer werkt geweldig en ik zal er nog heel lang plezier mee hebben. Als je een computer zoek is dit een aanrader
4.33

K heb een intel game pc besteld hier en werd goed geholpen, vond het ook een overzichtelijke site met goede functies. de computer werd al heel snel geleverd en werkt fcking goed ben er blij mee
5.00

Ik ben 15 jaar en heb gespaard voor deze computer. Daarom heb ik uitgebreid vergeleken om uit te zoeken welke computer ik zou bestellen. Ik heb af en toe gechat met de medewerkers van arctic secrets en zij hebben me prima geadviseerd. De computer werd binnen een week keurig verpakt thuis bezorgd. Deze computer voldoet helemaal aan mij verwachtingen en direct gebruiksklaar. UITSTEKEND

arcticsecrets.nl klantbeoordeling

Winkel-exploitant
Arctic Secrets B.V.
Hoolstraat 4B
6191TX Beek
Beoordelingen voor andere websites en webwinkels van dit bedrijf vindt u hier:
Meer informatie over de Trusted Shops klantbeoordelingen
Maak gebruik van de ervaringen van andere klanten als oriëntatie hulpmiddel!
Elke bestelling kan met max. 5 sterren worden beoordeeld in de categorieën Levering, Producten en Service. Uit deze beoordelingen wordt dagelijks de score berekend. In de commentaren delen klanten in eigen woorden hun ervaringen met arcticsecrets.nl.

Score op basis van totaal aantal beoordelingen
5.0 - 4.5Uitstekend
4.5 - 3.5Goed
3.5 - 2.5Redelijk
2.5 - 1.5Matig
1.5 - 1.0Slecht

Authentieke klantbeoordelingen voor meer vertrouwen