dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

323 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden750 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

28 jul 2023
Via de site een set dakdragers en een daktas besteld. Beide kwamen zoals op de site weergegeven een paar dagen later thuis aan. Wat wel tegen viel is de staat waarin het geheel binnen kwam. De dakdragers zaten niet verpakt behalve dan in de overdoos waar het geheel in vervoerd is, de daktas in een doos die al open was. Het geheel oogde niet "nieuw" op de dakdragers leken al gebruikssporen te zitten. Doordat we te weinig tijd hadden voor ons eigen vakantie vertrek hier verder geen aktie op ondernomen maar het gevoel dat hierdoor blijft hangen is wel jammer. Geheel is wel compleet en prima functioneel.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

They sended wrong item
"Ik ben zeer tevreden met de dakdragers die ik per post heb ontvangen! De levering verliep super vlot en de dakdragers waren goed verpakt om beschadiging tijdens het transport te voorkomen. De kwaliteit van de dakdragers zelf is uitstekend; ze zijn stevig, eenvoudig te monteren en passen perfect op mijn auto. Ik ben erg blij met mijn aankoop en zou deze dakdragers zeker aanbevelen aan anderen!"
4 feb 2024
Communicatie via e-mail ging erg traag. Ik heb twee keer om een snellere reactie moeten vragen. Er werd wel meegedacht en verwerking bestelling ging ook snel

Goede en snelle service

Goede en snelle levering. Heb het persoonlijk afgehaald. Keurige showroom. Veel keuze en voorraad en goede prijs- kwaliteit verhouding.

prima

makkelijke site goede prijs snelle levering alleen jammer had een specifieke sleutel nr gevraagd maar oké
FW
Floris Jan W.
Heinenoord
Goede prijs en snelle levering. Klantenservice via telefoon is matig. Via mail wel tijdig.
28 jan 2024
Drie sleutels besteld, eentje was foutief. Simpel mailtje en de correcte werd opgestuurd.
Snelle levering tegen goede prijs. Aanrader.
Goede after sales-service Snelle levering.
CU
Chris U.
Ermelo
Vlotte levering en duidelijke informatie.
Snel bezorgd en overzichtelijke site.
Snelle levering, goed product.
CK
cornelis k.