dakdragerexpert.nl- Logo - Beoordelingen

dakdragerexpert.nl

227 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden849 beoordelingen in totaal

15 mei 2024
Ik heb eerst gebeld om te vragen of het op voorraad was. En meteen gevraagd of ze zsm wilden versturen. De medewerker heeft goed meegedacht en daardoor waren de fixpoints van Thule net op tijd voor onze vakantie. Top service!

15 nov 2023
Na plaatsing van de bestelling gewacht op levering, na een aantal dagen nog steeds geen bericht over de levering toen contact opgenomen. Dakdragerexpert had zelf ook geen informatie over de levertijd omdat de dakdragers nog in het buitenland waren.. lang verhaal kort: mijn klant is na ruim anderhalve week wachten de dakdragers elders gaan kopen. Dus bedankt dakdragerexpert dat ik mijn klant niet tevreden heb kunnen stellen omdat jullie voorraad problemen hebben en niet de juist info doorgeven, of beter gezegd helemaal niet doorgeven! Ben trouwens ook al sinds 8-11 aan het wachten tot mijn geld eens terug komt. Voor mij geen dakdragerexpert meer, nooit meer.

Beoordelingen voor dakdragerexpert.nl

25 jun 2024
25 jun 2024
17 jul 2024

Niet nieuw product

De sleutel die we hebben gekocht is duidelijk niet nieuw en vaker gebruikt! Dit verwacht je niet van een ‘nieuw’ product. De sleutel begint al wat rond te worden en het zwarte staal heeft al lakbeschadigingen. Dit is niet van transport
Antwoord van dakdragerexpert.nl
20 aug 2024
Vervelend dat u dat idee heeft dat het gebruikt is, maar ik kan u 100% verzekeren dat product nieuw is, wij kopen ze per 10 stuks in en hebben geen producten waar wij dit eventueel zouden kunnen gebruiken. MVG Pieter
29 jun 2024
Verkeerde huisnummer erop gezet nr 13 in plaats van nr 23 gelukkig was de buurman thuis (etiket stond verkeerd huisnummer op). Wij hadden op de factuur nr 23 gezet.
RB
Remco B.
Amsterdam
17 jul 2024
15 mei 2024
25 okt 2023
Product geleverd zoals omschreven. Zoals in andere reviews terug is te zien, klopte de opgegeven levertijd in mijn geval ook niet. (dit was ruim een week i.p.v. de volgende dag). Het vooraf opgeven van een realistische levertijd en deze bij de gebruikersprofiel beter up-to-date te houden, zijn wat mij betreft de verbeterpunten. De telefonische bereikbaarheid is ook wat minimaal, echter, gekeken naar de prijzen vind ik het niet gek dat hierop "bespaard" is. Ondanks deze kritische punten, voor de prijs zou ik in ieder geval hier nog een keer bestellen.

Service bestaat.

We hebben van Thule momentsleutels aangevraagd tussen kerst en oud en nieuw. Gezien we even geen berichtje hadden over hoe en wat , was ik nieuwsgierig of ze wel werketen tussen de feestdagen door en dat deden. Na een belletje, waarbij ik netjes werd geïnformeerd, over de status van de voorraad en aanleveringstijden, werd de opdracht netjes voldaan. Gewoon alles netjes samen verstuurd waardoor er maar 1 aanlevering is, geen gedoe met backorders etc. Perfecte afhandeling zoals het gegaan is in een drukke periode met allerhande feestdagen.
11 nov 2023

Vriendelijk geholpen

Bestelproces heel gemakkelijk. Bij het ophalen van de dakkoffer heel fijn geholpen bij het monteren. Zeer vriendelijk en deskundig. We konden met 10-15 minuten wegrijden met de koffer op het dak. Zo kan het dus ook!!