gamepc.nlBeoordelingen

9355 BX Tolbert

Beoordelingen voor gamepc.nl

4.57/5.00

624 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over gamepc.nl

Goede serive En snel geleverd
De hardeschijf had een verkeerde partitie meegekregen waardoor driekwart onbruikbaar was. Verder mooie pc en vlot geleverd. Dank!
Super computer! Binnen 1 werkdag geleverd. Tevreden klant!
Telefonisch ging het niet helemaal goed ik werd door gestuurd naar een andere lijn en verbinding viel opeens helemaal weg waardoor ik opnieuw moest bellen
Prima service!
Snelle levering. Na 2u was ledstrip vooraan al kapot. 's Anderendaags viel PC elke 10 min volledig uit, elke dag wel iets kapot... Zoon gebeld nr firma en we mochten PC terugsturen. 10 DAGEN vooraleer ze hem ontvingen (??), gezegd 5 dagen om aan te werken + 10 DAGEN OM TERUG TE STUREN ? 1 mnd zonder 'nieuwe pc'; PC KAPOT IS NIEUWE OPSTUREN, DAARVOOR 4 JR VOLLEDIGE GARANTIE...1280 euro + extra SSD
Wat een top service rond de middag besteld en hij werd de volgende dag al geleverd. Top verpakt en aandacht voor de klant. Ga zo door.
Prima laptop en service alleen 1 minpunt is dat de spatiebalk precies in het midden moet worden in gedrukt anders doet hij het niet is vrij irritant terwijl dat een van de meest gebruikte toets is
Een klein probleempje met de GPU (RTX 2070 SUPER). De fans draaiden niet snel genoeg tijdens het gamen waardoor het overhit raakte, mijn scherm zwart werd en de fans plots op 100% draaiden. Dit kunnen oplossen door MSI Afterburner te installeren en handmatig mijn fan snelheden in te stellen. Nu gaat mijn GPU amper boven 55°-60° waar hij anders snel 70°-75° werd.
Wegens drukte hebben wij helaas een dag langer moeten wachten. En werd de pc pas laat op de dag geleverd.
spoedige levering wat duid op een tot nu toe zeer goede service. Product zal moeten blijken in de nabije toekomst. tenzij er gerefereerd word aan het scala van aangeboden artikelen, want dan is het ook uitstekend.
alles optijd goed pc
Snelle levering.
Prima service
Na een poos sparen toch voor de eenvoudigste versie gekozen. Minecraft en andere spelletjes doen het er prima op. Beeldkwaliteit super. De combi van toetsenbord en muis is geweldig. We zijn heel erg blij met alles! Bedankt!
Nadat het pakket kwijt geraakt was bij de pakketdienst, a la minute geschakeld en een nieuwe pc gebouwd. Super service!!
Supersnel, mooie producten en heel attent van gamepc.nl: een extra cadeau ontvangen voor onze jarige zoon. Bedankt!
Er ging wat mis met de eerste aflevering, maar dat werd uiteindelijk naar volle tevredenheid opgelost. Betrouwbare partner
top
Snelle levering en goede communicatie via de mail, over de producten die wel/ niet geleverd konden worden en de vervanging er van.