buitenverlichting-expert.nl

B. Derksen

Beoordelingen voor buitenverlichting-expert.nl

4.28 / 5.00

36 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 230 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over buitenverlichting-expert.nl

Alles in orde.

1 week geleden
Snelle levering .ziet er mooi uit .

Snelle levering en alles werkt

Lamp snel ontvangen, is conform de beschrijving, werkt perfect en staat stijlvol

De tijd niet in te stellen.

Binnen 12 uur geleverd, knap Product geïnstalleerd, werkt prima.

Artikel goed en snel geleverd. Wij zijn dik tevreden.

Totaal verkeerd item geleverd Verkeerde kleur en verkeerd model, juiste model stond wel op de pakbon, maar zat niet in de doos

Levering volgens afspraak. Lampen doen wat ze moeten doen, maar geven minder licht dan verwacht.

Service heb ik niet nodig gehad, dus die heb ik ook niet beoordeeld.

Verschrikkelijk slechte ervaring, de gewenste 5 Steinel buitenlampen zouden op voorraad zijn en 1 dag later worden geleverd. Uiteindelijk geannuleerd na 5 weken aan het lijntje gehouden te zijn, door een overigens vriendelijke klantenservice, met daarbij diverse beloofde leverdata. Slechte bedrijfsvoering dit

Antwoord van buitenverlichting-expert.nl
Wat vervelend om te horen dat je onze service als dusdanig hebt ervaren. Onze excuses dat we de levertijd als aangegeven op de website niet waar hebben kunnen maken.
Misleiding noem ik het, als op jullie site staat dat het product op voorraad is. Maar na betaald te hebben, de levertijd 5 x aanpassen is alles behalve netjes. Zelf maar gebeld en mij werd telefonisch bevestigd dat ik mijn bestelling vrijdag geleverd zou krijgen. Gisteren om 23:43 uur een mail gekregen dat de levertijd nog niet bekent zou zijn. Moet nu ad-hoc op zoek naar alternatief cadeau.

Antwoord van buitenverlichting-expert.nl
Wat vervelend om te horen Tot onze spijt duurt de aanlevering voorraad langer dan op voorhand ingeschat. Onze excuses voor het ongemak Zodra de bestelling binnen is zullen we deze direct verzenden. Mocht je overige vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag.
Een cam buitenlamp besteld via Frank.nl. Service en levering is zeker goed. Alleen jammer dat de app om de camera te bedienen niet werkt. De fabrikant Steinel heeft heeft blijkbaar geen haast om dit probleem te herstellen Jammer

snelle correctelevering

Snelle levering, goed product, makkelijk te installeren

snel geleverd

Als je op een trap gaat staan en met je hand voor de sensor zwaait springt de lamp pas aan. Wat 8 mtr bereik. 50 cm is onze ervaring. De lamp hebben we retour gestuurd

Antwoord van buitenverlichting-expert.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de sensor niet goed werkt! Excuses voor het ongemak. Als het goed is kun je het bereik van de sensor instellen. We zullen er even naar kijken! Mocht je nog vragen hebben dan horen we dit graag.
Prachtige lamp, heel tevreden mee.

Snelle.levering