frickin.nl

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden329 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2021
frickin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 nov 2023
Zoals op het website aangeven echte handschoenen van hoge kwaliteit. Bestelling was binnen 2 dagen binnen en goed verpakt en een smalle doosje waardoor je pakket makkelijk door het brievenbus past, ideaal als je niet thuis bent en je het vervelend vind als je pakket bij de buren worden bezorgd. Had graag mischien wel een etui erbij willen hebben zodat het mooi bewaard kan blijven.

Ik kan mijn bestelling niet retour sturen omdat ze geen leveringsnummer kunnen vinden ???? Ik heb mijn bestelling al in huis ??? Hoezo niet vinden .

Beoordelingen voor frickin.nl

6 jan 2024

Fijne producten en goede service

Fijne producten, snelle service!
NH
N H.
Breda
snelle levering, fijn product
13 jan 2024
Snelle levering, mooie wanten!
Mooie handschoenen
21 jan 2024
Goede kwaliteit
27 jan 2024
20 jan 2024
14 jan 2024
14 jan 2024
21 jan 2024

goede kwaliteit, wel verlate levering

Hele mooie kwaliteit voor een goede prijs. Er wordt echter gezegd dat het binnen 24 uur wordt geleverd als er voor 22:00 besteld wordt, dat is niet zo. Mijn pakket kwam 3 dagen na deze datum aan, dus kon ze niet meer meenemen op vakantie...
13 jan 2024
Product gaat snel kapot, garantie willen ze niet aan doen
Antwoord van frickin.nl
Beste Peter, Bij normaal gebruik van onze handschoenen garanderen wij altijd de garantie waar onze klanten recht op hebben. Je hebt de Finn-handschoenen bij ons besteld. Op basis van de foto's die je hebt gestuurd, is er duidelijk een kapotte naad op de trim te zien. Dit probleem doet zich vaak voor als je de handschoenen verkeerd aantrekt, zoals ook vermeld op onze website. https://frickin.nl/handschoenen-verzorgen/ In je reactie hierop gaf je aan het hier niet mee eens te zijn, we citeren je e-mail: "Deze naden zijn simpelweg losgelaten door gebruik, mijn gok is omdat ik ze tijdens het fietsen tegen het stuur aan houd." Fietsen met handschoenen is geen enkel probleem, maar de trim (onderkant van de handschoen) bewust tegen het stuur houden of erop leunen zorgt natuurlijk voor extra frictie en valt niet onder normaal gebruik. Daarom hebben we de garantie afgewezen.
Ik had gehoopt dat de handschoenen door de wollen voering warmer zouden zijn.
2 nov 2023
Had zelf verkeerde maat besteld. Artikel teruggezonden en correct terugbetaald. Heb onmiddellijk de juiste maat besteld. Weer snel en correct toegestuurd gekregen
Fijn klantencontact. Het duurde even voordat DHL m'n pakketje verzond, dus bij het mailen naar Frickin kreeg ik snel een mail terug met excuses voor het ongemak. De vertraagde verzending kwam door Black Friday. Uiteindelijk helemaal goed gekomen! Fijne handschoenen! Al zolang op zoek geweest naar leren handschoenen met een warme binnenkant. En retour was ook snel geregeld.
AN
Arnoldus N.
Amsterdam
Ik had handschoenen besteld in de maat M. Die bleken echter te klein te zijn en daarom heb ik ze retour gestuurd met het verzoek om ze te mogen ruilen tegen maat L. Hoewel PostNL die handschoenen na negen dagen nog steeds niet terugbezorgd had, was men bij Frickin zo aardig om mij desondanks toch die grotere maat handschoenen toe te sturen. Daarom 5 sterren.
Drie paar handschoenen besteld om cadeau te geven. 1 paar was niet de juiste maat, retour gestuurd. Twee dagen later had ik het juiste paar handschoenen in huis. Top service!