Echte parfums: blij en opgelucht!
Het volgende midden januari gekocht:
Dolce & Gabbana The One for Men Eau de Parfum Intense Spray (100 ml) voor € 58,99
Dolce & Gabbana The One for Men Goud Eau de Parfum Intense Spray (100 ml) voor € 50,99
Hermès Terre d'Hermès Deodorant Stick (75 ml)
Ik heb inmiddels beide parfums al enkele dagen gebruikt en zowel de DG intense als de DG gold zijn beide exact hetzelfde in geur, lengte(longevity) en sterkte(sillage) als degene die ik al heb.De batch codes geven zelfs aan dat beide niet ouder zijn dan 10 maanden!! Misschien heb ik geluk gehad en is dit van een goede partij, maar ik ben er erg blij mee, en opgelucht (zie waarom hieronder).
De Hermès deo heb ik niet eerder gehad, maar ruikt hetzelfde als de eau de toilette die ik nu al heb(elders gekocht). De deo voldoet en blijft fris, net zoals mijn andere deo-sticks van andere merken (elders gekocht).
Besteld op woensdag en op de zaterdag was het goed verpakt bezorgd met DHL. Goed op de hoogte gehouden en alles goed te volgen. Ik geef dit alles aan omdat ik zelf een beetje nerveus werd van alle negatieve reviews van anderen.
Ik had namelijk een mooie kortingsvoucher elders verkregen voor easycosmetic en zag bovenstaande parfums en deo staan voor zoals aangegeven ZEER goede prijzen, maar ik was huiverig vanwege een aantal negatieve reacties over nep-parfums die op trustpilot staan. Ik betaalde het overige bedrag (na de korting) dan ook maar met credit card want die biedt extra zekerheid bij niet terugnemen door easycosmetic in geval van nep (ook als easycosmetic dan zegt dat het niet nep is). Maar dat was in mijn geval dus niet nodig. Zonder afbreuk te doen aan reviews van anderen wil ik dus ook mijn eigen review plaatsen. Het is de tweede keer dat ik een review plaats over easycosmetic, maar de eerste was op trustpilot en ging alleen over een teruggestuurde eau de toilette. Nu dus hier ook een review over daadwerkelijk gebruikte parfums. En die waren goed!!! Of ik hier in het vervolg weer zou bestellen? Ja. Alleen wel met credit card en alleen als het een echt heel goede prijs is. Bij Douglas en ICI heb je ook wel veel klachten op trustpilot, maar daar zijn het meer klachten over de klantenservice en verzending dan over nep-parfums... Die klachten over nep-parfum hier bij easycosmetic zou ik me als bedrijf (en ook als klant dus) wel meer zorgen over maken en veel meer aandacht aan besteden, ook met duidelijke verklaringen richting klant (over dat ze bijvoorbeeld restpartijen of partijen uit Zuid Afrika oid hebben aangekocht)
In ieder geval ben ik blij en opgelucht dat de mijne echt zijn en ik ze voor een goede prijs heb gekregen!!