profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.560 beoordelingen in totaal

Duidelijke webshop en uitgebreide extra informatie en advies gekregen toen ik telefonisch contact op nam. Wel werd mij toen gezegd: vóór 16.00 uur besteld heb je het de volgende dag in huis. Dus toen ik vóór 14.00 uur besteld had en de volgende ochtend mijn track&trace code nog steeds een ERROR gaf, maar weer contact opgenomen. Bleek het daar nog op een pellet te liggen… Daar was ik niet blij mee aangezien ik voor de volgende dag (vroeg) extra hulp had geregeld en zonder spullen kon ik niet verder. In overleg tot de compromis gekomen dat ik het zelf direct kon komen halen en dan nog 5% korting op de factuur kreeg. Koste mij wel twee uur extra van mijn dag maar was blij met de oplossing.

12 dec 2023
Zijdepapier besteld - was heel slecht verstuurd want de grote vellen waren opgerold in verpakking en die stak gewoon uit de doos omdat de doos te klein was. Papier is van slechte kwaliteit - niet het zijdevloeipapier wat ik gewend ben - daargelaten dat door de manier waarop het verpakt is de randjes van het papier helemaal gerafeld en gekreukt zijn. Aangezien ik het gebruik om mijn kunstwerken te beschermen moet het er enigszins netjes uitzien. Dit kan ik hier niet voor gebruiken helaas. Als je het gebruikt om spulletjes in te pakken is het waarschijnlijk prima maar wel hele goedkope kwaliteit papier - niet iets wat mooi is om een doosje mee te vullen bijvoorbeeld.

Beoordelingen voor profipack.nl

5 dec 2023
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
5 dec 2023
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 sep 2023
Ik heb ook tape besteld niet gekregen
18 sep 2023
Goedemorgen Majid, We kijken even mee. Online heeft u onder dit ordernummer een rol schuimfolie van 150 cm besteld. Hier zit geen tape bij inderdaad. Er staan onder dit emailadres geen andere orders open, dus graag vernemen we welke tape u zou wensen, dan kunnen we dat naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 dec 2023
Nog steeds niks ontvangen van jullie
29 dec 2023
Goedemorgen Peter, Bedankt voor uw beoordeling. Zo te zien is er wat misgegaan tijdens transport. Er is een onderzoek opgestart. Voor u zullen we de folie nogmaals verzenden, zodat u in ieder geval verder kunt. Met vriendelijke groet, Team Profipack
het juiste artikel meegeven
5 dec 2023
Het spijt ons dat er bij ons afhaalpunt verkeerde rollen zijn meegegeven, onze excuses hiervoor. Gelukkig kon dit snel worden opgelost. We hopen dat u hierdoor nog steeds een positief gevoel heeft en nu lekker aan de slag kunt met de krimpfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 jan 2024
VEEEEELSTE LAAT ONTVANGEN
11 jan 2024
Goedendag Ebrunu, Bedankt voor uw beoordeling, we kijken even met u mee. Op vrijdag om 17.29 uur heeft u een bestelling gedaan. Aangezien wij dan net met weekend gaan is deze zending maandag verzonden. Dinsdag geeft DHL de status: "Bezorging verhinderd, bezorgdatum gewijzigd", dus is het woensdag om 13.18 uur geleverd. Er zijn daarom geen rare dingen te zien door ons. Eerder bestellen mag wel altijd, zodat we eerder kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Onjuiste product geleverd
18 sep 2023
Goedendag Miriam, Het klopt dat er inderdaad een fout was opgetreden, nogmaals onze excuses. Er is al contact geweest met onze collega Willem en begreep dat alles alweer is gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 jan 2024
Dozen waren beschadigd
25 jan 2024
Wat vervelend om te horen dat de dozen zijn beschadigd tijdens het transport. Wij gaan contact met u opnemen en zorgen dat we het oplossen!
PV
Peter v.
Maarssen
10 dec 2023
Sneller leveren
11 dec 2023
Goedendag, Wij doen ons uiterste best alle voorraad bestellingen die maandag t/m donderdag voor 16uur worden besteld en alle zendingen die vrijdag voor 14uur worden besteld, nog dezelfde dag te verzenden. Daarna zijn wij afhankelijk van de vervoerders. Vanaf Black Friday tot aan kerst hebben zij het extra druk en kan het soms iets langer duren, wij vertrouwen op uw begrip. Wij doen er in ieder geval alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 jun 2024
20 jun 2024
Bedankt voor deze beoordeling! Fijne dag!
9 feb 2024
14 feb 2024
Deze 2-sterren beoordeling kan ik voor nu niet helemaal goed inschatten. Ik begrijp dat u ergens niet helemaal tevreden over bent wat betreft onze producten of onze services. Wij nemen contact met u op, om te kijken hoe we dit met u kunnen oplossen.
24 nov 2023
6 nov 2023
19 aug 2023
22 aug 2023
Dank u voor uw beoordeling, graag vernemen we wat we (nog) beter kunnen doen om er de volgende keer 5 sterren van te maken. Voor nu veel verzendplezier van de luchtkussen enveloppen. Met vriendelijke groet, Team Profipack