profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul. 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr. 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

22 mei 2023
Veel plezier van de plastic krimphoezen en bedankt voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Veel wikkelplzier met de handwikkelfolie en dispenser. Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 mei 2023
17 mei 2023
Veel plezier van U Schuimprofiel hoekstukken en de Waarschuwingstape 'breekbaar', dat alles zonder te breken aan komt op bestemming! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
13 mei 2023
16 mei 2023
Veel inpakplezier en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
11 mei 2023
12 mei 2023
Ook de natronkraft goed aangekomen, dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
Veel inpakplezier en hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
EE
Ed E.
Zaltbommel
8 mei 2023
Veel plezier van de kartonnen hoekprofielen en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
5 sterren voor de paper eazy navulset, hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 mei 2023
Wij blijven blij worden van 5 sterren, we hopen dat u blij wordt van de coex verzendzakken! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
5 mei 2023
5 sterren voor de bagagegordel spanband, hartelijk dank daarvoor! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling voor de afbreekmesjes! Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 mei 2023
Veel plezier van de Sizzlepak in een super leuke kleur! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 mei 2023
4 mei 2023
5 sterren voor de bundelfolie, hartelijk dank en succes met bundelen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
3 mei 2023
4 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel inpakplezier! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 apr. 2023
4 mei 2023
Veel inpakplezier met de doosjes en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 apr. 2023
4 mei 2023
Fijn dat de kokers goed bevallen! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 apr. 2023
4 mei 2023
5 sterren, we blijven er blilj van worden, dank u wel! Succes met de plastic zakken. Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 apr. 2023
5 sterren voor de big bags, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack