profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
profipack.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij profipack.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor profipack.nl

868 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 apr. 2022
Echt een topservice van Profipack! Na het ontdekken van een productiefout in enveloppen die ik besteld had, belde ik met Profipack hierover. De volgende dag had ik al een nieuwe doos binnen met goede enveloppen. Echt helemaal super, dank voor jullie snelheid en service!

9 mrt. 2022
Toen wij onze producten bestelden stond er dat alle producten op voorraad waren en dat het de volgende dag geleverd kon worden. Echter kregen wij na bestelling al snel een bericht dat de order vertraging had opgelopen en dat het een paar dagen kon duren omdat 2 van de 3 producten niet op voorraad waren. Na weer een dag kwam het bericht dat het helemaal niet meer leverbaar was op relatief korte termijn. Door de klantenservice netjes opgelost met een alternatief en geld retour. Toen we de bestelling kregen was alleen de helft maar geleverd. Ook dit wordt wel weer netjes opgelost en is het tweede deel inmiddels onderweg naar ons. Als webshop eigenaren weten wij dat er altijd wat mis kan gaan. Deze beoordeling is dan ook vooral bedoelt om te laten zien dat sommige onderdelen gewoon net wat secuurder kunnen. Wij zijn op zoek naar een vaste partner voor ons verpakkingsmateriaal. Er is veel keuze in leveranciers en op basis van de tijd van bestellen tot tijd van totale levering zouden we onze bedenkingen hebben. Echter door de goede service van de klantenservice, zullen wij het nog een keer een tweede kans geven. Prijzen en assortiment is namelijk prima ( als het er is ;-) ). Zorg gewoon dat je voorraad indicatie online op orde is of haal het gewoon weg, maar mede op basis van die voorraad kies je soms tussen product a of b.

Beoordelingen voor profipack.nl

6 jan. 2022
12 jan. 2022
Fijn dat de dozen bevallen! Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
4 jan. 2022
5 jan. 2022
Wat fijn om te horen dat het zo goed bevallen is. Dan zien we u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
3 jan. 2022
5 jan. 2022
Hartelijk dank voor uw uitstekende beoordeling! Hier worden we blij van! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
28 dec. 2021
27 dec. 2021
26 dec. 2021
29 dec. 2021
Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
21 dec. 2021
29 dec. 2021
Bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
21 dec. 2021
29 dec. 2021
Hartelijk dank voor deze uitstekende beoordeling! We zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
16 dec. 2021
17 dec. 2021
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
17 dec. 2021
Wij worden blij van tevreden klanten, dank u wel voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
17 dec. 2021
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
14 dec. 2021
15 dec. 2021
Wat fijn om te lezen dat alles zo goed bevallen is. Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
14 dec. 2021
15 dec. 2021
Dank u wel voor uw beoordeling! We hopen u volgende keer zo te helpen dat u ons kunt beoordelen met vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
15 dec. 2021
Bedankt voor deze uitstekende beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack.
15 dec. 2021
Geweldige beoordeling, bedankt! Veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Profipack.
12 dec. 2021
12 dec. 2021
8 dec. 2021
9 dec. 2021
Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Profipack
7 dec. 2021
8 dec. 2021
Super leuk om te horen dat u zo'n goede ervaring heeft gehad! Met vriendelijke groet, Team Profipack.