profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

837 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.411 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

8 jun 2023
Verkeerd artikel toegestuurd. Wel volgende dag de juiste verzonden.
8 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, een foutje is snel gemaakt. Wel fijn te lezen dat het de volgende dag al was opgelost. Met vriendelijke groet, Team Profipack
28 apr 2023
Geen bevestiging gekregen van bestelling en ook nog niet ontvangen
1 mei 2023
Goedendag, We hebben ondertussen contact gehad. Gmail adressen willen onze mails nog wel eens in de spambox zetten. Onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Profipack
31 mei 2023
wachten met je beoordeling tot ik het pakket heb ontvangen
1 jun 2023
Goedemorgen, We hebben uw bestelling bekeken. U heeft online besteld op 25 mei 's morgens om 07.43 uur. Volgens de DPD is uw bestelling de volgende dag, vrijdag 26 mei om 12.51 uur geleverd. (De aftekenbon zullen we u toemailen). Het moment van beoordeling is woensdag 31 mei. Graag vernemen we hoelang u vindt dat we moeten wachten. We horen het graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 okt 2023
20 astbestzakken besteld. 19 zakken opgestuurd gekregen.
26 okt 2023
Goedendag Theo, Bedankt voor uw beoordeling en excuses voor het ongemak! We werken hier met mensen en mensen maken helaas soms een foutje. We hebben u zojuist geprobeerd te bellen, maar kregen uw voicemail. Graag horen wij van u, hoe we het voor u het beste op kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jul 2023
Mijn pakketje is zonder mijn toestemming achtergelaten.
25 jul 2023
Goedendag Farah, Verevelend dat uw pakketje zonder toestemming is achtergelaten, dit is zeker niet de bedoeling., onze excuses! Wij gaan dit zeker oppakken met DHL. Als er zoiets gebeurd, dan hebben wij graag direct een melding en het liefst met foto (zie dat dit vrijdag al gebeurd is) zodat wij er gelijk mee aan de slag kunnen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
4 jul 2023
Omdat ik nog niks heb gekregen krijgen jullie een 1
4 jul 2023
Goedendag, Elkaar gesproken, volgens DHL is het pakket vorige week donderdag al geleverd. Er is bij DHL een onderzoek opgestart, omdat u niet heel veel haast heeft wachten we dat onderzoek even af en houden elkaar op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Profipack

Verkeerde adres geleverd

Op het afleveradres leveren ipv het factuuradres!!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag D. van Staalduinen, We hebben uw beoordeling ontvangen en alles bekeken. Wij zijn nogal verwonderd en vinden het uiteraard erg vervelend. Het is een online bestelling, waar u zelf het adres heeft ingevoerd. Er is een bevestiging verstuurd met het adres en er is een track en trace verzonden met het adres. Wij hebben geen reden gezien om aan te nemen dat het niet goed zou gaan. Met vriendelijke groet, Team Profipack
18 nov 2023
Bestelling nog steeds niet volledig ontvangen!
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Stephanie, We hebben vanmorgen contact gehad met elkaar, er is een onderzoek opgestart bij DHL. Zodra we reactie krijgen, zullen we dit gelijk met u delen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 jun 2023
dozen worden zo in de tuin gezet en regenen nat
30 jun 2023
Goedendag, We hebben hier van de week contact over gehad. DHL had uw dozen buiten neergezet, omdat er niemand was en dat is zeker niet de bedoeling. We hebben daarom uw bestelling gelijk opnieuw verzonden. Zo te zien zijn de nieuwe dozen gisteren alweer geleverd. Kunt u beginnen met inpakken! Met vriendelijke groet, Team Profipack
8 okt 2023
Karton vol met deuken en hoeken helemaal kapot
Ik heb de spullen nog steeds niet binnen
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Als het goed is het vandaag geleverd! Door alle feestdagen hebben pakketdiensten het erg druk, wij vertrouwen op uw begrip! Met vriendelijke groet, Team Profipack
16 sep 2023
Ik heb ook tape besteld niet gekregen
Antwoord van profipack.nl
Goedemorgen Majid, We kijken even mee. Online heeft u onder dit ordernummer een rol schuimfolie van 150 cm besteld. Hier zit geen tape bij inderdaad. Er staan onder dit emailadres geen andere orders open, dus graag vernemen we welke tape u zou wensen, dan kunnen we dat naar u toesturen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
9 jun 2023
Plakband is vreselijk in het gebruik /
13 jun 2023
Goedendag René, Wij gebruiken de tape ook, wij vinden het zeker niet vreselijk! Wij hebben geprobeerd contact met u te maken, maar tot nu toe nog geen reactie, graag vernemen we wat we voor u kunnen doen. Is voor uw toepassing misschien een andere tape beter? We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Team Profipack
10 mei 2023
Product omschrijving en product goed!
11 mei 2023
Goedemorgen Leen, Bedankt voor u beoordeling. U heeft aangegevens dat het verzenden wat sneller zou mogen, wij hebben het voor u nagekeken. Van maandag t/m donderdag verzenden wij voorraadbestellingen tot 16u nog dezelfde dag. U heeft u bestelling gedaan op donderdag 4 mei om 16.27 uur. (na 16uur dus) Deze bestelling is vrijdag 5 mei ingepakt en maandag door DHL geleverd om 11.53 uur. Veel sneller kunnen wij het niet voor u regelen, wel kunnen wij u adviseren dan voor 16uur te bestellen. Had u dat donderdag 4 mei gedaan, dan was het waarschijnlijk vrijdag 5 mei aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 jun 2023
Mijn bestelling is nooit bezorgd.
26 jun 2023
Goedemorgen, Spijtig te lezen dat het nog niet is aangekomen. We hebben gelijk DHL gebeld en het pakket heeft de scan geweigerd gekregen en is retour naar ons. We hebben elkaar ook al gesproken en we hopen dat de levering volgende keer beter gaat. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Dozen waren kapot aangekomen
13 jun 2023
Goedemorgen Laurens, Kreeg zojuist uw voicemail, graag krijgen wij wat meer informatie. U heeft gebruikte dozen besteld, nu zijn deze niet nieuw, maar deze mogen zeker niet kapot zijn. Vraag is even, was de omdoos kapot of de dozen zelf. Graag horen we van u! Hebben elkaar zojuist gesproken en gelukkig viel de schade mee en hebben we het weer opgelost! Bedankt voor het terug bellen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
het juiste artikel meegeven
Antwoord van profipack.nl
Het spijt ons dat er bij ons afhaalpunt verkeerde rollen zijn meegegeven, onze excuses hiervoor. Gelukkig kon dit snel worden opgelost. We hopen dat u hierdoor nog steeds een positief gevoel heeft en nu lekker aan de slag kunt met de krimpfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
Onjuiste product geleverd
Antwoord van profipack.nl
Goedendag Miriam, Het klopt dat er inderdaad een fout was opgetreden, nogmaals onze excuses. Er is al contact geweest met onze collega Willem en begreep dat alles alweer is gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Team Profipack
PV
Peter v.
Maarssen
Sneller leveren
Antwoord van profipack.nl
Goedendag, Wij doen ons uiterste best alle voorraad bestellingen die maandag t/m donderdag voor 16uur worden besteld en alle zendingen die vrijdag voor 14uur worden besteld, nog dezelfde dag te verzenden. Daarna zijn wij afhankelijk van de vervoerders. Vanaf Black Friday tot aan kerst hebben zij het extra druk en kan het soms iets langer duren, wij vertrouwen op uw begrip. Wij doen er in ieder geval alles aan uw bestelling zo snel mogelijk te leveren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 nov 2023