profipack.nl- Logo - Beoordelingen

profipack.nl

939 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mei 2019
profipack.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 jul. 2023
Er zijn producten verkeerd geleverd. Daar kan ik een negatieve review over schrijven, maar een fout kan gemaakt worden. Het is echter dan hoe wordt het opgelost? Dat bepaald voor mij de kwaliteit. Na kort mail contact zijn de juiste producten ontvangen. De verkeerd geleverde producten mag ik behouden. TOP! De producten zijn van goede kwaliteit ( dat is uiteraard ook belangrijk)

21 apr. 2023
A.d.h.v. jullie advertentie en foto's dacht ik een blanco bruine kartonnen doos te kopen. Na ontvangst zie ik dat er op beide flappen (boven en onderkant) jullie bedrukte reclame logo zit. Helaas was dit niet te zien aan jullie advertentie foto's. Daar was de doos zonder jullie bedrukking te zien. Jammer want ik zit nu met 25 dozen met jullie reclame. Dus ongeacht welke kant ik kies voor de boven of onderkant zodra mijn (klant)ontvanger deze doos ook open maakt zal hij/zij als eerste jullie reclame zien. Ik vind het niet netjes dat wij (jullie klanten) ook nog eens reclame voor jullie moeten maken naar onze eigen (klanten)ontvangers. Erg jammer dat jullie foto's niet overeenkomen met het geleverde producten en dat er nergens in jullie tekst omschrijving te lezen valt dat er reclame van jullie op zou staan. Ongeacht deze dozen wel stevig zijn ben ik genoodzaakt ergens anders dozen te moeten kopen. Ik wil voor mijn eigen bedrijf reclame maken en niet voor die van jullie. Een klein logo van jullie aan de onderkant en dan aan de binnenzijde van de flap is geheel normaal. (Zodra mijn klant de doos plat maakt ziet die jullie reclame) maar niet aan de bovenkant van de doos wat de klant het eerste ziet voordat die überhaupt nog geen eens de inhoud heeft kunnen zien is geheel onbegrijpelijk. Jammer dat mijn klacht afgewimpeld werd met van dat is geheel normaal en we krijgen nooit klachten. Ik had iets meer verwacht van jullie en hoopte op een oplossing. Let op deze doos is niet in hoogte verstelbaar wat wel aangegeven is in de advertentie en foto's. Ik hoop dat jullie wat aan mijn review hebben want het is voor de klant een teleurstelling als het product niet overeenkomt met de foto's en tekst.

Beoordelingen voor profipack.nl

1 apr. 2023
6 apr. 2023
5 sterren voor de handwikkelfolie, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 mrt. 2023
6 apr. 2023
De mooie boekverpakkingen hebben zeker 5 sterren verdiend, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
30 mrt. 2023
6 apr. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordleing en veel inpakplezier van de kartonnen doosjes. Met vriendelijke groet, Team Profipack
29 mrt. 2023
17 apr. 2023
Succes met de big bags en de poetsdoeken en dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 mrt. 2023
17 apr. 2023
5 sterren voor de big bag met losslurf, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
27 mrt. 2023
17 apr. 2023
We blijven blij worden van 5 sterren, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 mrt. 2023
17 apr. 2023
5 sterren voor de noppenfolie, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Profipack
26 mrt. 2023
17 apr. 2023
En een goede beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
25 mrt. 2023
19 apr. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier van de verhuisdekens en de handwikkelfolie. Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 mrt. 2023
24 mrt. 2023
Vjif sterren voor de kartonnen dozen, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
23 mrt. 2023
24 mrt. 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en veel plezier van het paper friend. Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 mrt. 2023
24 mrt. 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling voor de dozen! Met vriendelijke groet, Team Profipack
22 mrt. 2023
24 mrt. 2023
Veel inpakplezier en hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
Hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mrt. 2023
Fijn dat we u hebben kunnen helpen met de LDPE plastic zakken en hartelijk dank voor de beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
24 mrt. 2023
Veel plezier vand e postdozen en hartelijk dank voor de mooie 5 sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
20 mrt. 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 apr. 2023
5 sterren voor de schuimfolie, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 apr. 2023
Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack
19 apr. 2023
We blijven elke keer ons best weer doen! Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Profipack