carhartt.com- Logo - Beoordelingen

carhartt.com

313 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden876 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 apr 2021
carhartt.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 jan 2024
De website heeft een hele duidelijke en correcte maattabel voor het kiezen van je items. Daarbij komt ook nog eens een snel en goeie levering kijken. Als tip zou ik willen meegeven dat als je via de website gaat retourneren en je bij de stap komt om het te retourneren item uit je bestelling te selecteren je ook de maten ziet staan. Ik had zelf twee keer dezelfde tuinbroek besteld, maar in twee verschillende maten. Alleen was het bij het selecteren niet duidelijke welke ik nu moest selecteren.

27 okt 2023
Hoewel het maatadvies bij mij op XL uitkwam moest ik de bestelde XL jas retourneren. Was echt veel te groot. Daarna maar een L en toch ook maar een M besteld, helaas was de L nog steeds te groot, maar... de M was net weer te klein. De eerste keer retourneren ging prima, de tweede keer lukte het niet een retourzending aan te maken. GElukkig heeft de klantenservice hierbij geholpen. Helaas dus nog steeds geen passende Carhartt jas voor mij... O: de Amerikaanse site heeft een handige sorteer-functie: op hoe warm de jassen zijn, 1=warm/2=warmer/3=warmest/4extreme. Zou ook handig zijn voor de Nederlandse site! ik had gekozen voor "warmer" en daar de jas op uitgekozen - al leek deze nog steeds erg dik en warm (naar mijn smaak dan)...

Beoordelingen voor carhartt.com

Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je beoordeling achter te laten! We stellen je feedback erg op prijs en zijn blij dat je onze Carhartt-kleding geweldig vindt. Ons doel is om ervoor te zorgen dat iedereen comfortabel en stijlvol kan werken, dus we zijn blij dat je dat in onze kleding terugvindt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om zulke goede feedback achter te laten! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor je beoordeling! We stellen je feedback erg op prijs. Bij Carhartt streven we ernaar om duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die de tand des tijds doorstaat. We zijn blij dat je tevreden bent over de kwaliteit en het vakmanschap van onze producten. We houden rekening met je feedback als we onze werkkledinglijn blijven verbeteren. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te schrijven en ons te laten weten hoe we het doen. Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij dat je een positieve ervaring hebt gehad met Carhartt en waarderen je feedback. Ons doel is om kwaliteitskleding te leveren die duurzaam, comfortabel en stijlvol is. We hopen dat je Carhartt blijft kiezen voor al je werkkleding! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! We waarderen het dat je ons een 4/5 hebt gegeven en dat je onze service, producten en levering allemaal top vindt. We zijn zo blij dat onze Carhartt werkkleding in alle opzichten aan je behoeften voldoet. Hier bij Carhartt streven we ernaar om de beste kwaliteit werkkleding te leveren aan al onze klanten. Bedankt dat je deel uitmaakt van de Carhartt-familie! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! We waarderen de 5 sterren en zijn blij dat je een goede ervaring met ons hebt gehad. Hier bij Carhartt streven we ernaar om kwaliteitskleding te leveren die jarenlang meegaat. We begrijpen dat dingen soms niet gaan zoals gepland, maar we zullen altijd ons best doen om een product van de hoogste kwaliteit te leveren tegen een eerlijke prijs. Nogmaals bedankt voor je beoordeling en we hopen je snel weer van dienst te kunnen zijn! Groet, Carhartt Europa

overhaal week aangehad rits kwam vast…

overhaal week aangehad rits kwam vast te zitten kreeg niet meer los geprobeerd met waterpoptang los te krijgen ook niks toen met mesje voorzichtig open te krijgen is gelukt niet gaat de rits niet meer dicht en open
Antwoord van carhartt.com
Hallo, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We nemen je feedback serieus en zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt streven we ernaar onze klanten werkkleding en accessoires van de hoogste kwaliteit te bieden die zowel duurzaam als betrouwbaar zijn. Het spijt ons te horen dat je problemen had met de rits van je artikel - we begrijpen hoe frustrerend dit kan zijn. Ons klantenservice team kan voor u een nieuw product sturen aangezien dit om een kwaliteitsprobleem gaat met ons product, dit valt onder onze garantie. Neem a.u.b. contact op met klantenservice@carhartt.com, dan kunnen zij u verder helpen. Nogmaals onze excuses voor dit vervelende probleem. Groet, Carhartt Europa

Kledingstuk besteld, niet gekregen.

Kledingstuk besteld; zonder opgaaf van reden wordt mijn aankoopbedrag teruggestort. Geen bestelling ontvangen derhalve. Dit is één keer maar nooit weer.
Antwoord van carhartt.com
Het spijt me te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Het is begrijpelijk dat u teleurgesteld bent. Uw aankoopbedrag is waarschijnlijk teruggestort omdat het kledingstuk niet op voorraad was, maar u had een e-mail moeten ontvangen met deze informatie. Deze e-mail kan in uw spamfilter zijn beland. Nogmaals onze excuses voor deze slechte ervaring. Groet, Carhartt Europa
Geen bevestiging over ontvangst retour, ook geen reactie op email omtrend vraag van status.
Antwoord van carhartt.com
Beste Heer Laman, onze excuses voor de vertraagde refund, ik kan zien dat dit process op 29 april is begonnen. Ik zal direct naar uw mail een bevestiging sturen van de refund zelf, met de transactie gegevens kunt u dit controleren met uw bank! Aangezien de betaling via creditcard is gegaan kan het nog 1-2 dagen duren voordat u het geld daadwerkelijk ontvangt. Mocht u nog meer vragen hebben dan hoor ik het graag. Groet, Julian Engelsman Senior D2C Operations Associate Carhartt Europa
De kleding is fantastisch. de Serice ook. GA zo door!
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je lieve woorden! We stellen het erg op prijs. Hier bij Carhartt streven we ernaar duurzame werkkleding van hoge kwaliteit te leveren die lang meegaat. We zijn altijd blij om te horen dat onze producten en service aan die verwachting voldoen. We zullen ons best blijven doen om ook in de toekomst aan je verwachtingen te voldoen en deze te overtreffen! Groet, Carhartt Europa
20 mrt 2024
Goed product, eerlijke deal en vlotte verwerking
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product, de deal en de afhandeling. Bij Carhartt streven we er niet alleen naar om kwaliteitsproducten te leveren, maar ook kwaliteitsservice. Je feedback wordt gewaardeerd en helpt ons om ons te blijven inzetten voor een duurzame toekomst. Dank je wel! Groet, Carhartt Europa
Levering prima, even opletten met de maat
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! Wij bij Carhartt waarderen je feedback en zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze bezorgservice. We begrijpen hoe belangrijk het is om de juiste pasvorm te hebben en we zijn er trots op dat we werkkleding van hoge kwaliteit bieden voor elke maat en vorm. Nogmaals bedankt dat je voor Carhartt hebt gekozen! Groet, Carhartt Europa
16 mrt 2024
De rits dicht doen is een uitdaging.
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We waarderen je opmerkingen en streven er voortdurend naar om onze producten te verbeteren. Bij Carhartt vinden we duurzaamheid en comfort het allerbelangrijkste. Mocht de rits voor problemen blijven zorgen, twijfel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen met een oplossing voor dit probleem. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je gedachten te delen. Groet, Carhartt Europa
9 mrt 2024
Goed product voor een prima prijs
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je beoordeling! Wij denken dat Carhartt's werkkleding de perfecte balans is tussen stijl en duurzaamheid, en we zijn blij dat je het met ons eens bent dat onze producten eerlijk geprijsd zijn. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons je feedback te geven - dat stellen we erg op prijs! Groet, Carhartt Europa
mooie shirts en goede bezorging.
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn zo blij om te horen dat je tevreden was met je aankoop van onze shirts en het leveringsproces. Bij Carhartt zijn we er trots op dat we kwaliteitsartikelen leveren die een leven lang meegaan. We streven ernaar om van begin tot eind de beste klantervaring te leveren. Nogmaals bedankt voor jullie feedback en steun! Groet, Carhartt Europa
snelle levering
Antwoord van carhartt.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je een snelle levering hebt gehad. Bij Carhartt streven we ernaar om snel en efficiënt werkkleding van hoge kwaliteit te leveren. Het is geweldig om te horen dat we dat doel bij jou hebben bereikt! Groet, Carhartt Europa
topi
Antwoord van carhartt.com
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om Carhartt te beoordelen! We zijn blij dat u onze toewijding aan duurzaamheid waardeert en hopen dat onze kleding u helpt uw werkdoelen te bereiken. Wij streven ernaar om kwalitatieve en duurzame werkkleding te leveren die goed is voor het milieu en onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en feedback - wij stellen dit zeer op prijs! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring met ons hebt gehad en waarderen de 5 sterren. Bij Carhartt streven we er altijd naar om producten van de beste kwaliteit te bieden met een uitstekende klantenservice die voldoet aan de tevredenheid van onze klanten. We zijn blij dat je het winkelen bij ons als prettig hebt ervaren en hopen je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hartelijk dank voor uw positieve review over Carhartt! We zijn blij om te horen dat je een geweldige ervaring hebt gehad met onze producten, levering en klantenservice. Bij Carhartt geloven we sterk in het leveren van werkkleding van hoge kwaliteit die er niet alleen geweldig uitziet, maar ook helpt om je werkdag een beetje makkelijker te maken. We waarderen de feedback van onze klanten en danken je dat je de tijd hebt genomen om die van jou te delen. Nogmaals bedankt! Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Hallo daar! Bedankt voor je vriendelijke woorden over onze Carhartt werkkleding. We zijn zo blij om te horen dat je tevreden bent over onze levering, producten en service. We streven ernaar om kwaliteitsproducten en een geweldige klantenservice te bieden. We kijken ernaar uit om je snel weer te zien! Groet, Carhartt Europa
Antwoord van carhartt.com
Heel erg bedankt voor je recensie! We zijn blij om te zien dat je hebt genoten van onze levering en producten, en we verontschuldigen ons voor eventuele serviceproblemen die je hebt ondervonden. Bij Carhartt streven we naar uitmuntendheid als het gaat om zowel onze productkwaliteit als onze klantenservice. We waarderen je feedback en zullen blijven streven naar de best mogelijke ervaring. Nogmaals bedankt! Groet, Carhartt Europa