osira-shop.nl

42 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden122 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2020
osira-shop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor osira-shop.nl

Oorbellen te klein. Alles betaald.vr.gr.adezeeuw@upcmail.nl.

Oorbellen te klein.
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, inmiddels hebben wij elkaar al gesproken hierover. Wat jammer dat ze voor u te klein zijn gebleken. Gelukkig kunt u deze oorclips gemakkelijk met het retourlabel terugsturen. U kunt rustig een ander paar oorclips uitzoeken. We hebben een zeer ruime collectie oorclips dus dat komt helemaal goed. 😊 Hartelijke groet, Osira-shop.nl
16 apr 2024
snelle levering
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de bestelling snel geleverd werd. Graag tot een volgende keer in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl

2 X WEKKER MAAR ?

MOOI AFGEWERKT maar een wekker is niet geruisloos en ik hoor de motor draaien wat toch storend is ,ik heb de tweede genomen en die is ok ! Dus zal ik die andere ooit gebruiken als er ergens een defect raakt ; eddy
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling! Het spijt ons te lezen dat één van uw aangekochte wekkertjes niet geheel geruisloos blijkt te zijn. Dat is zéker niet de bedoeling. Als u ons via e-mail uw bestelgegevens doorgeeft, het liefst ook met een kort filmpje of audio-fragment, kunnen we ervoor zorgen dat u een vervangende wekker ontvangt. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
Communicatie en levering prima in orde
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor je beoordeling! Erg leuk om te lezen dat alles prima in orde was. Graag tot een volgende keer in onze webshop! Hartelijke groet, Osira-shop.nl
Correct in levering zeer tevreden
Antwoord van osira-shop.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
Goede service
Dank je wel voor deze positieve review! 😊 Hartelijke groet, Osira-shop.nl
RC
Ronny C.
Bredene
Zeer hulpzaam bij mijn aankoop, ik kan de site aan iedereen aanbevelen nogmaals dank
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor deze positieve review! Heel leuk om te lezen dat we u goed konden helpen bij uw aankoop.
RC
Ronny C.
Bredene
De vriendelijkheid en hulp dat ik nodig had dank daarvoor
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Heel fijn om te lezen dat u het zo positief heeft ervaren en graag gedaan.
Snelle bezorging en uitstekende service!
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Dank u wel voor deze mooie beoordeling! We waarderen het zeer dat u dit met ons deelt. Graag tot ziens in onze webshop. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
gemakkelijk, snel
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor je beoordeling! Wat leuk om te lezen dat het bestellen gemakkelijk en snel ging. Graag weer tot een volgende keer ! Hartelijke groet, Osira-shop.nl
21 jan 2024
CORRECTHEID
Antwoord van osira-shop.nl
Bedankt voor uw beoordeling! Veel plezier van uw aankoop.
31 okt 2023
Mooi product, duidelijke webshop, goede afhandeling. Info over verzending kan beter. Bij voorkeur sneller een update over verzenden en status, zonder doorklikken (want ik had nog geen referentie bij eerdere bevestiging) Geen ervaring met als iets niet in orde is.
1 nov 2023
Hartelijk dank voor je beoordeling! Wij waarderen je feedback, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Graag tot een volgende keer in onze webwinkel! Hartelijke groet, Osira-shop
Mooi assortiment en duidelijke website. Toen het inloggen niet lukte, kreeg ik heel snel antwoord via de chat en werd het probleem opgelost
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Bedankt voor een heel mooi compliment! Daar zijn we erg blij mee. 😊 We zien je graag nog eens terug in onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
25 jul 2023
prettig telefonisch contact en de moeite die ze deden om het juiste artikel te vinden
26 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Voor ons staat een zorgeloze ervaring van onze klanten centraal. Erg leuk om te lezen dat dit gewaardeerd wordt. Hartelijke groet, Osira-shop.nl
30 dec 2023

Perfecte service en vriendelijk personeel

Telefonisch en per mail goed bereikbaar, prettig en vriendelijk contact, en prima service!
Antwoord van osira-shop.nl
Beste klant, Bedankt voor deze mooie review! Een persoonlijke en betrouwbare service staan bij ons hoog in het vaandel en het is erg fijn om te lezen dat u dit zo ervaren heeft. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en graag tot ziens. 😊 Met vriendelijke groet, Osira-shop.nl
10 sep 2023
Product zoals omschreven. Klantvriendelijkheid. Geen aanbevelingen, alles prima in orde.
11 sep 2023
Beste klant, Dank je wel voor het winkelen bij ons! We zijn blij dat je tevreden bent met jouw bestelling. 😊 Hartelijke groeten, Osira-shop.nl
18 mei 2023
ruime keuze in oor clips ! heel mooi en prachtige oorbellen. snelle levering :-)
14 mei 2023
Goed product, op tijd levering en laat weten waar je aan toe bent.
27 jun 2023
Vriendelijk antwoord op mijn mail. Snelle levering en retour.