Whiteboard-Flipover.nl

44 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.456 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 okt 2019
Whiteboard-Flipover.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 sep 2023
Het white board is binnen gekomen zoals besteld. De kleuren zijn niet precies eruit gekomen zoals verwacht, maar ziet er nog steeds goed uit. De levertijd is wat lang, maar ook dat is aangegeven bij het product op de website. Er is goed contact gehouden.

4 aug 2023
Beschadigde levering & klantenservice onder de maat. Bij mijn bestelling van 6 whiteboards zat een beschadigde whiteboard. Deze was waarschijnlijk tijdens transport beschadigd. Geen probleem kan gebeuren, volgens de transporteur even bellen met Ivol / Whiteboard-Flipover.nl. Daarom gelijk contact opgenomen met de klanten service. Het ontbrak in mijn contact met de klantenservice aan enig empatisch reactie: geen een keer werd er gezegd dat het voor mij als klant vervelend was of dat ze hun uiterste best gaan doen om het op te lossen. Het enige wat ik kreeg was een procedurele uitleg: de transporteur had niet mogen zeggen dat ik moest bellen, ik moest mailen. Ik moest er dan wel foto's bij doen van het beschadigde product en de doos van product want "anders kan iedereen het wel geleverd hebben". Lekkere reactie om je klant gelijk te behandelen alsof ik ter kwader trouw ben (bestelling was net geleverd). Toen ik probeerde uit te leggen dat een spoedige vervanging gewenst was omdat we iemand hebben ingeschakeld om de white boards op te hangen kwam weer een procedurele uitleg: daar konden geen beloftes over gedaan worden, misschien werd het wel later etc etc. Geen enkel belang om mij als klant ook maar enigszins te helpen of te ondersteunen. Uiteraard wacht ik nu al 4 dagen op een reactie van de vervanging, ook de beloofde 24 uur reactie tijd op mijn vervangingsaanvraag is ruim niet gehaald. Ik had nog een vervolg bestelling willen plaatsen met flink wat stoelen en ander meubilair, maar zie daar van af.

Beoordelingen voor Whiteboard-Flipover.nl

Enorm snelle levering. Alles meer dan dik in orde
Makkelijk bestellen en snelle levering
Pakketje bleef hangen bij DHL , na mijn melding bij klantenservice IVOL is dat snel opgelost . Tevreden met de snelle afhandeling .
snelle en correctie levering
Snel geleverd.
19 mrt 2024
bord kwam binnen met diverse deukjes bakje voor stiften zat er bijna helemaal dubbelgeknikt erg slecht wel snelle levering
Antwoord van Whiteboard-Flipover.nl
Beste heer Jansen, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling in deze staat bij u werd geleverd. Wij zien nog geen correspondentie van u terug in ons systeem. Wij verzoeken u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Wilt u direct enkele foto's van de levering toevoegen? Hierna zal uw bericht direct in behandeling worden genomen en zullen we de kwestie naar wens oplossen. Met vriendelijke groet, Whiteboard-Flipover.nl
Prijs kwaliteit verhouding dik in orde. Supersnelle levering.

topbedrijf, kwalitatief product

heel responsief op vragen, ongelooflijk snelle levering!!
4 feb 2024
de reactie van de klant serieus nemen
Antwoord van Whiteboard-Flipover.nl
Beste heer Valentijn, Wij vinden het zeer jammer om te zien dat u ons beoordeeld met een 1-ster review. We hebben uw bericht intern bekeken en wij zullen uw berichtgeving meenemen om onze service te verbeteren. Alle punten van aandacht, klein of groot, kunnen verschil maken. Hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Whiteboard-Flipover.nl

Verrijdbaar whiteboard

Snel bezorgd, prima borden, eenvoudig in elkaar te zetten en lekker stevig!
Duidelijke webshop, snelle en zorgvuldige levering
20 jan 2024
borden waren goed en snel geleverd. Top !!
de levering was snel en correct
30 dec 2023

Snel en adequaat. Bovendien prima whiteboard

Snel en adequaat.
perfect