MOJOGEAR- Logo - Beoordelingen

MOJOGEAR

267 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden804 beoordelingen in totaal

Fijn een internet bedrijf dat ook telefonisch bereikbaar is. Zonder onpersoonlijke menu of een onfatsoenlijke wachttijd. Je krijgt gewoon iemand aan de telefoon die verstand van zaken heeft en je ook goed kan adviseren. Dus heb ik gelijk via internet hetgeen ik wilde besteld. Het product al wat uitgeprobeerd. En zoals te verwachten moet ik het nog wat in de vingers krijgen. Maar dat gaat vast lukken. Dames en heren bedankt voor de snelle en goede service. Veel bedrijven waar je niet omheen kunt (ziektekostenverzekeraars, energiebedrijven, Kabelexploitanten, noem het maar) kunnen hier echt héél veel van leren

20 jan 2024
Geen 5 * ik kreeg een ander product toegestuurd dan op de website. Een ‘uitgeklede’ versie zeg maar. De beschrijving van de Ulanzi. En de productfotos kloppen niet met wat je krijgt. Enkele functieknoppen ontbreken. Gelukkig werd er wel snel gereageerd door de klantenservice. Dat dan weer wel. Na veel voorbeelden noemen dat dit niet de meniet is om met klanten om te gaan kreeg ik een waardebon van €5,- ik neem er genoegen mee maar is toch jammer.
AK
Ariaan K.
Bleiswijk

Beoordelingen voor MOJOGEAR

Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Kuiperfotografie, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Bart, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Jack, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Carola, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi , Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
6 jul 2024
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
6 jul 2024
1 jul 2024
30 jun 2024
25 jun 2024
Antwoord van MOJOGEAR
Hoi Kuiper fotografie, Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
GB
G B.
Zeewolde
27 mei 2024
Snelle levering en product als omschreven, uittesten ga ik binnenkort doen.
6 jun 2024
Hoi Gijs, Dank je wel voor de super positieve feedback! We zijn blij dat alles tot zover naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, staan we graag voor je klaar! Gr. Team MOJOGEAR
4 jun 2024

Super geholpen.

Mooi statief welke zeker voldoet aan de verwachting. Super geholpen.
6 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met ons te delen. Goed om te horen dat het statief aan je verwachting voldoet! Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
30 mei 2024
Snel antwoord op vragen, prompte levering b
6 jun 2024
Hartelijk dank voor je geweldige review! We zijn ontzettend blij en dankbaar dat je de tijd hebt genomen om je positieve ervaring met onze klantenservice te delen. Graag tot snel. Gr Team MOJOGEAR
WJ
Wilco J.
Den Haag
1 jun 2024
snel geleverd voor een mooie prijs