LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

269 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.600 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
LED24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 mei 2023
De service, middels een telefoontje en toegestuurde duidelijke handleiding, maakte de montage makkelijk, om mijn LED panelen te dimmen. Had door de bestaande situatie nog wel wat voeten in de aarde, maar gelukt. Wel kan je met de 1-10 V wanddimmer niet echt fijn dimmen, vanaf zo'n 20 % lichtsterkte gaat het prima, maar echt heel zacht licht lukt niet. Wel gaat het met de mini ab makkelijker, maar ook dan vanaf zo'n 20 % lichtsterkte. De prijs/ kwaliteit is wel heel goed, evenals de vlotte levering.
SN
Sikke N.
Franeker

De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

7 jan 2024
1 jan 2024
Antwoord van LED24.nl
Beste Paul, Hartelijk dank voor de geweldige 5* beoordeling!
13 jan 2024

Vervelende reclame

De levering was ok. Ik wordt echter constant lastig gevallen met reclame van led 24
18 jan 2024
Beste Marc, Hartelijk dank voor uw feedback! Mochten de reclames via e-mail te veel voor u zijn heeft u de mogelijkheid om de nieuwsletter af te melden. Dan worden geen reclames en geen aanbiedingen meer meegedeeld als u dat wenst.
Levering de dag nadien zoals op de site beschreven
SN
Sikke N.
Franeker
15 mei 2023

Snoer veel te kort

Antwoord van LED24.nl
Beste Gerard, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Mochten klanten een langere snoer voor de breedstralers kunnen deze apart bij besteld worden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben
10 mei 2023

BTW op de internetpagina

De site staat standaard op prijzen excl. BTW, ook als je als particuliere klant bent aangemeld. Bij ieder bezoek moet dit opnieuw worden ingesteld. Dit is niet klantvriendelijk, misschien zelfs niet toegestaan.

Ontgoocheld

De bestelling is snel en perfect toegekomen. Maar toen ik opnieuw wou bestelle, merkte ik dat hetzelfde product, vermits je er iets extra’s bijkocht, goedkoper was dan zonder de extra’s. Bleek dat dit verkeerd geprijsd was. De prijs werd op nog geen minuut gewijzigd. Ik werd bedankt voor de melding, en toen ik vroeg voor een compensatie, kreeg ik uren geen antwoord en plots was de chat afgesloten. Zelfs via de info wacht ik al 14 dagen op respons. Ik heb hun heel wat verlies kunne besparen, maar jammer genoeg. Stank voor dank.
Antwoord van LED24.nl
Beste Anja, Vriendelijk dank voor de feedback! Producten in een bundle als setjes worden goedkoper aangeboden dat klopt, dus als er artikelen enkeltjes besteld worden zijn deze wat duurder dan de in de set/bundle. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
19 aug 2023
Mijn ledstrip werd maar niet verzonden. Dus gebeld. Bleek dat mijn strip niet op voorraad was. Vreemd want volgens hun site wel. Nu werd mijn order compleet gemaakt door de strip bij een andere order weg te halen die nog niet compleet was. Wat als ik niet gebeld had? En waarom moest mij verteld worden dat de strip bij iemand anders uit de bestelling werd gehaald? Dat heeft voor mij geen meerwaarde. Al met al werd mijn order een dag later dan verwacht bezorgd, maar daar ben ik zelf achteraan moeten gaan.
25 nov 2023

Snel geleverd en niet duur.

Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.
Antwoord van LED24.nl
Beste José, Hartelijk dank voor de leuke foto's en de vriendelijke feedback!
19 nov 2023
Bestelling ging prima, alleen levering was het wat later, gezien drukte bij de bezorger! Led werkt prima! Ik raad iedereen aan om bij LED24 te shoppen, gewoon doen!!!
Antwoord van LED24.nl
Beste Edison, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
Pracht materiaal , enkel spijtig dat de levering van de laatste bestelling iets was achter geraakt wegens omstandigheden
11 jul 2023

De leveringen zijn perfekt geregeld, maar....

De leveringen zijn perfekt geregeld.. alleen maar lof.. Een retour moet aangemeld worden (met een geldige reden - logisch) en dan wordt een retourbrief toegestuurd.. dit duurt langer dan de spullen geleverd worden... dit vind ik nou jammer.. dit moet dus echt anders kunnen.. de prioriteiten niet alleen op de verkoop..
13 jul 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses! Normaalgesproken worden ook de retouraanvragen snel beantwoord, momenteel hebben wij een klein personeel mangel waardoor dit helaas wat langer duurt dan normaal. Wij geven ons best om dit in toekomst weer sneller op te lossen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
24 sep 2023
Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Bij artikelen < € 50,- liever standaard geen handtekening voor ontvangst of keuze tijdens verzendopties. Nu moest ik zending ophalen bij postkantoor in de stad terwijl het normaliter voor of bij de garage gelegd wordt door de postbesteller
25 okt 2023
De buitenlamp was niet verpakt in bubbeltjeplastic maar in papier en karton. Goed zo! De batterij is een Li-ion, ook heel goed. Het heeft even geduurd voordat ik de lamp toegestuurd kreeg maar dat is geen bezwaar, ik heb de tijd
Ontvangen led inbouwspot heeft volgens specificaties een lichtkleur van 2700k earm wit,wat overeen zou moeten komen met een gloeilamp, maar de ledspot geeft wat geelachtige kleur wat nu afwijkt t.o.v. mijn andere ledlampen.
7 nov 2023
Goed spul en echt hele goede prijzen hanteren zij. Ik denk de goedkoopste en beste . Zelfs zooi op amazon is nog duurder. En is altijd afwachten of het wel goed is. Dit gaat gewoon goed, ook het verzenden.
15 okt 2023
Snelle levering, goed verpakt zonder overbodige materialen. Een korte handleiding voor installatie is misschien handig voor sommige mensen, plaats deze bijvoorbeeld op de site, scheelt weer papier.