ledlichtstunter.nl- Logo - Beoordelingen

ledlichtstunter.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
ledlichtstunter.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij ledlichtstunter.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2021
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

539 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 aug. 2022
Snelle levering en compleet. Het zou fijn zijn als bepaalde producten niet samen gebruikt kunnen worden, dat dan gevraagd wordt of het voor elkaar bestemd is. Meestal bestel je een order van materiaal dat bedoelt is om bij elkaar te passen. Nu zie je pas na de levering dat stekkers niet bij elkaar passen, dus moet je een nieuwe bestelling plaatsen.

6 sep. 2022
24/7 bestelling geplaatst. Dit was een product die in backorder stond verwachte levertijd 1-2 weken. we zijn nu bijna 6 weken verder en nog steeds niks ontvangen, ook word je niet op de hoogte gehouden van de vertraging. Iedere keer als ik bel om te vragen wat de status is dan krijg ik te horen: sorry mevrouw maar ze zijn een week vertraagd... iedere week opnieuw... Slechte service dus. Mag hopen dat ik me spullen überhaupt nog wel geleverd ga krijgen. Doe wat met deze feedback aub.. Grappig dat er gevraagd word foto's toe te voegen van m'n bestelling... helaas gaat dat niet als jullie niks leveren en niemand op de hoogte brengen.

Beoordelingen voor ledlichtstunter.nl

16 dec. 2022
13 dec. 2022
10 dec. 2022
8 dec. 2022
16 dec. 2022
Er is iets fout gegaan ik dacht dat t bij de ah aan zou komen staat er in een keer een heel fout adres op de levering kan gebeuren t pakket is terug naar de winkel gestuurd al twee keer met ze gebeld t goede adres in mijn account opgegeven en telefonisch aan ze gegeven ik heb nog niks binnen
22 dec. 2022
Beste Emelie, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend om te lezen, waarvoor onze excuses! Uw pakket is inmiddels afgeleverd bij u.
6 jan. 2023
Mijn ervaring is spullen nog niet binnen dus bezorging waardeloos zou maandag geleverd worden nu vrijdag nog niks gehoord
10 jan. 2023
Beste Jordi, Hartelijk dank voor de feedback! Excuses voor de vertraging. Helaas hadden wij begin van het jaar wat vertragingen omdat wij zijn verhuisd. Deze informatie is met een popup op onze website aangegeven zodat klanten geïnformeerd zijn. Inmiddels is het opgelost.
6 jan. 2023
Niet afgeleverd zoals afgesproken, ook niet na herhaaldelijk contact.
10 jan. 2023
Beste Ilja, Hartelijk dank voor de feedback! Helaas hadden wij begin van het jaar wat vertragingen omdat wij zijn verhuisd. Deze informatie is met een popup op onze website aangegeven zodat klanten geïnformeerd zijn. Excuses voor het ongemak! Inmiddels is het opgelost.
5 jan. 2023
Beste Pieter, Hartelijk dank voor de beoordeling, onze Sales & Support afdeling neem contact met u op om een oplossing aan te bieden.
3 jan. 2023
4 jan. 2023
Beste Jilles, Hartelijk dank voor de beoordeling! Onze Sales & Support afdeling neemt contact met u op voor een oplossing!
3 jan. 2023
4 jan. 2023
Beste Bjorn, Hartelijk dank voor de beoordeling! Onze Sales & Support afdeling neemt contact met u op voor een oplossing!
16 nov. 2022

van V. V.
Een lampen pakket besteld met 10 filament lampjes. Helaas was er 1 kapot. De bezorging was prima. Een min punt is dat bij de prijsstelling nog geen btw zit. Pas bij het afrekenen komt ineens de btw erbij waardoor ze dus toch niet zo voordelig zijn dan anderen.
16 nov. 2022
Beste Klant, Hartelijk dank voor de feedback! Wat vervelend van de een defecte lamp, hiervoor vragen wij u onze Sales & Support afdeling te contacteren met foto, om een gratis nalevering aan te maken. De btw kan door de klant zelf ingesteld worden, op de rechterkant boven is een button voor incl. en excl. btw.
14 nov. 2022
Prijzen worden ex BTW aangegeven. Daarom lijkt het meer interessant dan bij andere aanbieders. Voordat ik er erg in had de bestelling geplaatst.
14 nov. 2022
Beste, Hartelijk dank voor de feedback! De prijzen kan de klant door een button boven rechts zelf instellen in excl. btw en incl. btw. Mocht u verder nog vragen hebben, dan neem gerust contact met ons op.
6 dec. 2022
De website geeft aan dat je binnen 14 dagen dient te betalen en vervolgens sturen ze dagelijks herinneringen en aanmaningen zelfs dat je de factuur moet voldoen, terwijl je nog geen drie dagen verder bent. Dat voelt niet okay. Haal die tekst dan van je algemene voorwaarden af, ook geen probleem.
18 nov. 2022
Overzichtelijke site met goede aanbiedingen. Goede communicatie als er iets niet op voorraad is.
22 nov. 2022
Beste Chris, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
15 nov. 2022
Na een foutje in de ledstrip werd er direct kosteloos een nieuwe opgestuurd. Perfecte service
12 nov. 2022
Vlotte, duidelijke afhandeling van de bestelling. Aangeboden product is van topkwaliteit.
12 nov. 2022
Niks slechts op aan te merken. Snelle levering van wat ik besteld had.
19 nov. 2022
Prima lampen gekocht voor buiten en bezorging was ook goed.
11 nov. 2022
Snel, accuraat en fijne prijs kwaliteit verhouding
20 nov. 2022
Een prachtig ledpaneel voor een keurige prijs.