LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

12 dec 2023
De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

11 jul 2023

De leveringen zijn perfekt geregeld, maar....

De leveringen zijn perfekt geregeld.. alleen maar lof.. Een retour moet aangemeld worden (met een geldige reden - logisch) en dan wordt een retourbrief toegestuurd.. dit duurt langer dan de spullen geleverd worden... dit vind ik nou jammer.. dit moet dus echt anders kunnen.. de prioriteiten niet alleen op de verkoop..
13 jul 2023
Beste Frans, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Wat vervelend om te lezen waarvoor onze excuses! Normaalgesproken worden ook de retouraanvragen snel beantwoord, momenteel hebben wij een klein personeel mangel waardoor dit helaas wat langer duurt dan normaal. Wij geven ons best om dit in toekomst weer sneller op te lossen. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
24 sep 2023
Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde. Bij artikelen < € 50,- liever standaard geen handtekening voor ontvangst of keuze tijdens verzendopties. Nu moest ik zending ophalen bij postkantoor in de stad terwijl het normaliter voor of bij de garage gelegd wordt door de postbesteller
25 okt 2023
De buitenlamp was niet verpakt in bubbeltjeplastic maar in papier en karton. Goed zo! De batterij is een Li-ion, ook heel goed. Het heeft even geduurd voordat ik de lamp toegestuurd kreeg maar dat is geen bezwaar, ik heb de tijd
3 nov 2023
Ontvangen led inbouwspot heeft volgens specificaties een lichtkleur van 2700k earm wit,wat overeen zou moeten komen met een gloeilamp, maar de ledspot geeft wat geelachtige kleur wat nu afwijkt t.o.v. mijn andere ledlampen.
7 nov 2023
Goed spul en echt hele goede prijzen hanteren zij. Ik denk de goedkoopste en beste . Zelfs zooi op amazon is nog duurder. En is altijd afwachten of het wel goed is. Dit gaat gewoon goed, ook het verzenden.
15 okt 2023
Snelle levering, goed verpakt zonder overbodige materialen. Een korte handleiding voor installatie is misschien handig voor sommige mensen, plaats deze bijvoorbeeld op de site, scheelt weer papier.
4 dec 2023
Pakje werd op de voorziene tijd geleverd door post NL. Post NL moest wel 2 keer langs komen omdat het pakje niet gevonden werd in de bestelwagen maar werd daarna nog wel op tijd geleverd.
19 okt 2023
Prima en voordeliger dan elders. Wat iets beter kon, proactief communicatie als er iets niet in voorraad is. Elke vraag hierover werd wel heel snel beantwoord. Vandaar toch 5 sterren...
HH
Hanny H.
Noordscharwoude
26 jan 2024
goede prijs - goed verpakt - de site gaf aan voor 22.00 uur besteld de volgende dag in huis - dat werd een dag later - advies: pas leveringstijd aan
BV
Bart V.
Stabroek
16 feb 2024
Correct en snel en ook degelijke materialen. Alleen is het wat zoeken om het aantal Lumen te vinden bij de LED-lampjes die ik ondermeer had besteld.
29 nov 2023
Correcte levering en correct product. Maar leveringstermijn was langer dan voorspeld. Black Friday speelde duidelijk een rol hierin. Begrijpelijk
9 okt 2023
Super service Na een beschadigd product te hebben gekregen, de dag erna direct een ander stuk opgestuurd. Heel snelle reactie op de mailing
12 okt 2023
Beste Randy, Hartelijk dank voor de leuke feedback! Fijn om te lezen, dat u zo tevreden bent en alles zo snel en goed is opgelost!
21 sep 2023

snelle levering, goede service

Een van de vier geleverde lampen functioneerde niet maar het werd snel opgelost en hebben een nieuwe lamp ontvangen.
24 aug 2023
Alles precies zoals omschreven op de site. Zelfs onderdelen die op backorder stonden werden meegeleverd met de rest.
9 jan 2024
Snelle levering. 1led driver defectin de doos okan gebeuren. Na melden is er direct nieuweled driver opgestuurd.
26 sep 2023
Zeer snelle levering! Besteld en een dag later al in huis. Chapeau ga zo door met jullie uitstekende service!
26 sep 2023
Beste Cilesta, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
18 dec 2023
alles was perfect. bestellen ging vlot, levering zoals belooft facturen goed ontvangen.
15 dec 2023
Keurig op tijd en precies geleverd wat besteld is
TD
Tony D.
Erezée
16 dec 2023
Goede service, zowel bij vragen als levering!
12 dec 2023
Mooi product, de leds geven perfect licht.