LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

12 dec 2023
De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

22 mrt 2024

Snelle verzending en mooie prijzen

Snelle verzending, mooie prijzen. En top klantenservice. Product omschrijving ook heel accuraat.
26 mrt 2024
15 apr 2024
5 apr 2024
28 mrt 2024
28 mrt 2024
Na contact over een kapote panel werd mij gevraagd de panel te testen op andere drivers die ik in gebruik had. Na het uitzoeken en ondervinden dat de probleem de panel zelf was, werd mij gezegd dat de panel, die 5 jaar in garantie zat, nu inenns maar 2 jaar had en kan niet worden vervangen.
11 apr 2024
Beste Ronie, Hartelijk dank voor uw feedback! U had een led paneel van ons oude webshop gekocht via onze oude webshop was de garantie 2 jaar. Onze nieuwe webshop met een andere naam heeft 5 jaar garantie. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
25 mrt 2024
Het artikel heeft vertraging wat natuurlijk kan gebeuren maar de klant even informeren daarover is wel zo netjes.
27 mrt 2024
Beste Dominique, Hartelijk dank voor uw feedback! Producten die niet op voorraad zijn kunnen alsnog besteld worden, klanten ontvangen altijd een automatisch bericht met een waarschijnlijke levertijd. Excuses voor de vertraging!
29 feb 2024
Mooi product, voldoet Aan de omschrijving en supersnel geleverd. En dit alles voor een mooie prijs
12 mrt 2024

goede duidelijke website , snelle levering

goede duidelijke website en bij hulp kan je ze altijd even bellen en wordt je goed geholpen.
14 mrt 2024
Beste Rene, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij om te lezen dat onze website duidelijk was en dat u de mogelijkheid had om contact met ons op te nemen voor meer hulp.
20 mrt 2024
Meestal snel en goed. communicatie, wanneer er iets mis gaat, kan beter
21 mrt 2024
Beste Martijn, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. Wij waarderen uw erkenning voor onze over het algemeen snelle en goede service. We begrijpen ook dat de communicatie verbeterd kan worden als dingen niet gaan zoals gepland, wij geven ons best dit te verbeteren.
28 feb 2024

Zo makkelijk kan het zijn.

Zeer goed overzicht als je wilt bestellen. Snel verstuurd.
27 feb 2024

Snelle verzending, dik tevreden.

Snelle verzending, goede producten. Dik tevreden.
28 feb 2024
Beste Steef, Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij dat u uw product snel hebt ontvangen en dat u tevreden bent over de kwaliteit. Wij waarderen uw positieve feedback en hopen u snel weer te zien!
2 mrt 2024
Snelle levering en duidelijke info op website
14 mrt 2024
Beste Lucie, Bedankt voor uw beoordeling en uw positieve feedback over de snelheid van levering en de duidelijkheid van de informatie op onze website. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u bij ons terugkomt voor al uw toekomstige behoeften.
8 mrt 2024
Snelle levering en duidelijke communicatie
HL
Henk L.
DINXPERLO
9 mrt 2024

Heel goed

Bestelling was makelijk En goed geleverd
15 mrt 2024
Goede prijs, kwaliteit
17 mrt 2024
Prima service
20 feb 2024
Snel.
28 feb 2024
Beste Hans, Dank u voor uw beoordeling. We zijn verheugd om te horen dat u een snelle en bevredigende ervaring met ons hebt gehad.