LED24.nl- Logo - Beoordelingen

LED24.nl

255 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.618 beoordelingen in totaal

25 nov 2023
Ik heb hier 3 wifi lampen (Gledopto. - Zigbee) gekocht met hoge korting die naadloos aansluiten in mijn Philips Hue set die ik al heb. Netjes verpakt en snel geleverd.

12 dec 2023
De 100 watt bouwlamp op statief werkt prima, maar het snoer aan die lamp is belachelijk kort (1m). Daardoor hangt er nu een stekkerdoos met snoer aan en dat is onhandig, gevaarlijk en lelijk. Snoer zou standaard 1,5 tot 2m moeten zijn.

Beoordelingen voor LED24.nl

1 mrt 2024
26 feb 2024
25 feb 2024
5 mrt 2024
Er is nog steeds geen led tl buis geleverd! Is daar een verklaring voor? Groet Adri adri.angyal@gmail.com
14 mrt 2024
Beste Adri, Hartelijk dank u voor uw feedback en het delen van uw ervaring. Onze oprechte excuses voor de vertraging van uw bestelling. Het blijkt dat er een fout in de scan was bij de leverancier waardoor uw bestelling niet afgeleverd kon worden. Wij hebben uw bestelling opnieuw aangemaakt en verzonden, u heeft de nieuwe track en tracé code via mail ontvangen.
8 mrt 2024
Niet werkzaam
14 mrt 2024
Beste Marije, Bedankt voor uw feedback en de ervaring die u heeft gemaakt met ons te delen. Wij begrijpen dat u mogelijk een onbevredigende ervaring heeft gehad bij het gebruik van onze diensten, en dit spijt ons. Wij verzoeken u vriendelijk om contact met ons op te nemen en kort uit te leggen wat er mis is met uw product, graag willen wij een oplossing kunnen aanbieden.
6 mrt 2024
12 dec 2023

Snoer veel te kort

14 dec 2023
Beste Gerard, Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback! Mochten klanten een langere snoer voor de breedstralers kunnen deze apart bij besteld worden. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben

Ontgoocheld

De bestelling is snel en perfect toegekomen. Maar toen ik opnieuw wou bestelle, merkte ik dat hetzelfde product, vermits je er iets extra’s bijkocht, goedkoper was dan zonder de extra’s. Bleek dat dit verkeerd geprijsd was. De prijs werd op nog geen minuut gewijzigd. Ik werd bedankt voor de melding, en toen ik vroeg voor een compensatie, kreeg ik uren geen antwoord en plots was de chat afgesloten. Zelfs via de info wacht ik al 14 dagen op respons. Ik heb hun heel wat verlies kunne besparen, maar jammer genoeg. Stank voor dank.
5 dec 2023
Beste Anja, Vriendelijk dank voor de feedback! Producten in een bundle als setjes worden goedkoper aangeboden dat klopt, dus als er artikelen enkeltjes besteld worden zijn deze wat duurder dan de in de set/bundle. Mocht u verder nog vragen hebben dan neem gerust contact met ons op.
19 aug 2023
Mijn ledstrip werd maar niet verzonden. Dus gebeld. Bleek dat mijn strip niet op voorraad was. Vreemd want volgens hun site wel. Nu werd mijn order compleet gemaakt door de strip bij een andere order weg te halen die nog niet compleet was. Wat als ik niet gebeld had? En waarom moest mij verteld worden dat de strip bij iemand anders uit de bestelling werd gehaald? Dat heeft voor mij geen meerwaarde. Al met al werd mijn order een dag later dan verwacht bezorgd, maar daar ben ik zelf achteraan moeten gaan.
25 nov 2023

Snel geleverd en niet duur.

28 nov 2023
Beste José, Hartelijk dank voor de leuke foto's en de vriendelijke feedback!
19 nov 2023
Bestelling ging prima, alleen levering was het wat later, gezien drukte bij de bezorger! Led werkt prima! Ik raad iedereen aan om bij LED24 te shoppen, gewoon doen!!!
28 nov 2023
Beste Edison, Hartelijk dank voor de geweldige feedback!
20 aug 2023

leveringsbelofte niet nagekomen

Website doet overkomen dat in de avond bestellen de volgende dag nog geleverd wordt maar er beide keren niet aan deze leveringsbelofte voldaan
28 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Gaat allemaal heel netjes en vlot.

Prima, maar wel ergerlijk dat de aangegeven prijs bij bestellen nog met BTW verhoogd wordt. Netter om dit meteen aan te geven.
6 dec 2023
Pracht materiaal , enkel spijtig dat de levering van de laatste bestelling iets was achter geraakt wegens omstandigheden
29 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling

Geen

Ik heb besteelt met een aanbod vandaag bestellen morgen in huis, maar blijkt dat ik moet 2 weken wachten.