Freno Fevar

15 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 nov 2023
Freno Fevar voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Freno Fevar

My second order and also this time next day delivery:) Great stuff! Happy to give to my grandchildren.
18 jan 2024

Prachtige producten

Ik leerde de webshop kennen op een kerstmarkt waar ze een kraam hadden. Heel vriendelijke mensen met prachtige spullen; buitenpakken, heerlijk zachte wolletjes en mooie laarzen. Op de markt had ik niets gekocht, maar ik kreeg de mooie pakken niet uit mijn hoofd. Daarom voor onze kinderen toch zo’n mooi pak online gekocht. Snelle levering! De kinderen willen het pak elke dag aan naar school, nu er sneeuw ligt buiten.
Snelle levering. Mooie producten.

Prachtige pakken!

Prachtige pakken die er heel functioneel én mooi uitzien. Nu mogen ze zich nog bewijzen als mijn kind ermee in de plassen speelt 👍🏻 Aardige winkeleigenaar met kennis van zaken. Naast outdoor kleding ook mooie sloffen en wollen pakjes te vinden.
5 okt 2023
Mooie producten in de webshop. Wat wij er tot nu toe besteld hebben is van zeer goede kwaliteit. Degelijk materiaal wat tegen een stootje kan. Ideaal om onder wisselende weersomstandigheden heerlijk warm en droog buiten te kunnen spelen.
Prachtig buitenpak! De levering binnen Hillegom was nog dezelfde dag, supersnel dus. Het pak is van een heel goede kwaliteit en helemaal zoals verwacht. Wat fijn dat je deze pakken naar Nederland hebt gehaald! Wij zijn heel tevreden!
Lekker buitenspeelpak gekocht voor ons zoontje, bij een kerstmarkt. De verkoper was enthousiast over het product en wist er veel van. Ook uit eigen ervaring. We kregen ook een goede uitleg.
29 okt 2023

Heel tevreden

De pantoffels die we hier gekocht hebben zijn favoriet bij mijn zoontje. Hij wil ze niet meer uit! Ook heel vriendelijk geholpen. Heel tevreden!
21 okt 2023
vriendelijk geholpen en mooie spullen van een uitstekende kwaliteit
18 okt 2023

Mooie spullen, beetje prijzig

Mooie spullen, duurzame warme kinderkleren. Eigenaar met passie
6 okt 2023

Goede kleding

Goede kwaliteit kleding en goede service.
Awesome service, epic products.