heyhallyu.nl

264 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.354 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

9 aug 2023

Altijd positief!

Fijne site, goede en snelle contacten en snelle leveringen. Altijd erg positief over ze :) Ze zijn ook niet erg duur, maar hebben naar mijn idee altijd een redelijke/gemiddelde prijs.
8 jul 2023

Perfecte online winkel voor je kpop spullen

Ruim assortiment, alles is ook snel in huis. Redelijk prijs ook leuk dat ze een unsealed optie hebben waarom een album goedkoper kan zijn. Alleen soms zijn dingen snel uit verkocht
6 jul 2023

Album bij besteld

Toen ik vroeg of er nog boynextdoor weverse albums binnen zouden komen hebben ze er eentje extra voor mij bij besteld. Ik heb die zodra hij bij hun binnen was besteld.

Goede klantenservice

Zodra er een probleem is met mijn bestelling krijg ik of van hun al meteen een mailtje of ze reageren heel snel op mijn gestuurde mailtje. Erg goede klantenservice.
18 jul 2023

Toppie

De gepersonaliseerde pakketjes laten me altijd glimlachen. Inhoud is nooit beschadigd en van top kwaliteit. Heyhallyu is de beste voor K-pop spullen (mijn mening).
23 dec 2023
Leuke persoonlijke aandacht. Leuke bingo en ook in de winkel altijd erg vriendelijk. Wat beter kan; dat je meerdere cadeaubonnen online tegelijk kunt inleveren.

Super ervaringen!

Ik bestel altijd met erg veel plezier bij jullie. Jullie zijn mijn favoriete kpop shop. Daarnaast handelen jullie dingen erg netjes af als er iets mis is gegaan.
8 aug 2023

fantastisch en goede ervaring met heyhallyu

mijn ervaring met heyhallyu is super goed hele aardige mensen en de service is ook heel goed het is zeker mijn favoriete kpop shop en raad ik zeker iedereen aan
10 okt 2023

Perfect!

Bestellingen komen altijd heel en optijd aan! Extra leuk als je naam op het pakketje staat! Ik blijf bij Heyhallyu bestellen! Echt de beste kpop store ever!
23 sep 2023
Ik ben altijd erg tevreden Ik krijg mijn pakjes optijd en op een enkele keer na krijg ik het ook altijd wel beschermd binnen ik heb geen klachten
6 okt 2023
Ze zijn fantastisch! Ze denken altijd in oplossingen en je merkt echt dat ze hun werk met liefde doen. Voor fans, door fans! Zeker een aanrader.
23 aug 2023

Lekker bezig!

Vriendelijk personeel en echt hele goeie verzending. Ze zijn altijd snel met leveren en verpakken alles zo goed dat er niks mis mee kan gaan
7 jul 2023

plus en min puntjes

word snel bezorgd en komt altijd veilig aan, aardig team en goede kwaliteit. soms duurt het wel lang voordat producten weer in stock zijn
12 jul 2023
ik vind het vervelend dat je extra moet betalen voor posters, die moeten gewoon bij de album erbij/erin zitten zonder al die extra kosten.
SM
sandra m.
Apeldoorn

Bts- special 8 photo folio

Mijn eerste bestelling bij Hey!Hallyday Deze shop had nog de Bts special 8 photo folio op voorraad. Super blij want die zocht ik nog..
13 jan 2024

Albums

Goeie website alleen geen groeps korting of gratis verzending na een bepaald bedrag. Soms vergeten ze je extra benefits met albums.
18 mei 2023
Goede kwaliteit, niet vaak beschadigde producten gekregen (1x wel) en doen niet moeilijk als het wel beschadigt is binnengekomen!

Super service

Snelle levering, en snelle reactie op mail bericht. Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden over de levering. Super service.
13 okt 2023

Amazing

Echt geweldig dat ik het nieuwe album van skz bij jullie kon pre orderen! Ik kijk ernaar uit om hem te ontvangen (:
12 aug 2023
Fijne service, goed bereikbaar en goed aanbod. Af en toe iets verkeerd opgestuurd, maar dat was prima op te lossen.