heyhallyu.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

13 jan 2024
13 jan 2024
24 jun 2023

Willen echt het beste

17 jun 2023

Snelle bezorging, geen beschadigingen

Mijn preorder bestelling was snel gearriveerd, en was ook binnen een dag bezorgd vanaf het moment dat ik een email kreeg dat hij klaar was om te verzenden. Pakket kwam goed verpakt aan en dus zonder beschadigingen. Heb meteen een tweede preorder bestelling geplaatst hier vanwege de super service :) dit is vanaf nu mijn go-to shop voor mijn skz collectie!
16 mei 2023

xikers albums~

Ik bestel al mijn albums bij Hey!Hallyu omdat zij altijd redelijke prijzen hebben, en gewoon snel en goede service leveren. Ik had laatst mij aangemeld om een update te krijgen wanneer de xikers album weer besteld kon worden op de website, ik heb gisteren een melding gekregen en heb de albums meteen besteld en vandaag zijn de album op de post gedaan.
Fijne webshop en ook persoonlijk contact over orders is goed. Keus uit meerdere verzendende partijen is ook fijn. Soms als een pre-order van een erg populaire groep online komt trekt de webshop het niet, maar daar wordt dan meteen aan gewerkt (eigenlijk een luxeprobleem, als zoveel mensen tegelijk iets willen kopen😉) .
23 jun 2023

Beschadigd album

Had een beschadigd album besteld, alleen was deze meer beschadigd dan was verwacht. Heyhallyu hierover een mailtje gestuurd en van hun mocht ik het alsnog terug sturen, ondanks dat het album geopend was ! Hele fijne service dus :)) heel fijn dat ze begrip hebben voor hun klanten, ondanks dat ze er geld aan verliezen
Inlog terugkerende klant Ik had nogal wat moeite om in te loggen het is uiteindelijk gelukt maar dat was na 5 keer reset voor een wachtwoord te moeten vragen. Voor de rest tevreden. Jullie assortiment wordt uitgebreider en uiteindelijk is het vrijwel even duur om bij jullie te bestellen als het op Weverse te doen.
15 jul 2023

Yunho body pillow

Het is altijd fijn dat je bij heyhallyu, kan bestellen en pre-orders kan doen en ze zo goed hun levering doen. Het was echt super snel binnen na een mailtje te hebben gehad. Blijf echt bij ze bestellen en kan niet wachten tot de winkel er is om langs te gaan. Raad zeker aan om je aankopen hier te doen.
2 jun 2023

Gewoon top!

Goede klantenservice, snelle reactie als je vragen hebt oid. En altijd bereid mee te denken. Ook wordt alles perfect verpakt, ook als daarin aanpassingen gedaan moeten worden. En lekker actief met social media, zodat als ik vergeet dat een pre order gaat komen (druk gezinsleven), ik er toch achter kom.
18 mei 2023
De customer service is echt geweldig. Al heb je een vraag reageren ze bijna direct. De albums zijn altijd goed verpakt. Als er een probleem is met een pre order geven ze je regelmatig updates en de optie om het op te zeggen. Dus als je goede albums wilt voor de juist prijs haal hier je albums!!!
4 jun 2023

Heyhallyu was perfect. PostNL minder.

Mijn bestelling was goed ingepakt. Het product zelf was in perfecte kwaliteit. Helaas was PostNL minder goed. De track & trace zei dat mijn brievenbuspakketje al was aangekomen. Maar ik kreeg de dag daarna pas mijn pakket binnen. Even schrikken dus. Maar daar kan Heyhallyu niks aan doen.
15 mei 2023
had de SUGA x MARIE CLAIRE magazine als pre order bestelling geplaatst en deze kwam toch eerder als ik zelf had verwacht aan! netjes en goed verpakt zodat het ook onbeschadigd aan komt. zal zeker vaker bestellen! (wacht ondertussen alweer op een nieuwe preorder)
12 aug 2023

Super!

Ben op vakantie geweest en was toevallig in de buurt dus inplaats van laten verzenden had ik gevraagd of ik het toevallig kon ophalen, en dat kon! Ben gezellig langs geweest en was super leuk om ze te ontmoeten! Heb ook wat extra album er bij gekocht <3
21 jul 2023

Goeie levering en niet overprijsd

Ze zijn eerlijk over de leveringstijd/datum en doen zelfs soms eerder leveren. Ook als het langer duurt doordat er een probleem is, geven ze dat door. Daarnaast hebben ze goede prijzen voor de albums, vergeleken met wat andere winkels vragen
4 okt 2023

Goede service

Ik heb al vaker dingen bij HeyHallyu besteld en ik was iedere keer heel tevreden. Toen er een keer onverhoopt toch iets aan de hand was met mijn bestelling ben ik enorm goed geholpen. Dus ze hebben ook een hele goede service.
22 aug 2023

Zeker vaker bestellen

Super dat zo’n website in Nederland bestaat! Eerste keer dat ik hier heb besteld maar zeker niet de laatste keer. Pre-orders via HeyHallyu kan ik aanbevelen! Ik heb de versie gekregen die ik als voorkeur had aangeven, blij mee!