heyhallyu.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

Bestelling word zomaar geannuleerd

Ik heb nu 3 keer een pre order gedaan voor een signed album en alle 3 de keren word de bestelling een week later geannuleerd.

Mijn go to site :)

Mijn bestellingen komen altijd op een gepaste tijd binnen, ik vind het altijd heel fijn dat mijn naam er op staat met een hartje of smiley, dit maakt de order experience meer personal en dit is gewoon een klein gelukje. Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad met heyhallyu en het is mijn go to site voor mijn favoriete merch te kopen

Gewoon top!

Altijd meedenkend, goede levering... houden rekening met eventuele notities die je doet en hebben heel veel aanbod zsm in huis als het aankomt. Als heyhallyu het heeft (90% vd tijd) dan vertik ik het om bij een andere winkel te kopen 🤣

Goede klantenservice

Zodra er een probleem is met mijn bestelling krijg ik of van hun al meteen een mailtje of ze reageren heel snel op mijn gestuurde mailtje. Erg goede klantenservice.

heel fijn!

Als je aan mail stuurt krijg je meestal de volgende dag antwoord, altijd aardig personeel! online en in de winkel! Goede prijzen en fijne en snelle shipping!
13 jan 2024

Albums

Goeie website alleen geen groeps korting of gratis verzending na een bepaald bedrag. Soms vergeten ze je extra benefits met albums.
Super fijne en snelle communicatie en echt een top winkel!☺️ zeker mijn favorietje🤭
3 feb 2024
Een goede en snelle service en verzending van bestelde artikelen
de albums komen optijd en onbeschadigt aan
Alles kwam goed verpakt en op tijd :)
Goed en snel geholpen
14 jan 2024