heyhallyu.nl

281 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.352 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2022
heyhallyu.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
De webshop is redelijk snel met nieuwe releases en adverteren ook bewijs hun aanbod. Het plaatsen van een pre-order of reguliere aankoop is snel gedaan. De webshop is overzichtelijk en het is makkelijk om je favo groep terug te vinden. Wanneer je contact opneemt met de klantenservice krijg je ook echt binnen de beloofde tijd een reactie. Als we dan toch een verbeterpunt moeten geven heb ik maar 1 ding. Het zou prettig zijn als de track and trace van een bestelling terug te vinden is binnen de bestelling op de website. Nu staat die alleen in de mail.

9 mrt 2024
Normaliter is dit een prima plek om je K-pop aankopen te doen, maar na een bepaalde situatie ben ik toch geneigd om voor andere k-pop webshops te gaan. Het verkeerde album leveren kan natuurlijk gebeuren, maar vervolgens twee weken na het bestellen eindelijk het juiste album hebben, maar dan is die ook nog slecht verpakt en daardoor beschadigd. Niet bepaald de fijnste ervaring.

Beoordelingen voor heyhallyu.nl

16 mrt 2024
Antwoord van heyhallyu.nl
10 mrt 2024
Hey! Sorry om te horen dat je pakket beschadigd is aangekomen. We zullen ons best doen om er in het vervolg beter op te letten. Zou je ons misschien via Instagram of e-mail een bericht willen sturen? Dan kunnen we je een vergoeding geven voor de beschadiging of een nieuw product, en kijken waar het qua verpakking fout is gegaan. We horen het graag!
17 feb 2024
Prima! Vlotte bezorging, netjes ingepakt en bestelde artikel voldoet aan de verwachtingen. Enige wat ik graag nog had gezien was een bevestiging van mijn bestelling per e-mail. Nu wist ik pas zeker dat het gelukt was bij de mail over de verzending/levering. Die overigens gewoon vlot de volgende dag kwam.
Altijd snelle service en mijn bestellingen komen altijd helemaal goed aan! Ook fijn dat het verpakt wordt in een doos en niet in plastic, dat is een stukje duurzamer.

Helemaal top!

Bestellingen worden mooi en veilig ingepakt, fijne customer service en snelle levering. Bestel hier al best lang en heb nog nooit problemen gehad

Top (web) shop

Altijd mijn albums snel en helemaal in orde binnen !! Ook is de fysieke winkel in Arnhem super cute 🫶🏻
Snelle en vriendelijke service, veel keus, snelle levering en afhandeling
SM
sandra m.
Apeldoorn
Veel keus in kpop artikelen... Niet duur . Snelle levering
24 feb 2024

Lighstick snel, zonder schade.

Lighstick is snel en zonder schade aangekomen.
17 feb 2024