pc-samenstellen.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden460 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2019
pc-samenstellen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

omdat het de 2 x is dat ik een pc daar koop de eerste is 3 half jaar oud en nooit kapot gegaan niet software matig of hardware matig ik ben heel tevreden over deze zaak hoop dat ze zou blijven luisteren naar je wensen en maak wat jij wil voor pc

8 sep 2023
PC kwam maar niet en DHL bleek het pakket kwijt te zijn. Na heel veel mailen en bellen over een periode van twee weken eindelijk een andere PC opgestuurd gekregen. Ook deze was overigens te laat en als twee aparte zendingen op verschillende dagen. Op zich waren ze niet onvriendelijk maar echt behulpzaam waren ze ook zeker niet. Ik verwacht een andere service als ik een PC van ruim 4000 euro bestel en nog extra betaal voor een VIP service. Nog twee weken later kreeg ik nog een mail met excuses omdat ze dachten dat ik de PC nog steeds niet had maar nu pas de mailtjes weer tegen kwamen. Of ik de PC alsnog wilde of een korting van 5%… Ik ben benieuwd. Is kennelijk nogal een zooitje in de logistiek daar… Uiteraard aangegeven dat ik de PC al had maar wel een dergelijke korting/refund zou waarderen omdat het me veel gedoe op heeft geleverd. Had de PC speciaal besteld omdat ik die ook echt nodig had en ze aangaven zeer snel te leveren. Voor de volledigheid; de PC was volgens afspraak op tijd op de post. Dus in die zin geen probleem. Maar als er dus iets mis gaat moet je rekening houden met een flinke vertraging en een volstrekt reactieve houding. Als dat geen probleem voor je is; prima club. Als je echt haast hebt zoals ik had; misschien een partij kiezen die middels een meer betrouwbare partij levert en doortastender is als het mis gaat.

Beoordelingen voor pc-samenstellen.nl

7 jan 2024

Super fijn en snel!

Bestelling was snel, hulp was duidelijk en ben zeker te spreken over hun producten. Enige nadeel was dat de case lichtjes beschadigd bleek te zijn maar denk dat, dit mijn eigen fout was geweest bij het eruit halen. PC werkt perfect en heerlijk! Kom zeker nog eens terug

Uitstekende service!

Overzichtelijke en duidelijke website. Online pc samengesteld. De volgende ochtend gebeld door de zaak voor een paar kleine aanpassingen om de pc helemaal in pas te maken (sterkere koeling en andere pc-kast). Geen meerkosten in rekening gebracht! Aanrader.

Fijne webshop ervaring

Voor de kleinzoon gezocht naar gaming accessoires. Voor een goede prijs gevonden en eenvoudig besteld.
De website nam een nieuw adres over als factuuradres, maar leverde op oud adres waar ik al 4 jaar niet woon. PC-samenstellen heeft wel geprobeerd DHL te bereiken, maar dit lukte helaas niet.
14 sep 2023

Meer dan tevreden

Prettige communicatie en ze hebben een netjes afgewerkte pc afgeleverd en mij goed geadviseerd over de benodigde configuratie om aan mijn eisen te voldoen, waarbij niet per definitie het grootste en duurste werd aangeraden. De pc voldoet boven verwachting aan mijn eisen voor video-bewerking. Ook de service uitstekend. Ik had een probleempje met het opstarten en dit werd aan de telefoon met alle geduld opgelost. Hoewel de levering de volgende dag zou zijn, is dit niet gelukt. Ze hebben hierover meteen opgebeld en een mail gestuurd, maar helaas had ik beide niet op tijd gezien waardoor ook de verzending voor de volgende dag niet meer lukte. Misschien is het een idee om, vlak voor de deadline van de verzending, klanten die eerder niet bereikt zijn of gereageerd hebben nog een keer proberen te bellen..
8 jun 2023

Net bedrijf met prima service

Voordat ik ging bestellen, heb ik via FB messenger advies gevraagd. Hier kreeg ik een fijn antwoord op met een samenstelling door een medewerker. Hier heb ik zelf nog wat aan getweakt en vervolgens besteld. Helaas werd mijn bestelling niet de dag erna geleverd (donderdag besteld), maar pas op maandag. Aan de kant van pc-samenstellen.nl ging er wat fout in de communicatie waardoor ik geen informatie kreeg over mijn bestelling. Gelukkig werd er op maandag netjes gereageerd op mijn vragen en kreeg ik kort daarna de t&t van mijn bestelling! Maandagavond stond de bezorger voor de deur Ik heb de pc nu enkele dagen in gebruik en ben zeer tevreden! Alles was netjes klaar voor gebruik en de overige benodigdheden om up&running te zijn, zaten netjes in een grote envelop.
23 jul 2023

Perfecte afhandeling van schade

De nieuwe pc heeft tijdens het vervoer schade opgelopen. Na overleg via email kon het apparaat worden geretourneerd en zijn alle onderdelen in een nieuwe behuizing geplaatst. Alles binnen enkele dagen geregeld. Hulde!
22 sep 2023

Duidelijk en vlot

Goede en duidelijke website met toelichting over de te maken keuzes. Minpuntje; de gekozen bezorgdatum viel uiteindelijk een dag later uit en dat moest ik uit de DHL-app halen terwijl ik dat aan de behandel status al zelf kon concluderen. Afmetingen van de PC-kast kon ik niet op de site vinden, zou ook fijn zijn. Verder alles keurig afgeleverd en volgens specs. Tevreden klant hier.
15 aug 2023
Servicegericht en goede webapplicatie om te komen tot de juiste samenstelling. De keuze voor DHL als vervoerder is in mijn optiek een punt van aandacht. Bij een dergelijk product hoort een vervoerder die zich ook profileert vanuit service en niet prijs. De levering was daarom ook niet op.orde (3 dagen te laat waardoor ik al op vakantie was)
16 nov 2023
Duidelijke website. Goede prijzen. Helaas maakte onze ‘fluisterstille’ pc nogal wat herrie bij het aansluiten. Na een telefoontje bleek er in de kast nog vulmateriaal te zitten dat er eerst uit moest. Dat was nergens aangegeven. Dus vulmateriaal eruit gehaald en nu inderdaad een fluisterstille desktop pc die uitstekend werkt.
29 aug 2023

Eerste kennismaking.

Voor mij was het de eerste kennismaking. Een geweldig duidelijke websitie om zelf een pc samen te stellen, dikke pluim. Eén telefonisch contact geweest, geen wachtrij en prettig geholpen. Eén mailcontact, snel antwoord. Geleverd zoals beloofd en besteld. Toekomst afwachten maar tot nu toe een 10.
15 aug 2023

Heel blij met mijn PC

Ik heb een PC gekocht om te gamen en te kunnen werken. Alles is heel aangekomen en de PC is super snel! Ik ben erg tevreden over de aankoop en ik hoop dat ik in de toekomst eventueel hier nog wat kan kopen of mijn PC kan upgraden.
20 jun 2023
Alles zoals was beschreven goeie service en geen problemen, en snelle levering. Voordat ik wilden bestellen had ik allemaal slechte reactie gelezen over hun, maar wilden het toch wel wagen. En heel blij mee uiteindelijk
25 okt 2023
prima rechttoe rechtaan benadering: prima die standaard pc's met de keuze mogelijkheden en dan ook nog snel geleverd !
29 aug 2023

Goed bedrijf

het is een fijn bedrijf heb er al 2x besteld allebij de bestellingen waren snel en veilig bezorgd!
7 sep 2023
We hadden een vrij omvangrijke bestelling geplaatst. De volgende dag al in huis !
19 mei 2023
Makkelijk te bestellen,overzichtelijk. Snel bezorgd. Gewoon goed.
4 aug 2023
Snel geleverd en tevreden met de pc. Netjes samengesteld.