hunkemoller.nlBeoordelingen

hunkemoller.nl - Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller B.V.
Liebergerweg 28
1221JS Hilversum
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.31 / 5.00

26.111 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over hunkemoller.nl

Ik vind het alleen erg jammer dat elke keer een van de beugels vd bh stuk gaan die gemiddeld 3 mnd met een bh Lijkt me toch niet de bedoeling

Wat een geweldige hulp van de dames in Uden. Die gaven welgemeend en goed advies.

De producten waren precies wat ik verwachte

Alles prima Maar....uiteraard vind ik verpakking belangrijk, maar om nu 1 bh in een grote doos te verzenden vind ik net even too much. We gooien al zoveel weg Een klein brievenbusdoosje had ook gekund. Verder prima hoor

De producten zouden volgens de maattabel moeten passen, maar 2 van de 3 producten (bh's) pasten niet zoals het moet. 1 product kunnen houden, deze zat perfect.

bestelling vlug geleverd en keurig in orde Ben zeer tevreden.

Super netjes verpakt en geleverd. Mooie set en hele mooie pasvorm

Snelle bezorging, goede service.

Fijn dat alles leverbaar was en ik het in de winkel kon passen top. En eerlijk antwoord van de verkoopsters

Kortings acties nogal ingewikkeld

Goede kwaliteit en fijn afgeleverd bij de Hunkemöller winkel

Goed geholpen

Snel ontvangen

Duidelijke omschrijving bij de artikelen, ook wat betreft maatvoering. Snel geleverd en ook zonder gedoe één van de bestelde bh’s kunnen retourneren (geld ook in no time teruggestort).

Helemáál tevreden

Slechte service geen geld terug

Super geholpen door verkoopster. Erg behulpzaam. Dikke pluim voor deze verkoopster

Hele fijne webshop