hunkemoller.nl

Lingerie, Badmode, Sportcollectie, Beenmode

Beschrijving
Hunkemöller verkoopt Lingerie, een assortiment Badmode, een innovatieve Sportcollectie, Beenmode & Accessoires voor vrouwen. De in-house design team is voortdurend bezig met productontwikkeling en vernieuwing. Het team volgt de nieuwste lingerie trends en besteedt aandacht aan de kwaliteit en de pasvorm van onze goederen. Onze OmniChannel groeistrategie werd ontwikkeld als een verenigend concept voor onze nieuwe winkels, shop-in-shops, E-Commerce en Internationale Franchising. Een sterk en innovatief merk.
Hunkemöller International B.V.
Liebergerweg 28
1221 JS  Hilversum

Kamer van Koophandel 64665054
Bert Middendorp

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

4.29 / 5.00

26.888 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In totaal zijn er 70.028 beoordelingen verzameld.

Reviews van echte klanten over hunkemoller.nl

Prima dames erg behulpzaam

Snelle levering van DHL ondanks de drukte en was netjes geleverd. De producten van Hunkemöller zijn van ontzettend goede kwaliteit en de maten kloppen ook. Erg fijne ervaring dus

Snelle levering, mooie producten

Nvt

prima

Wat ik een minder puntje vind ligt bij DHL. Dat deze blijkbaar pakketjes opsparen in de bus. Bij de track and trace code stond dat mijn pakketje geleverd was. 3 medewerkers hebben bij de hunkemöller gezocht naar mijn pakketje en blijkbaar kwam mijn pakketje 2 dagen later aan.

prima

Na 6 dagen bellen over waar mijn pakje is omdat dhl maar het status van mijn pakje bleef veranderen en ik ondertussen ook een mail had gekregen dat ik mijn bestelling retour had gestuurd kreeg ik eindelijk mijn pakje.maar helaas zat er niet in wat ik besteld had.dus weer gebeld en ik zou er nog een mail over krijgen.Dir was gister.Vandaag nog steeds geen mail en nu zitten we alweer in het weekend

Top winkel

Alles geleverd en precies wat ik wilde hebben

ben tevreden

Alles was goed, bestelling vlot, vriendelijk personeel in de winkel.

Zeer tevreden. Mocht er wat zijn, 1x gebeurt, goed geholpen

Mooie slip. Valt goed op maat sluit mooi aan.

Perfect in alle opzichten

Zeer tevreden over hunkermoller

Alles gewoon heel goed verlopen. Prima geholpen in de winkel met het bestellen en later ophalen in winkel.

Mooi product snel geleverd. En met leuke korting

Mijn man heeft mijn bestelling opgehaald. Hierbij had ik het sms-je met het pakketnummer doorgestuurd. Desondanks moest hij mij alsnog bellen voor een foto van mijn ID-kaart. Dit vind ik ietwat omslachtig gezien hij het pakketnummer ook moet laten zien.