hunkemoller.nl- Logo - Beoordelingen

hunkemoller.nl

1.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94.894 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
makkelijk en snel te bestellen Een badjas die na een paar jaar wat dunner begint te worden. Geen idee meer waar ik deze gekocht heb maar ik moest n nieuwe hebben. Lange leve de Hunkemöller. Wat vind ik leuk mooi alles naar m'n verlanglijstje/whishlist gezet. En vanuit daar prijzen en reviews vergeleken. Uiteindelijk m'n badjas 1 maatje groter gekocht dan wat ik voor ogen had. Nu valt hij misschien wat lager over m'n benen en ik kan deze in de koudere wintermaanden ook over m'n pyjama/huispak/ chill kleding dragen
LL
lotta l.
geldrop

26 okt 2023
Wat een ontzettend slecht en niet te begrijpen retourbeleid Een half jaar geleden betaalde ik online een bestelling met mijn online cadeaukaart die ik voor mijn verjaardag had gekregen. Thuis gepast, maar helaas had ik van een aantal artikelen een andere maat nodig. Ik naar de winkel in de buurt. Ruilen was niet mogelijk. Ik moest de artikelen terugbrengen en opnieuw afrekenen. Dat heb ik gedaan. Wat bleek… ik kreeg een deel van het terugbetaalde geld weer op die cadeaukaart en een deel op mijn rekening. Het geld wat ik in de winkel betaald had heb ik dus EXTRA betaald. Vorige week dan toch maar de cadeaukaart opgemaakt door weer online wat te bestellen. 3 artikelen, derde bh gratis. Helaas weer twee artikelen in de verkeerde maat. Weer naar de winkel. Ruilen kon niet, moest die twee artikelen terugbrengen en de andere maten opnieuw betalen… MAAR dan geld de actie niet meer dus betaal je de volle mep. PARDON? Ik kom gewoon iets RUILEN?! Ook zou ik het geld weer op die cadeaukaart krijgen en niet op mijn rekening. Wat is dit voor een lomp systeem, jullie zijn de enige die dit hanteren. Super klantonvriendelijk. Een mevrouw in een andere winkel heeft mij tegen jullie regels in toch weten te helpen, zodat ik én de goede maat had én die rot cadeaukaart kwijt was én gewoon kon profiteren van de korting die ik gehad had. HULDE aan deze meedenkende mevrouw. Dit was mijn laatste aankoop bij de Hunkemöller.

Beoordelingen voor hunkemoller.nl

23 mei 2024
Alles bijzonder goed verlopen. Aanrader

Pakket kwam netjes ingepakt en op tijd
AE
Super snel geleverd en mooie lingerie
MV
Mendy v.
Schijndel
26 mei 2024
Snelle levering van een goed product
Mooie collectie en snelle verzending
AS
An S.
Amersfoort
Snelle levering en goede kwaliteit
Duidelijke website, vlotte levering
Goede pasvorm en snelle verzending
2 jun 2024
Vakkundig personeel, goede service
Het liep gesmeerd. Zeer tevreden.
26 mei 2024
Snelle levering en terugbetaling
17 mei 2024
Snelle levering en goede service
TH
Tineke H.
IJmuiden
28 mei 2024
Keurig op tijd en prima product.
1 jun 2024
snelle levering mooie kwaliteit
Gewoon omdat het netjes ging.
22 mei 2024
Prima bh, stof mag zachter.
27 mei 2024
Niks hoor, ben er blij mee
25 mei 2024
Perfect en vlug geleverd