Spinwood.nl/nl/

9 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10 beoordelingen in totaal

1 aug 2023
Vorige week een Spinwood bank aangeschaft. Het monteren verliep heel voorspoedig (kind kan de was doen!). Het instructieformulier en de video op YouTube waren heel duidelijk. We hebben de bank na het monteren meteen uitgeprobeerd en het beviel en bevalt ons nog steeds erg goed. Het is een mooie, strakke en stijlvolle stadse bank. Jammer dat we het zonnige weer er niet bij konden bestellen. ;-)

14 mei 2023
Beveiliging op inklappen tuinbank. Vingerbescherming voor kinderen.

Beoordelingen voor Spinwood.nl/nl/

Fantastische bezorging!! Je mag zelf de dag kiezen, keurige t&t en ze maken ook nog foto's bij afleveren. Top. Verder een fantastische bank/picknicktafel. Montage is heel makkelijk, en wij zijn echt niet de handigste mensen. Ik ben heel blij met de bank! Prima zitje met z'n tweeën en als de (klein)kinderen komen kunnen we makkelijk uitbreiden.
Persoonlijke ontvangst bij bezichtiging. Snelle levering. Directe en snelle reactie op mail.
Prijs verlagen voor hoes
Antwoord van Spinwood.nl/nl/
Goedemorgen, De Spinwood beschermhoes wordt gratis meegeleverd bij de bank. Wij verkopen de hoes ook los, meer als service artikel. De prijs van de hoes lijkt ons een goede prijs hiervoor omdat de hoes speciaal opmaat gemaakt is voor de bank. Indien het kwaliteit niet goed is van de hoes dan horen wij dit graag dan kunnen wij dit oplossen.
1 aug 2023
14 mei 2023
Beveiliging op inklappen tuinbank. Vingerbescherming voor kinderen.
18 jul 2023
Uitstekende levering tijdsplanning klopte precies
19 aug 2023

Prima bank

Mooie, stevige bank. De levering ging ook prima.
20 aug 2023
Mooi design en makkelijk in gebruik
WS
Willy S.