puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

825 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.606 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 dec 2023
De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

1 mei 2024
HK
H.J. K.
Heemstede
30 apr 2024
9 mei 2024

Retourzending duur en lastig

Let op: dit bedrijf is niet in Nederland gevestigd. De puzzel zelf was prima, maar ik wilde de lijst terugsturen. Dat moest ik vervolgens op eigen kosten met een zelf uit te zoeken vervoersbedrijf naar Duitsland sturen, wat dus niet niet de moeite is.
15 mei 2024
Het is inderdaad zo dat als iemand de lijst wil terugsturen, dit dan op eigen kosten dient te geschieden. Om deze reden raden wij dan aan de prijzen van PostNL en de koerierdiensten te vergelijken. Waarom is dat zo? Wij zijn een producent van Premium fotopuzzels en dat kunnen wij beter als geen ander. Om de beste te kunnen blijven concentreren wij ons complete know-how en investeringen in de ontwikkeling van onze puzzelproductie. De puzzellijst produceren wij niet zelf en bieden deze alleen als op maat gemaakte accesoire aan. Om te voorkomen dat mensen zo'n grote lijst net zoals een jurk even ter aanzicht bestellen, tonen wij op de productpagina voldoende foto's en zelfs een video, zodat de klant weet wat hem verwacht. Zie: https://www.puzzleyou.nl/puzzellijsten-48-2000-stukjes. Als iemand dan zo'n lijst toch terugstuurt, dan vergoeden wij niet alleen de lijst maar ook de oorspronkelijke verzendkosten. Dit kost ons dan 10 Euro, die wij liever in iets anders hadden geinvesteerd. Wij vinden het dan niet meer als fair dat de klant in zo'n geval tenminste de retourkosten draagt.
15 mei 2024

Beschadigde doos, geen reactie van de klantenservice

Ik heb een puzzel besteld en kreeg deze in een beschadigde doos geleverd. Na een berichtje te hebben gestuurd naar de klantenservice heb ik nooit een reactie gehad.
Antwoord van puzzleYOU NL
Wij beantwoorden altijd alle mails naar mogelijkheid nog dezelfde dag, dus moet er iets mis zijn gegaan met uw mail. Als u ons opnieuw een mail zou willen sturen met daarin een foto van de beschadigde puzzeldoos én een foto van de verzendverpakking waarop de oorzaak van de schade aan de puzzeldoos zichtbaar is. Wij reclameren dit dan bij UPS en sturen u een nieuw exemplaar.

Ik had een puzzel van 1000 stukjes. Dus deze lijst voor 1000 stukjes besteld maar de maat van de lijst klopte niet met onze 1000 stukjes

Ik had een puzzel
Antwoord van puzzleYOU NL
1000 heeft alléén betrekking op het aantal stukjes en niet op de maat van de puzzel. De maat van een puzzel staat altijd op de puzzeldoos geschreven. Bovendien schrijven wij in de winkelwagen: "Lijst voor onze fotopuzzel met 1000 stukjes". Jammer dat u dat over hoofd heeft gezien. U kunt de lijst terug sturen als u dat wilt, maar misschien is het een beter idee om bij ons een fotopuzzel te bestellen. U krijgt dan een puzzel waar de lijst precies op maat voor is gemaakt en u kunt uw eigen foto's op de puzzel zetten.
3 apr 2024
Super leuk om te doen, we kwamen op plekjes in Utrecht waar we nog nooit eerder waren geweest, de vragen/opdrachten waren leuk en gecombineerd met her en der een koffietje en ter afsluiting een hapje in de stad, maakte het een erg leuke dag!
7 apr 2024
Snel en gemakkelijk zelf een puzzel te maken. Het programma meldt ook af de kwaliteit voldoende is. Het wordt ook vlot verzonden. De kwaliteit van de puzzel (materiaal) is heel erg goed!
16 apr 2024
Puzzel van zeer goede kwaliteit. Later de lijst besteld en deze was prachtig op maat gemaakt. De levering was snel en de lijst was zeer goed verpakt. Geen negatieve punten.
10 apr 2024
Alle puzzels die ik besteld heb, zijn goed aangekomen, maar bij 1 puzzelstukje is er een stukje vanaf! Dat vind ik jammer maar geen reden om te klagen!! Toppie
4 apr 2024
Duidelijke website, makkelijk te plaatsen bestelling, goede informatie over de status van mijn bestelling en voor dit product een heel snelle levering.
17 apr 2024

het product bevalt goed, maar....

het product bevalt goed, maar de belachelijk grote doos waarin de 2 tubes in zaten is buiten proportie te groot en onnodig duur!
25 apr 2024
Prima kwaliteit, bezorgd binnen afgesproken tijd, goede communicatie tussen moment van bestelling en bezorging
23 apr 2024

Vooral doorgaan met leuke dingen maken!

Alles. Gewoon doorgaan met waar jullie mee bezig zijn, nl: leuke dingen maken voor de mensen.
23 apr 2024
Top puzzels en snelle levering. Nu al meerdere malen hier puzzels besteld, erg tevreden mee
16 apr 2024
de ontvanger was verrast en vond de puzzel heel leuk.Ook fijn dat de levering snel was. TOP

Prachtige puzzel

Prachtige doos, mooie heldere afbeeldingen. Goede en snelle levering.
2 apr 2024
Een mooi puzzel in een mooie doos, binnen een paar dagen geleverd.
21 apr 2024

Mooie kwaliteit snelle levering

Mooie kwaliteit. Luxe doos eromheen. Snelle levering !
16 apr 2024
Prachtige puzzel, kleuren zijn mooi, goede kwaliteit.
16 apr 2024
Pixels zijn erg goed als je een foto wilt puzzelen!!