puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

858 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.715 beoordelingen in totaal

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

29 jun 2024
27 jun 2024
PV
Peggy V.
Alphen aan den Rijn
4 jul 2024
Mooie puzzel. Slechte beoordeling omdat de bezorging niet lukte en ik geen reactie op mijn mail kreeg hierover
5 jul 2024
We zetten het nog even op een rijtje: U bestelt 's avonds rond 22:00 uur een fotopuzzel. Wij produceren die diezelfde nacht nog en sturen de mooie puzzel de volgende dag al stevig verpakt naar de koerier. Per e-mail sturen wij u een verzendbevestiging met een link naar de track & trace van uw pakket. Hierin verschijnt op de dag van de aflevering de mededeling dat er niemand op het aangegeven adres aanwezig was en de UPS chauffeur het daarom naar het dichtsbijzijnde afhaalpunt heeft gebracht. Tot zover hebben wij als producent alles naar behoren gedaan. In plaats van het pakket daar even op te halen heeft u naar uw zeggen een e-mail gestuurd. Heeft u die naar UPS gestuurd? Wij vragen dit omdat wij geen e-mail van u hebben ontvangen. Wij beantwoorden alle e-mails naar mogelijkheid nog dezelfde dag en mocht een mail vanwege een typefout niet aankomen, dan zijn wij op werkdagen ook telefonisch bereikbaar.
Foto kom niet overeen met de puzzel zo dat je niet bepaalde lijnen kunt volgen.
Erg leuk maar wat onscherp
Antwoord van puzzleYOU NL
Direct na de upload van de foto verschijnt er een preview met daaronder een 5 sterren beoordeling voor de resolutie. Uw heeft helaas een screenshot van uw mobiel gebruikt, die in de preview maar 2 van 5 sterren kreeg. Wij kunnen van een foto, die niet scherp is, helaas geen hele scherpe puzzelafdruk maken. Als een foto niet minstens 4 van 5 sterren krijgt is het beter de foto eerst even per e-mail naar ons toe te sturen voordat u gaat bestellen. Wij kijken dan graag voor u na of de foto wel geschikt is.
HM
Harry M.
Oosterhout NBr
12 jun 2024
Perfecte uitvoering van mijn foto in een legpuzzel van 1000 stukjes. Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering en uitstekende prijs kwaliteit vehouding. Houden zo.
5 jun 2024
Ik had een melding gedaan over een pakket wat niet goed bezorgd was. Melding gemaakt en gelijk een nieuwe puzzel opgestuurd gekregen 👍
25 jun 2024
Snelle levering. Veel keus in compositie van de puzzel. Het lukte mij niet om de tekst te schuiven, maar misschien lag dat aan mij.
20 jun 2024
Hey qua verzending is alles goed helaas zijn er bij veel fotos de hoofden ervan gesneden heel erg jammer
21 jun 2024
Omdat foto's rechthoekig zijn, past natuurlijk niet de hele foto op de vierkante kaartjes van het Memo spel. Onze preview toont daarom welk gedeelte van de foto op de kaartjes terecht komt. Onder de preview staat geschreven: Dubbelklikt u op de foto's om ze te kunnen bewerken. Helaas schijnt u dat over het hoofd te hebben gezien, want u heeft de bestelling bevestigd alhoewel de preview liet zien dat sommige hoofden er niet op stonden. Wij krijgen in het geautomatiseerde productieproces de ontwerpen niet te zien en daarom moeten wij erop vertrouwen dat de klant de preview bekijkt en de kaartjes zorgvuldig voorbereidt. Bij twijfel liever de bestelling niet bevestigen en eerst de klantenservice om raad vragen.
16 jun 2024
Handige site met ook test vd resolutie. Tekst op doos mogelijk en mooi. Snel geleverd. Professioneel.
14 jun 2024
Precies geworden wat ik wil! Even opletten of de kaders/grootte kloppen maar dat is aan de besteller.
6 jun 2024
Goede kwaliteit puzzelstukjes, en super leuk om je mooie foto's in een puzzel te verwerken!
9 jun 2024

Mooi produkt

Snelle levering, prima qualiteit. Erg leuke ontdekking; als kado een fotopuzzle geven.
25 jun 2024
Snelle levering, goede kwaliteit. Puzzelstukjes zijn niet te dun. Foto's zijn mooi
22 jun 2024

Toppie

Nette levertijden. Makkelijk online te maken. Goede kwaliteit. Dankjulliewel
16 jun 2024

Overzichtelijke website, snelle levering

Overzichtelijke website Eenvoudig te bestellen Goede service Snelle levering
10 jun 2024
De puzzel heeft mooie stevige stukjes waar je prettig mee kunt werken.
13 jun 2024
Her enige waar ik niet achterkwam is om de foto's te verplaatsen.
17 jun 2024
Snel en mooi/goed verzonden. Afbeelding staat er mooi op
SV
29 mei 2024
Snelle verzending en goede kwaliteit!