puzzleYOU NL- Logo - Beoordelingen

puzzleYOU NL

838 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.524 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 nov 2014
puzzleYOU NL voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De doos om de puzzel heen maakt het echt heel bijzonder en maakt het echt af. Ook gekeken naar andere bedrijven die ook foto puzzels leveren maar dan is dat zonder zo'n mooie buitenkant.... Super benieuwd hoe diegene voor wie de puzzel is gaat reageren! Maar ik ben heel blij; het uploaden van foto's is heel makkelijk, het verplaatsen van de foto's in de collage is fijn, zelfs worden de foto's gecheckt op de juiste kwaliteit, de super snelle verzending en de uitstraling van de bewaardoos maken het helemaal af. Aanrader!

8 aug 2023
Het ging erg slecht ook met de bezorging hij is steeds heen en weer gegaan, en vindt het er slecht over dat wij dan nog zoveel moeten betalen voor de verzending jullie kunnen beter mensen laten kiezen of ze via post nl doen of ups, ik vind ups een kut bedrijf, en jullie mogen echt wel wat minder vragen voor ons het is al duur genoeg en dan ook nog een verzend kosten van bijna 5 euro doe normaal En met de memory de helf van de achter kantjes zijn geschuurt omdat ik ze zelf moest uit duwen, echt slecht zo gaat het juist kapot jullie moeten ze gewoon uitduwen

Beoordelingen voor puzzleYOU NL

De gehele afbeelding stond er niet op, hadden jullie best mogen aangeven dat de afbeelding te groot was
Antwoord van puzzleYOU NL
Omdat de kaartjes van het Memo spel vierkant zijn en foto's rechthoekig, zijn foto's dus altijd te groot en past er inderdaad een deel van de foto niet op het kaartje. Om te laten zien welk gedeelte er niet op past, verschijnt er na het uploaden van de foto's een preview. Hier ziet men precies hoe de kaartjes gedrukt gaan worden. Onder deze preview staat tevens geschreven: "Dubbelklik op de kaartjes om ze te kunnen bewerken!". Men kan dan de snijlijnen verschuiven en er voor zorgen dat de personen in het midden van een kaartje komen te staan. Heeft u dat wellicht over het hoofd gezien?
ik had puzzel besteld is nog niet gekomen
Antwoord van puzzleYOU NL
Uw pakket is bij een afhaalpunt terecht gekomen en omdat het daar na twee weken nog steeds niet was afgehaald, heeft UPS het pakket aan ons retour gestuurd. Wij zullen het pakket opnieuw opsturen, maar houdt u deze keer a.u.b. de track & trace in de gaten. De link naar de track & trace vindt u in de verzendbevestiging.
TV
24 feb 2024
Even puzzelen ... (leuke grap) hoe we de puzzel én de doos naar ons zin krijgen met afbeelding en tekst, daarna simpel bestellen en vlotte levering. Helaas bleek bij levering ons pakket tijdens transport klem te hebben gezeten en was de doos van de puzzel echt beschadigd, maar GOEDE SERVICE: kregen in recordtijd een nieuwe doos (&puzzel) opgestuurd. Wat mogelijk beter kan: de verpakking bij verzending.
9 mrt 2024
Duidelijke website, veel keus. Gemakkelijk in gebruik. Snelle levering. Contact achteraf met klantenservice ging vlot; snelle reactie en tevreden met het antwoord. Het zou fijn zijn als de foto's anders kunnen worden bijgesneden. Nu was er een vastgesteld raster waardoor grote delen van de foto wegvielen.

Super!

Het ontwerpen van de puzzel is erg makkelijk en ik had op dinsdag ontwerp gemaakt en de bestelling geplaats. Op vrijdag alles binnen. Wordt verzonden vanuit Duitsland. Het uiteindelijke resultaat van puzzel en doos was erg mooi. Aanrader!
Mooie grote puzzel zelf ontworpen met mijn fotos op hun website en snel binnen...ook echt super speciaal als een cadeau voor iemand anders!! als ze graag puzzelen...doos kun je ook zelf ontwerpen! Nice👌👍👍

Eigen foto als kado

Door de mogelijkheid om je eigen foto als puzzel te laten maken, is puzzelen nog leuker geworden. Zo kan je ze dan weggeven voor een afscheid bij iemand die met pensioen gaat..een jubilea ....
Puzzel ziet er mooi goed verpakt De bezorging was minder goed hele dag thuis geweest geen pakket eind van de dag mail dat ik het pakket 6 kilometer verder moest ophalen.
Puzzel kwam beschadigd aan, contact gehad met vriendelijke klantenservice, mailtje gestuurd met foto’s en binnen een uur beantwoord en een nieuwe gekregen!
Puzzeldoos ziet er goed uit, heldere kleuren. Puzzel zelf cadeau gegeven, dat kan ik nog niet beoordelen. Puzzel is snel en optijd geleverd

Zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen op de site, snelle levering en de puzzel en doos zien er net als op de foto’s uit. Heel mooi en Zeer tevreden!

Prachtig memoryspel.

Een memory-spel gemaakt. Hele mooie, stevige kaartjes. Mooi van dikte. De foto's zijn mooi helder. Heel blij mee.
Goede kwaliteit voor een goede prijs en dat snel geleverd. Online kopen zoals het moet zijn. Aanrader !
Geweldig bedrijf, binnen een paar dagen de fotopuzzel binnen. Sterk karton en super duidelijk
3 mrt 2024
Goede kwaliteit puzzelstukjes en foto en puzzel geen verschil Heel blij met het resultaat
Mooi gemaakt en snel geleverd voor een acceptabel bedrag. Dus wat zou je nog meer willen?
17 mrt 2024
Puzzel klopt precies met foto en ook de mooie lijst maakt het geheel compleet, blij mee!
Tijdige levering. Probeer af te leveren bij buren als de geadresseerde niet thuis is.