lichy.nl- Logo - Beoordelingen

lichy.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden202 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun. 2020
lichy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Wat een eerlijke en deskundige verkoper! Een prima assortiment met vooral kwaliteit voor een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

11 okt. 2023
Uit site rekende wij er op dat we een lampje van 15 watt bij zat en een stekker verplaatst kon wod6ddn

Beoordelingen voor lichy.nl

Heel,klantgericht
23 nov. 2023
Bedankt voor deze mooie woorden. Graag tot ziens.
Goede verkoper
20 nov. 2023
23 nov. 2023
Bedankt en graag tot ziens.
12 nov. 2023
31 mei 2023

Eerlijk en deskundig

4 mei 2023
Heel aardig aan de telefoon Goed product, goedkoper dan elders, Snel geleverd Foto kan niet , want is een cadeau voor iemand anders
3 mrt. 2023

Een fijne zaak.

Een groot assortiment. Voor iedereen wat wils. Met grote zorg verpakt. En snel verstuurd. Ik zal deze winkel iedereen aanraden.
EH
E.W. H.
Landgraaf
11 okt. 2023
Twee lampen besteld met tussenpoos van twee dagen. Er werd dus gerekend op twee pakjes. Toch is het Lichy gelukt om beide bestellingen bij elkaar te verzenden.
12 okt. 2023
Goededag, Het ziet er mooi uit. We proberen altijd op te letten, in dit soort situaties. Heel veel plezier met uw mooie oplaadbare tafellampen uit Griekenland. En heel erg bedankt voor de mooie recensie.
29 jun. 2023

keurig geregeld

alles keurig geregeld met ook goede communicatie minpuntje is dat de doos met de lamp flink beschadigd is aangekomen. gelukkig, is de lamp nog heel
29 jun. 2023
Top en heel erg bedankt voor deze mooie recensie. Veel plezier met de mooie lamp. Ondanks dat de doos van 100x100x20cm op een pellet is vervoerd, is deze alsnog beschadigd. We gaan dit neerleggen bij de vervoerder.
2 sep. 2023

Mooie lamp

Omschrijving op de website was duidelijk, lamp was netjes ingepakt en ziet er op het eerste oog kwalitatief goed uit.
9 okt. 2023

Moet nog worden opgehangen, maar veelbelovend!!

Zijn binnengelopen in de winkel, zagen een mooie lamp, wat overlegd met verkoper en, na thuis nadenken, via de site besteld. Verkoper had al voor ons de bestelling aangemaakt, dus hoefden alleen maar in de winkelwagen te doen. Werd een dag later, op het afgesproken tijdstip thuis door de verkoper zelf afgeleverd. We moeten hem nog ophangen.... de gebruiksaanwijzing is wat summier, maar dat gaat vast lukken. In elk geval zeer hoge verwachtingen van deze lamp, die exact was wat we al langer zochten!
24 mei 2023
Duidelijke website, snelle levering en goed op de hoogte gehouden via e-mail. Mooie producten!
25 mei 2023
heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn heel blij met deze beoordeling en zorgt ervoor dat we nog beter ons best doen. Graag tot ziens!
26 mrt. 2023
prompte en keurig verzorgde levering van het bestelde
27 apr. 2023
Snelle levering. Prima prijs/kwaliteits verhouding.
25 mei 2023
Alles was goet het product en de levering was snel
13 mrt. 2023

Toppie

Erg snel geleverd en een mooie lamp met warm licht.
30 mrt. 2023
verpakking en verzending was perfect !!!!!
16 mei 2023
Scherpe prijzen en snelle verzending
25 mei 2023
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Graag tot ziens!
14 mrt. 2023
Mooie lampen, en snel geleverd!
21 mrt. 2023
Goed verpakt en snel geleverd.