lichy.nl- Logo - Beoordelingen

lichy.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden202 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 jun. 2020
lichy.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Wat een eerlijke en deskundige verkoper! Een prima assortiment met vooral kwaliteit voor een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

11 okt. 2023
Uit site rekende wij er op dat we een lampje van 15 watt bij zat en een stekker verplaatst kon wod6ddn

Beoordelingen voor lichy.nl

12 apr. 2023
22 mrt. 2023
10 mrt. 2023
9 okt. 2023
Duidelijker omschrijving , er zitten geen gaatjes in lamp, die het licht verstrooien , staat verder wel leuk. Partner vind het wel mooi
10 okt. 2023
We gaan proberen om het nog duidelijker te omschrijven. Door zo mogelijk duidelijke foto's te maken hopen we al wat vragen weg te nemen. Bedankt voor uw bijdrage en alsnog heel veel plezier met uw mooie lampen.
5 apr. 2023
6 mrt. 2023
11 aug. 2023
Bamboelamp exact hetzelfde als op de website..heel tevreden..snelle levering..top
29 jul. 2023
Snelle reactie en afhandeling
30 aug. 2023
Snelle en goede levering
12 aug. 2023
Snelle levering Aan telefoon juiste advies gehad
7 sep. 2023
26 aug. 2023
7 aug. 2023
18 jul. 2023
11 okt. 2023
12 okt. 2023
Goededag, Elke lamp met een grote of kleine fitting wordt geleverd exclusief lichtbron. Op de omschrijving staat dat er max 15w e14 in mag. Aangezien de wandlamp wel getest moet worden en wij noch de leverancier weet hoe lang het draad voor u moet zijn, wordt er een draad bijgeleverd met stekker. Zoals de omschrijving ook laat weten. Aangezien wij of de leverancier ook niet weten waar er een schakelaar geplaatst kan worden, kan u dat altijd nog zelf er tussen plaatsen. Ook de foto's zijn meer dan duidelijk om uitleg te geven over deze uitleg. Hierdoor begrijpen wij helemaal niet waarom er door u een 1 ster beoordeling wordt gegeven.
16 apr. 2023
Ik zou mijn bestelde lampen zaterdagmiddag in huis hebben maar ze zijn er nog steeds niet
16 apr. 2023
Goededag, Heel bijzonder. Alle bestellingen worden meteen verwerkt en verzonden. We hebben echter geen melding bij de klantenservice (email of telefoon) van u vernomen dat u nog niets heeft ontvangen. Alleen op dit beoordelingsplatform (wat overigens geen klantenservice is), hebben wij nu vernomen dat u iets niet heeft ontvangen. U heeft uw bestelling geplaatst op 12 april en is diezelfde middag om 16.00 uur opgehaald door POSTNL. Het betreffende pakket is gescanned op 13 april en ligt nog bij de ophaaldienst. Wij nemen morgen contact op met de ophaaldienst van POSTNL. Het is namelijk nu (zondag) onmogelijk om met hen contact op te nemen. Via de normale weg nemen wij dan met u contact op! Update 18-04-23 We hebben gistermiddag antwoord gehad op onze navraag. POSTNL heeft steken laten vallen en daar hebben wij geen invloed op. Het pakket werd door POSTNL ophaaldienst op 12 april opgehaald. U heeft via uw email een screenshot mogen ontvangen van de verzending en ontvangst 12 en 13 april. Dat het pakket een aantal dagen bij POSTNL heeft gelegen kan ons niet worden aangerekend!