PrintAbout- Logo - Beoordelingen

PrintAbout

2.402 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden53.523 beoordelingen in totaal

27 apr 2023
ik ben al jaren klant bij printabout, en elke bestelling, die ik plaatste , heb ik nog nooit meegemaakt dat het verkeerd ging, het uitzoeken op de website, gaat heel gemakkelijk, je toetst jouw merk in, en je krijgt, gelijk te zien, welke cartridge, je nodig hebt, en als je dat gedaan hebt, kan je heel veilig betalen, met diversen, mogelijkheden, het inpakken, wordt zeer netjes gedaan, het verzenden, dat gaat zeer snel, en niet te vergeten, de service, die is geweldig, dus iedereen die, print artikelen nodig heeft, kan ik het aanraden, dat bij printabout, te bestellen, want die heeft werkelijk alles, voor jouw printer, en nog voordelig ook, en dat is in deze tijd altijd meegenomen, echt top.
JP
jo p.
beuningen gelderland

4 aug 2023
Vandaag een andere beoordeling Op zich een prima service helemaal goed maar wat mij van de week overkwam even ….een ….voor mij teleurstelling Ik had er even genoeg van Het ging over een cartridge bestelling Huismerk 3 maal telefonisch contact en een paar heen en weer mailtjes Mijn merk printer HP leverde geen Gekleurd papier vreemd volgens beschrijving webshop moeten ze gaan werken maar helaaaas niet dus Na alle stappen te hebben doorlopen En een printer reset en printerkop cartridge reiniging modem reset Helaaaaas geen leuk gekleurde afdruk Wat kan het nu zijn dan ?????klantenservice tips en advies gevolgd Ik stond voor een raadsel cartridge Paste wel en is ook het zelfde als orginele cartridge moet het doen dan!!! Na een dag proberen en proberen Had ik er genoeg van na mijn garage beurt printer….. had ik er echt schoon genoeg van en bestelde het HP orginele merk en type maar zoals gewoonlijk rond de 30 euro Huismerk rond de 40 euro Nadat de volgende de dag de bestelling er al was helemaal super keurig geleverd etc De cartridge geïnstalleerd en een wonder testpagina printer uitgeprint Yes he he eindelijk kleur op papier Doet het dus Maar dan die mailtjes voor het huismerk en garantie etc ik had er helemaal genoeg als het niet lukt En er geen huismerk kleur op papier komt dan past er iets niet doet het En nu ook geen teruggave van geld 40 euro en 30 euro is rond de 70 euro Dure cartridge Als klant voel ik mij toch hier niet prettig onder een vervelend voorval Klant blijf ik natuurlijk en blijf mijn orginele cartridge bestellen jammer dat er allerlei mailtjes nodig zijn voor een testbeeld paginA En dan nu ook nog omruilen weer printer waarom cartridge werken niet op dit type printer of zo dus De originele halen we er niet meer uit

Beoordelingen voor PrintAbout

Ik vind dat de bestelling prima…en netjes verpakt inclusief pen en bloknote.👍

Ik vind dat de bestelling prima afgehandeld is. Over de cartridge zelf kan ik nog niets zeggen, die heb ik nog niet gebruikt.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het delen van je eerste indruk Dammis! We zijn blij te horen dat alles tot nu toe naar wens is. Mocht je in de toekomst vragen hebben of feedback willen geven, staan we altijd voor je klaar. We hopen dat je volledig tevreden zult zijn met je aankoop bij PrintAbout en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
HD
H D.
Roermond
3 mrt 2024

Prima webwinkel

Betrouwbare webwinkel en prijs kwaliteit verhouding is goed. Ben al verschillende jaren klant en kan ze alleen maar aanraden.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We streven er altijd naar om kwalitatieve producten aan te bieden tegen een betaalbare prijs. Gezellige dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
RD
Rob D.
Nijmegen
Snelle levering. Als jou printer op de site registrerd. Weet je wat je de volgende keer welke cartridge je nodig hebt.
Antwoord van PrintAbout
Beste Roberto, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve beoordeling te plaatsen. We zijn blij om te horen dat je onze website gebruiksvriendelijk vindt en tevreden bent met onze snelle levering. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
3 mrt 2024
Ik had de toner zeer snel nodig. S'avonds besteld en de volgende dag had ik het al in huis! Goed verpakt ook.
Antwoord van PrintAbout
Hi Jan, Bedankt dat je de tijd genomen hebt om deze positieve beoordeling te plaatsen. Hier worden wij en andere klanten natuurlijk heel blij van. Fijne dag vandaag! Raquel, Team Webcare l PrintAbout
goede producten, goede prijs-kwaliteitverhouding - gemakkelijk te bestellen en te betalen, snelle levering
Antwoord van PrintAbout
Hartstikke bedankt voor je 5-sterren review Yves! We zijn super blij met je positieve feedback en waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Jouw tevredenheid is onze grootste beloning. Bij PrintAbout staan we altijd voor je klaar! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
De leveringen zijn steeds op tijd. Als ik telefonische vragen stel, wordt ik goed en vakkundig geholpen.
Antwoord van PrintAbout
Hartelijk dank voor je geweldige beoordeling met 5 sterren Ralf! We zijn blij te horen dat je onze service altijd correct vindt en blij bent met onze snelle leveringen. Een mooie dag gewenst! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
LS
L. S.
Zotermeer
ik ben maar een kleine klant en ik heb geen enkele reden voor een negatieve kanttekening of wat dan ook.
Antwoord van PrintAbout
Beste Laurens, bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Bedankt voor je vertrouwen in PrintAbout! Wij zijn blij met jou als onze klant! Een fijne dag gewenst. :-) Raquel, Team Webcare | PrintAbout

Goede kwaliteit en lage prijzen.

Snelle levering, goede prijzen en het huismerk is net zo goed als het origineel, alleen veel goedkoper.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor deze 5-sterren beoordeling José! Fijn dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van onze huismerk cartridges. Geniet van je dag! Wendy, Team Webcare l PrintAbout

Top levering

Alles snel en correct afgehandeld. Bestelling moest worden geleverd bij mijn vader geen enkel probleem.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling. Leuk dat je dit met ons wilt delen! We hopen je snel terug te zien voor een nieuwe bestelling. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
FW
Fred W.
Zuidland
De produkten zijn goed en ook de leveringen en op tijd is erg belangrijk. Je kan op PrintAbout bouwen
Antwoord van PrintAbout
Blij te horen dat je pakket vliegensvlug is aangekomen! Snelheid is onze specialiteit. Bedankt voor de 5 sterren beoordeling Fred! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout
Eenvoudig bestelproces. Snelle verzending. Toner past, werkt zonder foutmelding en drukt goed af.
Antwoord van PrintAbout
Beste Armaan, Leuk dat je ons beoordeeld hebt met maar liefst 5 sterren! Wat fijn dat je zo te spreken bent over het huismerk product dat je bij ons besteld hebt. Veel print-plezier! Raquel, Team Webcare | PrintAbout
komt wel uit nu een huismerk voor HP gekocht, of dat zoveel voordeel levert moeten we afwachten .
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het delen van je eerste indruk John! Mocht je in de toekomst vragen hebben of feedback willen geven, staan we altijd voor je klaar. We hopen dat je volledig tevreden zult zijn met je aankoop bij PrintAbout en wensen je een mooie dag! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

Cartridges snel binnen

Cartridges voor de printer bestelt en binnen een tijdsbestek van twee dagen binnen. Goed verpakt.
Antwoord van PrintAbout
Beste Laureen, Bedankt voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze snelle levering. Veel plezier met je aankoop en tot een volgende keer bij PrintAbout! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

Zoals altijd: Top!

Laat in de avond besteld, volgende dag al in huis! Altijd topservice en aanbod met goede prijzen.
Antwoord van PrintAbout
Dat is geweldig om te horen Eveline! We zijn blij dat je tevreden bent met de snelle levering en onze prijzen. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben voor je printer, dan staan we graag voor je klaar. Raquel, Team Webcare | PrintAbout
JM
Jean M.
Brussel
Ruime keuze en snelle levring. Jammer dat er nooit korting gegeven wordt op de originele merken.
Antwoord van PrintAbout
Beste Jean, Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je zo tevreden bent over ons assortiment en de snelle levering. Op originele producten geven wij nooit korting omdat de marges al erg laag zijn. Uiteraard kan je gerust over stappen op onze huismerk producten, gezien deze onder dezelfde ISO-normen nieuw geproduceerd worden. De printkwaliteit staat geheel gelijk aan de originele producten. Bijkomende voordelen zijn dat onze huismerkproducten stukken goedkoper zijn, in de meeste gevallen een hogere capaciteit hebben en een levenslange garantie. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout
Tot nu toe kan ik de producten en service nog niet oordelen. Bestelling was wel goed gegaan!
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het delen van je eerste indruk Michael! We zijn blij te horen dat alles tot nu toe naar wens is. We hopen dat wanneer je het product in gebruik neemt alles naar wens zal zijn. Mocht je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebben, dan staan we voor je klaar. Een fijne dag gewenst! Kaylee Team Webcare | PrintAbout

Snelle levering en goed product

Snelle levering. Goed gepakt met een pen cadeau. Zoiets is een leuke service minded detail.
Antwoord van PrintAbout
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de levering en de service van PrintAbout Tuija! We doen altijd ons best om onze klanten blij te maken en het is geweldig dat dit is gelukt. Geniet van je aankoop en de extraatjes! Als je in de toekomst nog vragen of hulp nodig hebt, staan we voor je klaar. Veel plezier met je aankoop! Kaylee, Team Webcare | PrintAbout

goede service ook bij huismerk …

goede service ook bij niet werkende huismerk toners die ze natuurlijk extra aanbevelen.
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor het nemen van de tijd om een review te plaatsen, Bianca. We waarderen je feedback en zijn blij dat je tevreden bent met onze service. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn! Mooie dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout
10 mrt 2024
Ik heb cartrige besteld en deze zijn de volgende dag netjes afgeleverd door de post
Antwoord van PrintAbout
Bedankt voor je beoordeling Ad! Een goede service en een snelle levering zijn heel belangrijk voor ons. Fijn dat jij dit goed hebt ervaren, daar worden wij blij van! Gezellige dag gewenst! Wendy, Team Webcare l PrintAbout
FF
Snel geleverd en duidelijke webshop. Wat wel irritant is, dat ze je nadien bellen.
Antwoord van PrintAbout
Hi Virginia, Bedankt voor jouw beoordeling! We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent over onze snelle levering en onze duidelijke webshop, dit waarderen wij enorm! We bellen juist om je te vertellen dat je kunt besparen op exact dezelfde kwaliteit. Jammer dat je ons service gerichte telefoontje als onprettig hebt ervaren, veel klanten waarderen dit juist aan ons! Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Nog een hele fijne dag gewenst! Wendy, Team Webcare | PrintAbout