KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
KommaGo.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij KommaGo.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2019
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor KommaGo.nl

194 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 sep. 2021
Ik kreeg netjes een email dat de levering iets langer gaat duren. Tevens uitnodiging voor een webinar. Paar dagen later, bestelling nog niet ontvangen. Voordat ik navraag kon doen ben ik gebeld geworden met wederom excuses voor de vertraging. Echter, nu is product wel binnen gekomen en wordt vandaag nog opgestuurd. Ben uitermate tevreden met deze klantenservice. Ze weten daar hun klanten echt te waarderen.

13 sep. 2022
Product niet leverbaar, dus bellen voor levertijd: kan 1 dag, 1 week of een jaar zijn, of nooit. Zoeken op internet waar voorraad wel is en opnieuw gebeld en dan ineens binnen 3 dagen op de deurmat. Onzin verkopen op de servicedeskmedewerker kan funest zijn en is uiterst onproffessioneel, maar dat begrijpt u zelf zeker wel.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

30 sep. 2021
29 sep. 2021
27 sep. 2021
2 nov. 2021
Het artikel is nog niet geleverd, en ik ben er niet over geïnformeerd dat het weken later zou zijn dan de beloofde 1-3 werkdagen. Vandaag gebeld, en ik begrijp dat het pas 5 november bij jullie binnenkomt. Volgens de site was het op voorraad, dus dat lijkt me misleidend.
5 dec. 2021
Totaal geen informatie over het levertraject. Nog niets geleverd gekregen, wat wel beloofd was in de levertijden. Je krijgt dus een verzoek om te beoordelen, terwijl je het product nog niet ontvangen hebt.
6 dec. 2021
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw review. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, KommaGo.nl
14 jan. 2022
Slechte en incomplete product beschrijvingen. Dit bedrijf lijkt te bestaan voor de bulk in de zakelijke markt en lijkt nog niet ingericht op retail.
10 dec. 2021
Bestelling is nog steeds niet geleverd. Blijkbaar onbetrouwbaar bedrijf. Hoe kan ik mijn geld terugkrijgen???
13 dec. 2021
Beste heer/mevrouw, Dank voor uw beoordeling. Wij nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, KommaGo.nl
31 mrt. 2022
van Leo v.
Bestelling is nog steeds niet ontvangen, ondanks de belofte op de website vandaag besteld, morgen geleverd.
1 apr. 2022
Geachte heer/mevrouw, Ik zie dat wij nog wachten op de betaling vanuit uw kant. Er is twee keer gebeld maar we kregen geen contact met u. Het product is op voorraad en kan worden verzonden zodra de betaling heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, KommaGo
6 jan. 2022
Geleerde producten voldoen maar de kwaliteit is matig.
12 mei 2022
bestelling gedaan en betaald maar wordt niet geleverd