KommaGo.nl- Logo - Beoordelingen

KommaGo.nl

246 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.676 beoordelingen in totaal

3 mei 2024
SFP+ besteld. Was niet in voorraad. Mailtje gestuurd via webform. Eerstvolgende werkdag antwoord gekregen met melding dat ze dezelfde dag verwacht werden. Het was echter 1 dag later en toen werden ze onmiddellijk verstuurd. De dag erna thuis al geleverd. Super dus op vlak van communicatie en dienstverlening.

30 okt 2023
De website werkt niet erg logisch. Als nieuwe klant verwacht je, dat wanneer je in het bestel en betaalproces kiest om een account aan te maken, dat de bestelling daar ook te vinden zal zijn. Ondanks nabellen is dit niet zo. De voorraad informatie is dramatisch. Alleen de voorraad in het eigen magazijn wordt getoond, maar van veel producten is er maar één op voorraad. Er is geen voorraadinformatie van de distributeur(s). Een verzoek voor deellevering is niet uitgevoerd. Uitstel van de levering werd wel keurig twee keer gemaild, de eerste, over enkele dagen leverbaar, maar de termijn van het tweede bericht, svp nog een week of drie wachten, was niet acceptabel. Het annuleren van de order verliep prima en de restitutie was snel. De excuses voor het mislopen leken ook oprecht te zijn.

Beoordelingen voor KommaGo.nl

21 mei 2024

Uitstekende webshop

Beste, ik geef je de hoogste score om dat er een facturatie fout was gebeurt wat dat altijd kan, maar met één mailtje en bots daar na een excuus telefoontje was het probleem opgelost mvg Paul Frooninckx
HK
H K.
Amsterdam
28 mei 2024
Ontiegelijk snelle verzending en ontvangst. Ik verbaas mij keer op keer hoe snel ze de spullen verzenden. Een van de redenen waaro ik bij kommago bestel.
3 jun 2024
Zoals te verwachten. Gewoon goed. Geen problemen tegengekomen, dus weet niet hoe de klachtenafhandeling is.
31 mei 2024
Goede communicatie, snelle levering en goede informatie over datum en tijd van levering!
13 jun 2024
Precies volgens afspraak geleverd en Rutx10 is een goed product
21 mei 2024
Vijf sterren goed behandeld netjes en op tijd geleverd top
30 mei 2024
Goed geïnformeerd over mijn bestelling. Alles ging prima
9 jun 2024

Duidelijke site, snelle levering, Keurig Bedrijf!

Duidelijke site, snelle levering. Keurig bedrijf!
18 jun 2024
Goed advies, snelle levering, scherpe prijzen
11 jun 2024

Goede service

Paket kwam snel en zonder gedoe
1 jun 2024
Uitstekende service