lusini.com/nl-nl/- Logo - Beoordelingen

lusini.com/nl-nl/

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.295 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 mrt 2015
lusini.com/nl-nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit verhouding, snelle levering. En vooral een hele goede en vriendelijke klantenservice. Jullie hebben er een tevreden klant bij en ik zal jullie zeker aanbevelen bij anderen.

11 nov 2023
Prijs - kwaliteit top. Alleen problemen met hun leverancier DHL. Zijn ze van afhankelijk uiteraard , maar wellicht flexibiliteit in keuzes postorder bedrijven als er problemen zijn. Te lang gewacht op m’n levering.

Beoordelingen voor lusini.com/nl-nl/

10 jun 2023
24 apr 2023
23 apr 2023
11 nov 2023

Prijs kwaliteit goed, levering te laat

Antwoord van lusini.com/nl-nl/
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling. Nogmaals onze excuses voor de laattijdige ontvangst hiervan. Voor de levering van bestellingen zijn wij inderdaad afhankelijk van de koerier. We zijn op dit moment aan het kijken wat de mogelijkheden zijn om deze service in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team
MK
Op zich een mooi plateau met de kleur die ik besteld heb. Maar, volgens de aanbieding zou het marmer 20 mm zijn, het is nog net geen 15 mm. Dat vind ik jammer. Want 20mm is 20mm en geen 14.5 mm.
16 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt me te horen dat u niet helemaal tevreden bent over de kwaliteit van het bestelde product. U heeft steeds de mogelijkheid om uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retour te sturen of u mag steeds met de klantendienst contact opnemen zodat we dan tot een gepaste oplossing kunnen komen. Met vriendelijke groeten, uw LUSINI-team
30 jun 2023
Lead times are longer than stated when ordering. No response to emails when you ask about delivery times. Phone responses were ok, but couldn’t tell delivery times either…
16 okt 2023
Thank you very much for your feedback on your order. We try to keep our lead times as short as possible but of course it can happen that a product is not available. Upon ordering we try to inform immediately when a delay should occur. I looked into your case and it seems we answered your question about our extended delivery time. If you should have any questions, please feel free to contact customer service. With kind regards, your LUSINI-team.
28 aug 2023
Hoe willen wij het beoordelen als wij nog geen kop en schotels ontvangen hebben
13 okt 2023
Beste klant. Het spijt me te horen dat u de producten nog niet ontvangen heeft. Wij doen ons uiterste best om onze voorraden zo compleet mogelijk te houden. Ondertussen heeft u reeds een eerste levering ontvangen en ik hoop dat u tevreden bent hierover. De nalevering zal zo spoedig mogelijk volgen. Moest u nog vragen hebben, mag u ons steeds contacteren. Met vriendelijke groeten, Uw LUSINI-team.