Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

Ik wilde iets dat niet op voorraad was en werd daarvoor op een lijst geplaatst. Zodra het weer te koop was kreeg ik bericht en daarna kreeg ik het keurig verpakt opgestuurd. Goeie service en het productaanbod is ruim en origineel.
Echt een top winkel. Heel mooi servies voor lage prijzen en designcollecties die ik nergens anders kan vinden. En ook nog heel eenvoudig besteld en zeer snel bezorgd. Echt een aanrader, ga er zeker nogmaals bestellen.

Aanrader. Goede producten en goede service.

De producten zijn uitstekend! Ik heb de Nippon white gekocht. Ze worden netjes ingepakt om deze veilig te sturen. De communicatie van de medewerker Fabian via whatsapp was vriendelijk en duidelijk.

Snelle levering en betrouwbaar

Snelle levering, fijn bedrijf.Betrouwbaar en breed assortment! Koop vaak de Shilling oil voor mijn migraine. Verlichting de pijn. Zou niet zonder kunnen.
Mooie artikelen en snel geleverd. Minpuntje is: het laden van de website ging heel langzaam (was alleen deze website dus lag niet aan mijn internet).

Serviesgoed is prachtig

Ik had serviesgoed besteld. Bestelling was zeer zorgvuldig verpakt en het servies is prachtig!
9 mrt 2024
Geen idee. Ik kreeg wat ik bestelde en het was uitstekend verpakt. Gewoon goed.
3 mrt 2024
Meteen antwoord op onze vraag, snelle levering Prachtig serviesgoed
Super service !!! De olie kende ik reeds. Het werkt fantastisch !
20 mrt 2024
Snelle service, maar ik vond onze bestelde artikelen vrij duur
De super snelle bezorging van de goed verpakte spullen.
10 mrt 2024
Nog nooit zo snel een levering ontvangen!
Makkelijk bestellen en snel bezorgd.
Snel en zeer goed verpakt bezorgt.
30 mrt 2024