Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

14 mei 2023
Duidelijke website, snelle levering, serviesgoed is goed ingepakt, dus geen schade. Alleen een berg karton, inpakplastic en kartonstrookjes waar ik ook geen oplossing voor kan bedenken.
Spijtig was er een van de 3 producten niet beschikbaar, hoewel men het in het winkelmandje kon steken. We kregen hierover direct een e-mail en het geld werd onmiddellijk teruggestort!
26 nov 2023
Prachtige producten, vriendelijke klantenservice. Niet alles is altijd op voorraad, maar daar wordt je meteen over ingelicht. Ook werken ze met een wachtlijst voor sommige producten.
CW
Carmen W.
Hoofddorp
27 jul 2023
Goede en overzichtelijke site. Zondagavond besteld en dinsdagmiddag ontvangen! Supersnel. Helaas reageert de klantenservice niet op vragen, maar ben er uiteindelijk zelf uit gekomen.
Voor straks een mooi kerstcadeau. Was bevreesd dat de borden niet helemaal goed zouden aankomen, maar dit was totaal ongegrond! Perfect verpakt en heel snel verzonden!!
16 dec 2023

Helemaal prima

Beschrijving van de barbecue kan iets beter - ik moest nu op een andere site kijken om te zien of er een onderstel bij zat en wat de complete set precies bevat.

Mooie producten en prima service!

Mooie producten, prima service en vriendelijk te woord gestaan! De breekbare spullen zijn héél goed verpakt ter verzending om schade te voorkomen.
30 jun 2023

Super ingepakt, snel verzonden, mooi assortiment.

Super, servies is echt heel goed ingepakt. De verzending was snel. Er is een mooie selectie aan servies en andere spullen voor in de keuken.
31 dec 2023
Heel blij met de mooie kommetjes! Het maakt het feestje aan tafel compleet. De levering was op tijd en goed ingepakt. Aanrader!
30 jul 2023
Altijd goed verpakt. Jammer, dat mijn pastaborden maar niet komen. Wellicht kunnen zij daar niets aan doen. Schuld van Japan
24 dec 2023
Snel geleverd tijdens kerst, ontzettend mooi product. Ook goed beschermd tegen schade aangezien het breekbaar is.

Blij met jullie aanbod.

Een lepel had een klein chipje eruit. Klein minpuntje, maar dat is hier geen probleem. Verder alles in orde.
25 dec 2023

Snel geleverd

Ondanks een heel drukke periode werd het pakket erg snel geleverd. Goed verpakt ook om schade te vermijden.
16 sep 2023
Snel en efficiënt bedrijf. Alles gaat zoals het moet gaan. Houden je goed op de hoogte van alles..aanrader!
13 sep 2023

uitstekende service

Bij een eerdere bestelling was er wat mis gegaan, maar dat werd vervolgens heel soepel opgelost.
11 mei 2023
Precies gekregen wat ik had besteld, duidelijke communicatie over track and trace en dergelijke
5 aug 2023
The parcel arrived so quickly. The goods were wrapped very safely. I'm happy with my purchase.
20 sep 2023
Had te veel betaald vanzelf een mail gekregen en het is snel terug betaald. Top service
4 nov 2023

Mooi en ruim assortiment👍🏼

Overzichtelijke website, mooi en ruim assortiment, nette service en snelle levering.
28 sep 2023
Bestelling na 5 dagen binnen gekregen. Prijs verzendkosten ook realistisch (3 euro)