Theorientalshop.nl

239 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden345 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 aug 2022
Theorientalshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De levering liet wat langer op zich wachten om dat het product uit Duitsland moest komen, en dat die niet met DHL bezorgd waarvoor ik bij mijn bestelling wel voor kon kiezen. Na enige omzwervingen van het pakket ( omdat mijn huisadres niet goed was doorgegeven aan GLS ) is het pakket met medewerking van de Oriental Shop uiteindelijk goed bezorgd. Mijn mailtjes werden ten aller tijden snel beantwoord en zij hebben zich prima ingezet voor een goed afwikkeling van mijn aankoop. Ook het product is geheel naar wens en volle tevredenheid. Nico

3 mrt 2024
Ik heb producten van The Oriental Shop besteld. Een bestelling is via The Oriental Shop zelf en de andere via Bol.com. Beide bestellingen zijn na 6 dagen nog niet bezorgd en heb ik geen bericht gekregen om door te geven waarom ik zo lang moet wachten. Het is raar dat mijn bestellingen worden achter gehouden.

Beoordelingen voor Theorientalshop.nl

Goede en snelle service en duidelijke informatie
Snelle levering Goed en zorgvuldig verpakt
FP
Frans P.
Middelburg
13 jan 2024
Vlote levering van juiste artikel
RB
MP
Monica P.
Belgium
6 jan 2024
Ik heb het pakket nog niet ontvangen. Ik heb vaak problemen met DHL. Ze kunnen ons adres niet vinden, of zijn langsgeweest zonder af te leveren terwijl we gewoon thuis waren. En nu dus te lang wachten.

Mails en geen pakje op de beloofde dag

Ik krijg mails om te zeggen dat het pakje voorbereid is en dat b-post op 12 januari zou leveren. Maar hier is nog niets toegekomen!
Antwoord van Theorientalshop.nl
Beste Liliane, We waarderen uw feedback en vinden het spijtig te horen dat uw koopervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. Het is voor ons van het grootste belang dat onze klanten tevreden zijn, en we streven ernaar eventuele problemen op te lossen. Helaas hebben we beperkte controle over het bezorgproces zodra het pakket is overgedragen aan DHL. We hebben uw pakket op tijd aan DHL overhandigd en begrijpen dat vertragingen frustrerend kunnen zijn. We betreuren de ongemakken die u heeft ervaren. Goed nieuws is dat het pakket inmiddels is bezorgd. We hopen dat de producten aan uw verwachtingen voldoen. Aangezien de omstandigheden zijn verbeterd, willen we vriendelijk vragen of u opnieuw naar uw review wilt kijken. We streven ernaar onze service voortdurend te verbeteren en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Als er nog andere zaken zijn waarbij we u kunnen helpen, laat het ons dan gerust weten. We stellen uw begrip en samenwerking zeer op prijs.

Producten super alleen voorraad en service niet

Prachtige producten alleen voorraad blijkt niet synchroon te lopen met webshop dus na 3 weken wachten op de producten en zelf mailen kreeg ik antw dat het niet leverbaar bleek. Geen compensatie of iets dergelijks. Nieuwe kommen besteld waarvan de geschenkset niet meer op voorraad was, de kommen los bijna het dubbele in prijs, geen antwoord via de mail wanneer de geschenkset weer op voorrraad komt. Het zal wel erg druk zijn maar toch n beetje jammer…
14 nov 2023
Bij bestellingen, snelle bevestiging en verzending. Makkelijke webshop, goed bereikbaar indien nodig. Ik sta echter al maanden op een wachtlijst om servies aan te vullen. Bij navraag komt het niet meer binnen. Dan is het prettiger om geen wachtlijst te hebben ipv te blijven wachten.
11 mei 2023

Service gerichte, vriendelijke webshop

Door een fout op de website bleek het door mij gewenste artikel niet meer verkrijgbaar terwijl ik het wel online had besteld als een cadeau. Vervelend. Het werd door de shop echter uiterst vriendelijk elegant opgelost en ik en de jarige zijn beiden tevreden met het resultaat.
Mooie kwalitatief goede producten met duidelijke service Snelle en goed ingepakte levering. Duidelijke site Helaas zijn een aantal producten die ik wil hebben op dit moment niet leverbaar. Dat staat wel duidelijk aangegeven, ben wel benieuwd wanneer dat wel binnenkomt.
19 sep 2023

Scholing oil

Al meer dan 30 jaar ik dit product ken,heb het altijd op reis bij,het ruikt best wel pittig,maar daardoor krijg je verstopte neus open,spierpijnen,krampen,muggenbeten zeker aan te bevelen dus zeker mee in reisapotheek
2 jul 2023
Snelle levering, flexibele oplossingen. Foto’s van het servies waarbij de verschillende details belicht worden is gewenst om een beter beeld te krijgen. De binnenkant van de samoerai kom, zie je pas bij ontvangst