Fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

Fotobehang.com

1.151 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.646 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 mei 2018
Fotobehang.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

12 aug 2023
de popup van trusted shops is heel irritant. zelfs als je al wat gekocht hebt, en je de track and trace poberd te volgen krijg je deze popup van trusted shop die je een verzekering wilt aansmeren. een track en traace is niet echt aanwezig. het is dus een verassing wanneer het behang word geleverd. behang is inmiddels geleverd en zit op de muur. zelfs nu word ik middels deze beoordeling lasiggevallen door trusted shops.

6 jan 2024
De foto was perfect op maat. Helaas kwamen de kleuren niet helemaal overeen als op de website. Op de muur veel rood en oranje. Foto 1 de muur. Foto 2 screenshot website

Beoordelingen voor Fotobehang.com

24 feb 2024
Pas op voor dit bedrijf ! Bestelling geplaats voor naadloos behang, mijn vrouw is hoogzwanger en voor de kinderkamer wilde ik mooi behang hebben. Helaas heb ik mijn bestelling nooit mogen ontvangen, bij navraag legt men schuld bij Postnl maar zijn zelf blijkbaar te beroerd om de order aangetekend te verzenden. Vreemd genoeg moest ik tijdens mijn bestelling de kosten van Postnl ook nog eens apart afrekenen. We zijn in totaal maar liefst 350 euro kwijt! Voor een ieder die bij dit bedrijf wil betalen, een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, we zien dat je pakket op tijd is afgeleverd door DHL. Kunt u ons een e-mail sturen met uw klacht? Deze kun je sturen naar hello@wallgroup.com . Dan helpen we je graag verder!
het sample kon gewoon door de brievenbus; daarmee kan je bezorgkosten etc besparen; pakje bezorgen was niet nodig,
17 mrt 2024
Ik ben al 17dagen aan het wachten op een sample. jammer, want ze hebben me wel al 3x gevraagd wat ik er van vond.
Antwoord van Fotobehang.com
We zien in een e-mail die je ons stuurt dat je je staal hebt ontvangen en dat je een bestelling voor behangpapier wilt plaatsen. We hopen dat de kwaliteit van ons product je mening over deze review zal veranderen.
MJ
Maja J.
Rotterdam
3 mrt 2024
Het behang op zich is prachtig, fijn te verwerken, alleen de print was veel groter dan dat ik besteld had.
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, Dank u wel voor uw bericht. Jammer dat het behang niet geheel naar wens is. U had gebruik mogen maken van de 14-dagen niet goed geld terug garantie. Wij wensen u toch veel plezier van het behang. Groet, Team Fotobehang.com
9 mrt 2024
Mooi stevig behang, snel geleverd. Echter wijken de kleuren in het echt af van de kleuren op de website.
KC

Wacht nog op antwoord

Ik heb gemeld dat het behang na het aanbrengen is gekrompen en blijkbaar wordt dit niet serieus genomen.
Antwoord van Fotobehang.com
Wij zien inderdaad dat er gemaild is en daar ook al op gereageerd is. Wij zullen via de mail ook verder beantwoorden!
Service perfect, alleen mijn bestelling viel wat tegen
Antwoord van Fotobehang.com
Dank u wel voor uw bericht. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. Zou u ons een mail willen sturen met uw bevindingen, dan kijken we graag wat we voor u kunnen betekenen. Groet, Team Wallgroup
Kleuren komen niet overeen met foto op website
Antwoord van Fotobehang.com
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met het product. Kun je ons een mailtje sturen met je klacht? Dit mag naar hello@fotobehang.com. Dan helpen we je graag verder!
10 mrt 2024
Nog niks ontvangen en een ontevreden klant
Antwoord van Fotobehang.com
Hallo, we zien dat u niet tevreden bent over ons service. Om onze kwaliteit te verbeteren, willen we graag uw mening horen over wat we zouden kunnen/moeten verbeteren. U kunt contact met ons opnemen via e-mail op hello@wallgroup.com.
Antwoord van Fotobehang.com
Dank voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat de kwaliteit van de foto niet optimaal was en dat de aangeboden alternatieven niet naar wens waren. Mochten wij u in de toekomst wel mogen helpen met het vinden van een mooi behang dan horen wij het uiteraard graag.

Goede kwaliteit afdruk fotobehang

1e keer geprobeerd om fotobehang te bestellen, maar al gauw keurig een bericht dat de kwaliteit van de foto niet goed genoeg was. Bestelling geannuleerd en keurig enige tijd later het geld teruggestort gekregen. Bij de 2e bestelling een foto van goede kwaliteit gestuurd via hun website. 3 dagen later het Muraltex behang ontvangen, super! Het is idd. In één geheel, geen gedoe met banen plakken en supersterk. Kortom, goede service en goede kwaliteit, wij zijn er blij mee.
11 feb 2024
Snelle productie en snelle verzending. Fijn dat de breedte van de banen te kiezen is en de exacte breedte en hoogte van de gehele afbeelding te kiezen is. Met de lineaal tool kun je ook gemakkelijk nagaan waar bijvoorbeeld het raam zal vallen in de afbeelding. Zo kwam ik erachter dat de afbeelding spiegelen in ons geval beter uit kwam. Mooie kwaliteit behang en goede instructies meegeleverd.
MV
Marc V.
Turnhout
Snel en kwalitatief hoogstaand. Mooie levensechte kleuren en ook goede begeleiding in de werkwijze en de benodigde materialen. Henne, al veel positieve reacties van vrienden mogen ontvangen. Foto wellicht niet erg duidelijk, maar het is slechts een kleine kamer.

Super!

Fijne klantenservice en supersnelle levering. Helemaal blij ook met de kwaliteit van het behang! Heel tof om een eigen ontwerp in huis te hebben op de muur.
2 maal besteld bij jullie, supersnel geleverd en prachtig behang met mooie afdrukken. Hele goede kwaliteit. Ik zou niets weten, wat beter kan. Top!!