fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Goed geregeld mooie kwaliteit
Goeie kwaliteit, prettig te verwerken en prima verpakt
Mooi behang
gewoon makkelijk en goed, post nl bezorgde pas een dag laten maar dat lag aan post nl/corona.
We moeten het behang nog wel aanbrengen mier alvast de beoordeling voor wat betreft de levering. Groet Nico Verbrugge.
Super blij mee! Staat heel mooi. Kwaliteit is fantastisch en de afbeelding is mooi scherp. Echt een aanrader.
Netjes
Snel geleverd en fantastische kwaliteit. Héél blij mee!
Mooie foto en prima kwaliteit behang
Snelle levering goede kwaliteit behang en ziet er precies zo uit als wat ik besteld heb
Top behang snelle levering
Ik heb een eigen foto op het behang laten drukken. Het wordt keurig verpakt en is gemakkelijk op te hangen. Het is erg mooi geworden
Totaal niet hetzelfde. Belachelijk! Nooit meer.
Vlotte levering, prima kwaliteit!
Dik tevreden
Nvt
Wederom weer zeer tevreden. Top product.. en zo leuk om te doen..
Alles is naar wens verlopen
Goed, snel en prachtig resultaat
Super!