fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Is perfect
mijn fotobehang is 3 meter bij 2.33 meter, papier kwaliteit is goed maar de afbeelding is aan de wazige kant.
Mooie kwaliteit behang, makkelijk aan te brengen en een snelle levering
Behang voldoet aan de beschrijving. Goede communicatie, snelle levering.
Snelle levering en kwaliteit prima
Ik zou het prettig vinden dat maar 1 persoon de order afwikkeld zodat je goed kunt uitleggen wat je wensen zijn.
Goede begeleiding gehad bij het zoeken naar een oplossing. De foto's van mijzelf konden niet helemaal zoals ik zou willen, dit is netjes door het team gecommuniceerd en in overleg met mij opgelost. Wel heb ik 3x een ander persoon via de mail gehad, maar dat heeft niet in fouten geresulteerd, dus onderling gaat de communicatie goed daar lijkt het. Hopelijk gaat het behangen net zo soepel
Goed advies om de perfecte keuze te maken.
Mooie kwaliteit goede service
UITSTEKENDE SERVICE SNEL GOED
Snelle levering en goede service
Prima binnen een paar dagen in een stevige kartonnen doos geleverd
Op het moment van levering stond ik onder de douche, ik heb de deurbel nieteens gehoord, terwijl ik daar scherp op ben. toen ik op de DPD website tracking zag dat het geleverd was ... verwachte ik dit te moeten ophalen bij 1 van mijn buren.Mijn verassing was groot dat toen ik mijn voordeur open deed ... het pakket gewoon schuin tegen de muur was achtergelaten. Nooit meer de DPD. Jan de Bos
Voldeed volkomen aan de verwachtingen
Heel blij met mn nieuwe fotobehang!!! Erg mooi... Wel donkerder dan op de foto. Geef het cijfer 8!
Prachtige afbeelding.
echt top kwaliteit en mooi
Prachtig stevig mooie kwaliteit behang. Super makkelijk op de muur aan te brengen. Ik had een wandvullend melkmeisje en ze zit er retestrak op omdat de kwaliteit zo hoed was.
Het fotobehang wordt in het weekend pas verwerkt.. ik ben benieuwd
Snel geleverd, prachtig resultaat