fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Goede service, prima kwaliteit
Snel geleverd. De banen zijn al gesneden. Muur is 520 'm en de foto is nog duidelijk
Ook al is het een plaatje te groot Fotobehang.com doet niet moeilijk retour.
Prima product! Kwaliteit foto behang is goed en het zit er mooi op !
Goeie levering goed verpakt. En mooie kwaliteit behang
Supermooi behang. Uitstekende verpakking/levering.
Wat een mooie kwaliteit behang! Er ben er super blij mee
Zeer snelle levering.
Goede en snelle communicatie.
Mooie kwaliteit behang, plakt meteen glad op de muur, geen bubbels die je na het plakken weg moet wrijven. Staat echt geweldig op de muur. Zijn er superblij mee.
Gemakkelijk aan te brengen. Mooi resultaat
Heel blij met het prachtige behang. Plakte super. En ziet er echt prachtig uit
Geen
We hebben in totaal 3 verschillende behang besteld. 1 was, nadat we het hadden afgerold, beschadigd. Gekreukt. Zonder moeilijk te doen een nieuwe ontvangen nadat we deze terug hadden gestuurd. 1 kleine opmerking; de verzendkosten voor het terug sturen hebben we zelf betaald
Goede prijs kwaliteit verhouding. Zeer tevreden over het product, door een lamp aan te zetten lijkt de zon nog meer in het bos te gaan schijnen. Stevig behang en heel goed/eenvoudig aan te brengen op de muur.
Nette en duidelijke site. Wat er belooft wordt komen ze zeker na!! Super kwaliteit die goed zelf aan te brengen is.
Goed steving behang. Scherpe foto voor een goeie prijs
Super snelle levering, goed materiaal. Zijn erg tevreden!
cijfer 8
Goed aangeleverd . Makkelijk te plakken. Zeer tevreden