fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Makkelijk aan te brengen. Zeer goed verpakt. Goede kwaliteit voor gunstige prijs
Zat heel goed ingepakt, alles netjes op nummer(kind doet de was) hele goede uitleg hoe het behang te plaatsen en wauw het eindresultaat is verbluffend mooi!
Snelle levering binnen een aantal dagen, fijn overleg nadat bestelling is gedaan, zeker een aanrader voor anderen
Ik kan nog geen definitief antwoord geven omdat ik het behang nog niet heb verwerkt .
Ondanks, dat we zelf de verkeerde hoogte hebben doorgegeven, tevreden met het resultaat
Snelle levering, goede kwaliteit.
Super mooi
Bestellen was eenvoudig. Producten zien er goed uit en makkelijk te behangen. De eigen foto die ik als eerste had aangemaakt was van mindere kwaliteit, daarover kreeg ik netjes via email een bericht en kon ik een andere foto insturen. De kwaliteit werd eerst aan mij gemaild zodat ik kon besluiten. Telefonisch waren jullie op dat moment langdurig niet bereikbaar maar via mail verliep het toch vlot.
fijne duidelijke site
De levering is onverwacht snel en het behang is van goede kwaliteit. Wij zijn zeer verrast hoe mooi dit eruit ziet. Top!!!
supermooi behang ..... erg duidelijk , levensecht, diepte, kleur .Bloemen op het behang spatten eruit !Echt een aanrader fotobehang.com
Moet nog op de muur
Super! Prachtige kleuren, mooie foto's, goede kwaliteit behang, snelle levering en keurige prijs! Is er een saaie muur in huis???? Dat is nu niet meer nodig!!
Goede en snelle levering en goede kwaliteit
Snel levering, mooie kwaliteit
echt super gaaf. Zo gepiep waterpas lijntje aan brengen muurtje insmeren en plakken maar.
Het behang werd al na 2 dagen geleverd! Je kan het proces zelf in de gaten houden en als het dan eenmaal binnenkomt, is het zo onwaarschijnlijk mooi! Het papier is heel dik en stevig en de kleuren zijn prachtig! Het is dus heel makkelijk aan te brengen op je muur, zelfs in je eentje. Ik ben dik tevreden en als ik nog een x iets nodig heb, dan bestel ik hier zeker weer!..
Alles is goed geregeld !
Echt snel geleverd, mooie kwaliteit, en erg makkelijk te behangen. Goede prijs kwaliteit verhouding!!!
Ben goed geholpen door fotobehang. com Ze hebben advies gegeven qua grote van de muur en de qualiteit pixels die er dan uit komt. Ze denken graag met je mee. De qualiteit van de behang is uitstekend! Verzending is binnen 3 dagen.