fotobehang.comBeoordelingen

fotobehang.com- Logo - Beoordelingen
fotobehang.com- Logo - Beoordelingen

fotobehang.com - Goedkoop, snel en altijd op maat geleverd.

Fotobehang op maat bestel je online op Fotobehang.com. Uniek bij Fotobehang.com: alle afbeeldingen zijn schaalbaar waardoor het behang altijd perfect past. Onze levering is uiterst snel; wij produceren binnen 24 uur en leveren binnen 1-3 dagen. Wij printen uitsluitend op topkwaliteit en stevig vliesbehang van 180 gram m2 tegen een zeer lage prijs. Vliesbehang geeft een haarscherpe fotoprint, is gemakkelijk aan te brengen, scheurt vrijwel niet en is een milieuvriendelijk product. Met foto behang creëer je sfeer in een ruimte. Kies uit een grote collectie behangen of upload je eigen afbeelding. Dankzij onze eigen printers en snijmachines kunnen wij snel fotobehang op maat leveren. Ook hebben wij een voortdurende kwaliteitscontrole. De eigen productie garandeert de beste kwaliteit tegen de laagste prijs. Het bestelproces wordt volledig binnen ons bedrijf afgehandeld waardoor je snel antwoord krijgt op al je vragen. Wij controleren bestanden kosteloos om te kijken of de kwaliteit goed genoeg is om te printen. Je ontvangt 100% garantie op onze producten en wij versturen orders boven de € 150,- gratis.
Wallgroup B.V.
Tilbury 8
3897AC Zeewolde

Beoordelingen voor fotobehang.com

4.78/5.00

2.278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over fotobehang.com

Prachtig behang. Snelle levering!!
Het is heel mooi geworden Ben zeer tevreden
Heel blij met mijn ronde fotobehang. Keurig verpakt geleverd, het is zoals je op de website ziet.
Zeer goede service en zeer behulpzaam toen wij een fout hadden gemaakt. Werd gelijk opgelost.
Snelle levering en mooue kwaliteit behang.
Super kwaliteit. Mooie kleuren
Alles boven verwachting! Het behangen zelf is ook super eenvoudig
Helemaal super, makkelijk bestellen en netjes op tijd geleverd.
Goede kwaliteit, fijn en stevig behang waar je makkelijk mee kunt werken, mooie afdruk en duidelijke instructies.
Snelle levering, zeer goed verpakt
Alles top. Snel geleverd en mooie dikke kwaliteit behang. Tevreden klant.
okay
goede service, denken mee. Sturen een voorbeeld met de kwaliteit van onze eigen foto op het behang. Geven tips voor een beter resultaat. Sturen niet zo maar klakkeloos het behang op. Top service
Prachtig behang.
Goed mooi makkelijk op te hangen
Ik heb een eigen foto laten afdrukken op behang, in goed overleg heb ik de foto aan laten passen bij een fotograaf zodat het voor mij een stuk beter werd. De klantenservice heb uitstekend werk geleverd door mij constant op de hoogte te houden over de gang van zaken. In een woord geweldig en zeer vriendelijk. Ik ben er blij mee.
Mooi en scherp uitziend behang
Snelle levering Alleen behaaglijk erbij zou nog mooier zijn geweest
Goed ingepakt en staat zeer mooi op de wand
Na wat contact te hebben gehad met zijn wij uitstekend geholpen en hopen in ons nieuwe huis met veel plezier naar de muur te kijken waar deze foto word geplaatst en wij kunnen terug kijken na een fantastische vakantie.